Vsak prave preto som tam chcel potiahnut S20, aby pripadnych zaujemcov odviezla na Hlavnu. ? Okrem toho, mohlo by to byt znacene ako S30 a S31, kde 30 by sla na Hl. St a S31 na Nove mesto a ludia by vedeli, kam nastupit a kam to ide Ale fakt to netreba riesit nejak viac, ako som vravel, bola to "kravina dna" odomna len tak tresnuta a bojim sa, ze sa dostaneme spat k teme Filialka a zbytocnej hadke
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie
Specialna cena za informovanost patri zodpovednym pracovnikom ktori za tych 5 mesiacov pripravy X13 neboli schopni zabezpecit nahratie zastavky Suche myto do tabul a hlasicov. Naozaj skvela praca!
Vsak ako v MHD, prestupom ? (bola to len tak tresnuta kravina, ale ak by som to mal mysliet vazne, tak by sa to mohlo vyriesit jednoducho poznamkou ako je to teraz na S20, ze ktora suprava ide kam )
Segregovaný systém a priemernýh 45 km/h - pri akej hustote zastavok ? Rozhodne s neporovnatelne nižšou oproti navrhovanej elektricke. A opäť - vyberaš si bez použitia rozumu len to co sa ti hodí.
Môžeš predĺžiť ľubovolné S0 - S10000000 do Petržalky, pointa bude vždy rovnaká a to že pri súčasných pomeroch t. j. stanice Nové Mesto, ÚNS (zabité) a Petržalka by tým cestovalo minimum ľudí...
Ako som napísal nižšie, keby boli zastávky Ostredky, ďalšia v Petržalke (a boli šotosny aj Trnávka, prípadne Cintorín Vrakuňa prestup na tbus) potom sa môžme baviť že Os vlaky z traí 120 alebo 130 z jednej do Petržalky a z druhej na hlst... ale to iba čisto hypoteticky... a od Malaciek vlaky keby išli ďalej po Nové Mesto by tým ľudia ešte možno cestovali, ale dookola do Petržalky koľko to trvá (trvalo) z hlst vlakom a koľko 93? Aj keby sme počítali nejaké zápchy z Petržalky do mesta alebo na Štefánikovej...
Soto myslienka dna: Ale zas kebyze sa predlzi S20 do petrzalky (a nasledne S30/40 smer trnava z Noveho mesta [alebo S20 po Nove mesto a S30/40 do Petrzalky]) tak by na Novom meste vznikol pekny prestupny terminal (S20/S30 ci S40 [alebo ake cisla]/Regio Jet) regionalnych liniek (a je odtial aj priama linka do centra, kusok odtial linka na letisko a pri troche snahy by sa tadial mohla viest primestska doprava [a este v idealnom svete by to tam pekne zrekonstruovali ala Senec]). A aj by mozno chodilo viac ludi vlakom [este kebyze sa vybuduje nejaka zastavka v petrzalke pre vlaky] a aj -niekto- by bol spokojny, ze mu do petrzalky znova zaviedli vlak ?
Mizivá obsadenosť.
Ako vyhliadková šotojazda s M131 cez víkendy za špeciálne cestovné 3€? možno... ale ako bežná doprava veľmi ťažko... možno keď sa dobudujú ďalšie zastávky ako napr. Ostredky (a ako scifi Mladá Garda, Petržalka - Černyševského (prípadne pri EUBA)...)
Ach, tak, vnutrostatnu myslis No bolo to slabo vytazene. Na jednej strane je pravda ze tam bolo malo spojov, takze ludia to moc nevyuzivali, na druhej strane na obranu ZSSK treba povedat ze presmerovat viac regionalnych vlakov do Petrzalky nie je velmi dobra cesta (rozbitie linky). A zas robit cisto mestske vlaky na uvedenej trase je nezmysel.
No a priepustnost bude ,len a len horsia. Áut ročne pribúda niekoľko tisíc zo značkou BL. Na juhu Petržalky máš skoro hotový komplet Slnečnice + je v pláne Južné mesto.To ,že je dnes relatívne dobre priepustná Petržalka o pár rokov nebude platit. Cielová doprava bude vždy na ľavom brehu Dunaja a tam to už moc možností na rozširovanie ciest nie je.
Riešením je momentálne jedine kolajová doprava. Momentálne električková a časom aj vlaková.To že je v centre relatívne pomalá je fakt no na radiálach je to už relatívne ok. /okrem Dúbravky/.Kedže Petržalská bude najnovšia tak neverím ,že nebude budovaná s preferenciou pre električky. No samozrejme netreba očakávať že sa bude prehánať po trati 70km/hod. Podla mňa je však zle navrhnutá prvá etapa a jej ukončenie po Bosákovu ul. Mali to stavať aspoň po Romanovu ul. s ukončením niekde pri Kauflande.
68 je jeden zo štvorlístka mnou najčastejšie využívaných busov (68, 83, 95, 96). "vláčiky sa niekedy tvoria aj na 95-ke.
Správne si podotkol, že sa takáto skutočnosť môže objaviť v špičke, kedy je časový rozdiel medzi odchodom z konečnej zástavky 3 až 5 minút. To je dostatočne malý časový úsek, aby vďaka organizácii dopravy vznikol vláčik. Stačí, ak prvý autobus chytí z Trnavského mýta na každej križovatke červenú a druhý na každej druhej a tretí má všade zelenú - potom sa približne v priesotre Miletičovej naozaj môžu takto stretnúť. Nestáva sa to však vždy a nesledoval som ani ako často. Za posledný mesiac som sa s tým stretol raz na 68 a raz na 95.
Raz som išiel 95 zo Strečnianskej a pri Technopole som potreboval prestúpiť na 83. Keď sme čakali na semaforoch na zelenú pri ľavom odbočení, 83 akurát prišla na zastávku a za chvíľu odišla. Keď 95 zastavovala pri technopole, 83 stála už na Bradáčovej. Napriek tomu som bez problémov prestúpil z 95 na 83 na Nám. Hraničiarov. A to bolo okolo 10tej, kedy boli cesty relatívne málo vyťažené. Dôvodom boli dva semafory, na ktorých 83 chytila červenú a 95 zelenú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike