Reakcia na: 810zssk #194464:
Soto myslienka dna: Ale zas kebyze sa predlzi S20 do petrzalky (a nasledne S30/40 smer trnava z Noveho mesta [alebo S20 po Nove mesto a S30/40 do Petrzalky]) tak by na Novom meste vznikol pekny prestupny terminal (S20/S30 ci S40 [alebo ake cisla]/Regio Jet) regionalnych liniek (a je odtial aj priama linka do centra, kusok odtial linka na letisko a pri troche snahy by sa tadial mohla viest primestska doprava [a este v idealnom svete by to tam pekne zrekonstruovali ala Senec]). A aj by mozno chodilo viac ludi vlakom [este kebyze sa vybuduje nejaka zastavka v petrzalke pre vlaky] a aj -niekto- by bol spokojny, ze mu do petrzalky znova zaviedli vlak ?
Marcelllooo
Správne si podotkol, že sa takáto skutočnosť môže objaviť v špičke, kedy je časový rozdiel medzi odchodom z konečnej zástavky 3 až 5 minút. To je dostatočne malý časový úsek, aby vďaka organizácii dopravy vznikol vláčik. Stačí, ak prvý autobus chytí z Trnavského mýta na každej križovatke červenú a druhý na každej druhej a tretí má všade zelenú - potom sa približne v priesotre Miletičovej naozaj môžu takto stretnúť. Nestáva sa to však vždy a nesledoval som ani ako často. Za posledný mesiac som sa s tým stretol raz na 68 a raz na 95.
Raz som išiel 95 zo Strečnianskej a pri Technopole som potreboval prestúpiť na 83. Keď sme čakali na semaforoch na zelenú pri ľavom odbočení, 83 akurát prišla na zastávku a za chvíľu odišla. Keď 95 zastavovala pri technopole, 83 stála už na Bradáčovej. Napriek tomu som bez problémov prestúpil z 95 na 83 na Nám. Hraničiarov. A to bolo okolo 10tej, kedy boli cesty relatívne málo vyťažené. Dôvodom boli dva semafory, na ktorých 83 chytila červenú a 95 zelenú.