Reakcia na: Sommelier #194469:
uvedené čísla a priemerné rýchlosti boli agregované štatistiky z európskych miest. Kludne sa dá uvažovať s hustotou podľa pôvodného projektu Metroprojektu z 1988, teda 8 stníc/zástavok v Petržalke. Výchádza to priemerná hustota niečo okolo 750m.
samozrejme, ze hustota je nizsia oproti elektricke - to je zakladny a elementarny rozdiel medzi nosnym a doplnkovym dopravnym systemom.
Vyberám s použitím rozumy správne a relevantné informácie a dáta.
Marcelllooo
Ak sa ma stavat Juzne mesto, nech si vyriesia dopravu - ale nie na ukor mesta alebo sucasnych obyvatelov. Kazdopadne na tranzit im bude sluzit Panonska s Dolnozemskou, prípadne D4-nultý obchvat. Pri rieseni UAŠ Matador sme takymto praktikam odzvonili, aspon som tomu veril.
medzirocny cisty prirasto je na urovni percent, a to hovorime o celom Slovensku.
je to jednoduche, neschvalovat nove projekty, pokial nebude vyriesenia infrastruktura a investori na jej riesenie maju aj realne prispiet.