Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #194501:
"tazke iba dohady vycucane z prsta na zaklade viacnasobnych teoretickych vykonstruovanych predpokladov subjektivneho vnimania" - presne tak sa dajú zhrnúť tvoje príspevky.

"len ja sam som za tych cca 12 rokov vyradil 3 nove tabulky." - vyradil? Ja som za 10 rokov predával 2 autá a obe išli do BA, takže EČV sa nemenilo.

"ohanas sa statistikou bez toho, aby si korektne pouzival jej nastroje." - Základná vlastnosť štatistiky je to, že sa dá krásne zneužiť pred ľuďmi, ktorý nepoznajú jej metódy. Presne o to si sa pokúšal. Operoval si s rastom počtu áut za územie Slovenska a snažil si sa to aplikovať na Bratislavu len preto, aby si normalizoval výsledky a mohol obhájiť svoju blbosť. Nabudúce skús Európu, prípadne celú Zem - možno sa Ti na základe toho podarí dokázať, že počet aút v Bratislave rastie.

Zvyšujúca sa presnosť výskumu so zmenšovaním sledovaného územia je základná vlastnosť štatistiky, tak nechápem, prečo tu operuješ s rastom počtu áut na Slovensku.
Reakcia na: Marcelllooo #194503:
Tvrdil som tu niekde,že za zácpy na mostoch môže Petržalka? Dookola ti tu tvrdím ,že zaťaženie mostov bude len a len narastať s pribúdajúcimi vozidlami v meste čiže aj v Petržalke. V centre mesta kam ústi Apollo a SNP sa neplánuje nič čo by rýchlejšie autá do centra mesta absorbovalo.Skôr naopak.

Ani Pod.Biskupice či Rača nemôže za zácpy na Gagarinovej či Račianskej ul.

Po otvorení D4 do/z Petržalky bude zaťaženie ešte väčšie. Naopak ubudne zaťaženie Gagariniovej a Slovnafstskej ul. Možno vybudujú P+R parkovisko v Janíkovom dvore no bude sa využívať asi podobne ako to neoficiálne na Z.Pieskoch.
Reakcia na: Error 0x007 #194494:
nie nema. navyse asi nikde na svete sa metro nestavalo len z mestkych penazi, mozno niektore rychlodrahy.

EU bola ochotna zaplatit za projekt, ktory by de facto zaplatil polovicku mestskeho metra. Sami sme si ho vysachovali.

Mesto a primatori su tradicne slabi pri vyjednavani so statom, potom sa niet co cudovat.

prave preto ze sme v Koruptistane, tak je snaha o chaoticke riesenia a nesysteaticke rozhodovanie. ja osobne odmietam byt obetou takychto snah.
Reakcia na: Error 0x007 #194492:
tipuj dalej. je len otazkou fantazie, ci by si vyhral.

rychlost a bezurovnovost nie je jedinym kriteriom aj ked patria k tym dolezitejsim.
Reakcia na: david1 #194491:
skadial beriešs tieto hypiteticke predpoklady, ze vsetka doprava smeruje do centra??
Reakcia na: Ike #194490:
presne tak. ten obluk je slabym miestom tej trate, co sa aj ukazalo.

o prirastku obyvatelstva sa mozes informovat na miestnej matrike, o pocte aut na obvodnom urade cestnej dopravy, po novom to bude okresny urad, oddelenie dopravy, ci jak to reorganizovali.

ohanas sa statistikou bez toho, aby si korektne pouzival jej nastroje.
Reakcia na: david1 #194489:
v sucasnosti mosty kolabuju koli doprave na lavej strane, nie z dovodov na Petrzalskej, takze toto nie je argument proti vedenie dopravy z Juzneho mesta na Dolnozemsku a Panonsku.

kazdopadne D4 je akutne potrebna a hovori to uz aj ministerstvo dopravy. mali by odlahit mestsku dopravu odhadom az o tretinu.

ak neprispeje na vyznamnejsie na dopravu, tak bude mat smolu a nevyda sa mu uzemko ani stavebko z dovodu nedostatocnej dopravnej infrastruktury.

ak zazneje otazka, kto si to dovoli investorom povedat, tak odpoviem, ze v Bratislave uz mame prvy taky pripad - UAŠ Matadorka. vdaka nej sa mimochodom Schlosserovi vytvorili podmienky aby sa stal HDI a vobec sa zacalo hovorit o HDI ako o dobornom garantovi dopravneho posudzovania. A Durkovsky bol ten primator, ktory zastavil na vyse dva mesiace obstaravanie noveho uzemneho planu, pokial sa investor v Matadorke neumravnil.

suhlasim, ze ucast statu a/alebo EU je potrebna. EU chcela a mala projekt pripraveny (TEN-T17) ale my sami sme si ho postupne zrusili. Stat sa sprava k svojmu hlavnemu mestu macossky, co len odzrkadluje celospolocensku patologickost v tomto smere.
Reakcia na: Marcelllooo #194455:
Ak tu niekto úmyselne zavádza, ste to vy.
Schôdze vlastníkov, ktorá vás splnomocnila na podanie súdnej žaloby, sa podľa zápisnice zúčastnilo 5 vlastníkov zo 107, traja hlasovali za, dvaja sa zdržali. 3/107 = 0,028 a nejaké drobné. O tomto konkrétnom prípade hovorím, nie o sčítavaní percent za 7 rokov dozadu.
V spoločnej verejnej výzve nie je ani slovo o tom, že spoločne podporujeme súdne procesy proti mestu. Pod nič také sa nikto z Lepšej dopravy nepodpísal. Vo výzve sme požadovali
1. petržalský Central park,
2. bezkolízne cyklotrasy,
3. redukciu cestných komunikácií (t.j. Jantárovú cestu oproti projektu zúžiť a v úseku Romanova - Pajštúnska vypustiť),
4. prestupné body v križovaniach tratí (rezerva pre vybudovanie na Einsteinovej, vybudovanie v Janíkovom dvore),
5. nefinancovať z verejných zdrojov súkromné záujmy (estakáda Artmedia),
6. rešpektovanie EIA.
Na týchto šiestich bodoch sa zhodlo šesť občianskych iniciatív a združení. Na ničom inom.

Neviem, či sa ešte niekedy podpíšeme pod dokument, pod ktorým ste podpísaný vy. A to z viacerých dôvodov: Prvým je úroveň vášho vystupovania na verejnom prerokovaní návrhu zmien ÚP - takéto správanie poškodzuje spoločné záujmy a nemienime s ním byť spájaní. Druhým je vaša snaha (viditeľná z tohto vášho príspevku) interpretovať zhodu v uvedených bodoch spoločného vyhlásenia ako podporu čohokoľvek, čo robíte. No a po tretie, to, že ste si nechali na schôdzi vlastníkov odhlasovať podporu pre súdne žaloby, je síce, pokiaľ ide o uznášaniaschopnosť schôdze, v súlade so zákonom, ale v súlade s morálkou podľa môjho názoru ani náhodou.
Reakcia na: Ike #194488:
ok. tazke iba dohady vycucane z prsta na zaklade viacnasobnych teoretickych vykonstruovanych predpokladov subjektivneho vnimania 😃

len ja sam som za tych cca 12 rokov vyradil 3 nove tabulky. 😃

ked cches presnejsie statistiky, co tak zistit pocet evidovanych vozidiel? to je urcite presnejsi ukazovatel ako pocet vydanych tabuliek...
Reakcia na: 810zssk #194499:
tych liniek bolo viac, skoncili niekedy v polovici 50-tych rokov.
Reakcia na: TeBeCe #194498:
Kedysi jazdili aj nocne spoje na trase Savoy - hlavna stanica 🙂
Reakcia na: draxter #194497:
iba sluzobna, ale nocna ?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghp=408&ghg=#15474-7949-7950-na-sluzobnej-linke-408

ci pocitaju sa aj silvestrovske, vianocne a letne festivalove?
chcem sa spýtať, kedy jazdila naposledy v BA nejaká nočná linka v električkovej forme a ako bola označená. Díky.
Reakcia na: Error 0x007 #194493:
Reálne by stacila aj jedna stopa na Drotarskej aby sa urobila okruzna L64 napr. Jelacicova-Safranova-Budkova-Jelacicova
Reakcia na: Error 0x007 #194493:
opravujem: 4-minutovom intervale (uz tu zacinam pisat po nemecky...)
Reakcia na: Marcelllooo #194486:
Myslis si, ze Autoslava alebo aj cely Koruptistan ma dost peniazi aby si mohol dovolit taky drahy špás ako je tunel pod Dunajom? Este aj vo Wiedni, a rakusko je jedna z najlepsich krajin co sa tyka vystavby tunelov, sa krizovania Dunaja uskutocnuju cez mosty
Reakcia na: Marcelllooo #194457:
Tahat tam troleje su vyhodene peniaze, skor by sa mali stavat TT v kopcovitych regionoch, teda v zapadnej casti mesta, napr. TT cez Mlynsku dolinu co by spojila DD zo zvyskom sveta, alebo TT Drotarska, aby vznikla jedna ucelena linka 41 a nie ten nezmysel 64+41, co by aj vyriesilo problem ze treba mat nejaku zbytocnu linku na TT Hrobonova...

S tou TT na linke 68 by si dost oslabil kapacitu, lebo uz teraz tam jazdia medvede v 4-minutovom takte su vzdy riadne naplnene... a ziadneho medveda s tykadlami nemame...
Reakcia na: Marcelllooo #194451:
Tipujem, ze aj keby elektricka bola postavena na Vmax > 50-60 km/h a vsetky krizovatky mimourovnovo riesene, aj tak by si to nepovazoval za nosny system lebo by to este stale bola zla, zla elektricka...
Reakcia na: Marcelllooo #194478:
Ešte k D4. Po jej otvorení sa situácia v Petržalke ešte zhorší. Žitný ostrov si bude krátiť cestu ráno do centra mesta cez Petržalku.
Reakcia na: Marcelllooo #194478:
v Španielsku premávajú rýchlovlaky s rýchlosťou do 200 kmh. Nedávna nehoda v Santiago de Campostela sa stala v oblúku s maximálkou 80 kmh. Chceš mi teda povedať, že tieto rýchlovlaky v Španielsku sú slabým článkom na úrovni okresnej cesty?

Evidentne máš problém s matematikou. To, že ročne na Slovensku pribudne percento automobilov vypovedá v Bratislave o niečom? Skúmané územie "Slovensko" je príliš veľké na tak podrobné štatistiky ako dopravné systémy potrebujú. Spýtam sa Ťa inak: Ročný populačný prírastok na Slovensku bol v roku 2001 -2 %. Aký prírastok bol v Kecherovciach?

Potom nahraď "populačný" s "počtom vozidiel" a "Kecherovce" s "Bratislavou". A k tomu prirátaj tranzit na ktorý sa relatívne prenáša prírastok vozidiel s krajín, kde majú jeho účastníci vozidlo registrované.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.