Derik, to by sa musel najprv naučiť DP, čo to tá garantovaná nízkopodlažnosť znamená. Teraz to vyzerá teak, že nemá o tom ani potuchy. Minulý týždeň nebol ani jeden deň, kedy by aspoň raz nebola porušená. A to je problém, najprv sa nízkopodlažné autobusy dávajú na niektoré linky kompletne a až potom, ak niečo zostane tak dajú na iné linky, absolútne nerešpektujúc garantovanú nízkopodlažnosť. A tak sa potom stáva, že niektoré linky sú celé nízkopodlažné (hoci podľa CP by tam mohlo byť plno vysokopodlažných autobusov) a na iných nie je nízkopodlažné vozidlo ani na poradiach, kde má byť. A samozrejme bez akéhokoľvek ospravedlnenia.
Petto, vystihol si presne podstatu problému ohľadom kĺbových autobusov. Jedna vozovňa (Trnávka) má všetky linky najmenej z 3/4 nízkopodlažné, a ak sa vyskytne Karosa, tak len na špičkovom poradí, cez víkend a sviatok, akokeby bol trestný čin vypraviť Karosu. Druhá vozovňa (Petržalka) má niektoré linky garantované ako nízkopodlažné- všetky poradia, na niektorých len niektoré a na iných sú len vysokopodlažné vozidlá a tretia vozovňa (Jurajov dvor) tá mala dlho len vysokopodlažné vozidlá a potom dostala len 12 nízkopodlažných vozidiel, čo nestačí ani na linky celodenné a nie to ešte aj na linky špičkové. Navyše len jedno poradie zo všetkých liniek je garantované ako nízkopodlažné.
Veľa autobusov má Jurajov dvor (a ďalších vyše 10 je v Trnávke) a Petržalka odstavených a napriek tomu išlo požičané vozidlo 1859 do Trnávky, kde také vozidlo nieje. A to aj napriek tomu, že malo slúžiť ako náhradné za tie, ktoré sú na opravách.
Jeden menší fail od DPB (nie úplne nezanedbateľný): Elektronická tabula pod Mostom SNP ukazuje odchody podľa školského roka a nie prázdnin. Keď sa im to už nechce preprogramovávať, tak nech to aspoň vypnú.
A ináč táto tabula stále nezobrazuje odchody z nástupišťa pre linky 28,133 smer Karlova Ves.
34tku máš z 2.DP, tam nie je toľko NP klbakov,aby zabezpečili sedlo na všetkch linkách. A 192 načo ??? ? Petržalka tiež nevie v sedle zabezpečiť plnú výpravu len NP vozidiel ani na klbovych a na solo linkach už duplom nie.
To je mi jasne, no dane Karosy vidavam skor na 21 a 31/39, cize ostatne klbove z 1.DP mozu byt kludne garantovane NP cele linky, ved Ikarus sa semtam objavi aj na celogarantovanych linkach 4.DP 68,83,98.
Na Trnávku sú preradené štyri karosy (1636-1639) a bežne sa ďalšie požičiavajú takže všetko nemôže byť NP ale celodenné poradia by v pohode mohli byť ?
Karosy sú aj na 59, 75, 133, 196, občas aj na 21 či 25 ? . A to určite nie je všetko ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj76
Veľa autobusov má Jurajov dvor (a ďalších vyše 10 je v Trnávke) a Petržalka odstavených a napriek tomu išlo požičané vozidlo 1859 do Trnávky, kde také vozidlo nieje. A to aj napriek tomu, že malo slúžiť ako náhradné za tie, ktoré sú na opravách.