Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #188991:
To je ten bordel...
Reakcia na: Ike #188989:
Co s tym ma 133 ? Argument mimo misu. Prave ten potential lezi v trati na Stefanikovej. Čo je tak obtiazne na tom pochopiť..
Vie mi tu niekto vysvetliť ako to bude s použitím BMK (s PCL zakúpeným najskôr 1. 3. 2013) na jednorázové cesty v autobusoch Slovak Lines?

PRÍKLAD: Mám BMK a na nej PCL na zóny 100+101. Autobusom pôjdem zo zastávky ŽST Lamač do Stupavy. Na moju BMK môžem neobmedzene cestovať po Záhorskú Bystricu. A čo ďalej?

1; Umožní Slovak Lines od 1. 3. 2013 navýšiť kredit aj na BMK? Ak áno, za presun kreditu z dopravnej karty dopravcu na BMK zaplatím aký manipulačný poplatok?

2; Ak Slovak Lines neumožní mať na BMK predplatený kredit, tak v Záhorskej Bystrici mám prísť dopredu za vodičom a tam si kúpiť od neho lístok na úsek "Záhorská Bystrica - Stupava" z dopravnej karty dopravcu ALEBO to môžem po novom už v Lamači?

3; BMK sa bude prikladať na tie nové väčšie prístroje s obrazovkou od Emtestu? Tie pôvodné Emtest strojčeky budú poznať iba dopravné karty vydané dopravcami a ešte ISIC?

Viem, že vo vlakoch to bude bez problémov, lebo lístok je možné zakúpiť aj z inej ako východiskovej stanice, teda napr. pri ceste z Lamača do Malaciek osobným vlakom si môžem kúpiť lístok ZSSK na úsek "Devínske jazero - Malacky"... Teda snáď Devínske jazero nebude mať nejakú výnimku, že nebude treba kupovať lístky z/do Devínskej Novej Vsi...
Reakcia na: Ike #188989:
Konečne dakto s rovnakým názorom ?
Reakcia na: Sommelier #188974:
Koľko substrátu sa vozí v L133? Jednoducha električka v BA je neatraktívna a pokiaľ sa nejakým riešením nedokáže, že vie využiť svoj (podľa názoru veľmi veľký potenciál), tak ľudia sa budú na ňu pozerať pesimisticky. ?
Reakcia na: aquila #188987:
Ked uz nic ine, aspon si porovnaj dlzku dubravskej radialy a petrzalskej.
Reakcia na: Ámos #188986:
v com kecam ? ze bude elektricka stat pri kazdej vrbe a na kazdej krizovatke a po rozpredaji pozemkov popretina elektricku este tolko ciest, ze ta cesta z konca petrzalky bude porovnatelna s dubravkou ? 🙂
Reakcia na: aquila #188980:
proste kecas! tak kecas, ze mam pocit, ze ti dunco ukradol nick.
Musim ocenit DPB za skvely napad testovat BIDkovu verziu internetoveho predaja priamo na online verzii stranky - teda tej co sa zobrazuje cestujucim ? ? ?

Co ma ale zaujalo je, ze pri volbe "pasma" (po spravnosti zony) to ponuka moznosti "100+101"a potom 1 az 10.. vie mi niekto prosim vysvetlit, ako moze DPB predavat PCL napr. na 5 zon bez toho aby vlk definoval ake zony chce? ?
Reakcia na: Mike #188982:
takže čisto hypoteticky .... keď rozkradnem a zničím konkrétne mesto, dosadím do vedenia podriadené bábky, ciciam obyvateľov ako pijavica, priživujem sa na nich ako ten najhnusnejší parazit, dennodenne ich sprosto okrádam, tak už hádam nie som taký chrapúň, že sa im ešte budem smiať do ksichtu a vravieť, že tam kde žijú, je to naho..o
http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/jeden-listok-na-vlaky-i-autobusy-dnes-dostal-definitivne-zelenu.html

Podla tohto dnes bola podpisana zmluva medzi dopravcami v IDS (snad bude co najskor zverejnena), takze uz by spusteniu IDS skutocne nic nemalo branit.
Reakcia na: Technopol #188979:
Preboha len to nie upratovačka by sa mohla sťažovať,že jej to bude dlhšie trvať pod Most SNP a ona následne nestihne prestúpiť na inú linku!!! ?
Reakcia na: Ámos #188977:
nemusime ist daleko, si zober karlovesku radialu resp do dubravky aka je pomala a neatraktivna pre ludi, to iste nas caka v petrzalke. v este vacsom meritku, si len spocitaj kolko nosnych komunikacii musi krizovat. keby to pripravovali taky neschopaci ako ba(na)novec od zaciatku, tak aj panonsku to bude krizovat urovnovo ..
Keď už tá 82 chodí stále prázdna, malo by väčší zmysel viesť ju takto:
Most SNP - Aupark - Mlynarovičova - Farského - - Krasovského - Sad Janka Kráľa - Krasovského - Aupark (pozn. nová zastávka pred križovatkou s pumpou) - Most SNP
nárast na jedno kolo 0,6km a 3min, čo pri súčasnom 30min. intervale nevadí
http://goo.gl/maps/TkOKg
Reakcia na: aquila #188970:
O 15 minut predlzenie na 4,5km trati? LOL dobry vtip
ked zrusia tender, tak UVO uz moc nezmoze a neviem ci to neporiesia tiez tak, ze vsak tender uz neni tak nemusia namietku vyhodnotit

93 vs elektricka a preco by nemohli byt na stefanikovej normalne bus pruhy a by smerovali dopravne toky tadial cez bus. ja tam stale nevidi mproblem, kedze odtial idu po novom moste ..

pride mi to lepsia alternativa, lebo cez SNP nepojde elektricka nikdy, ale nosne linky busu cez stefanikovu a panonsku ist mozu ..
Reakcia na: aquila #188973:
Ešte pockame na vyjadrenie UVO,ci bola namietka TEKNOPLAST opravnena. Ak bude,tak potom budem namietat aj ja v 2.tendri ak tam bude zase niečo nahravat "traktorakom" v style polomer kolies/doplnkova vybava. Ved tiez nemam nic spolocne s vyrobou vozidiel ako TEKNOPLAST.
Reakcia na: Ike #188956:
Joo, to bude fajn, ak z hlst odíde elektrická do Pe, bude sa dat v rámci športu cez Zilinsku ci busom na hodzko stihnut na postovej.. Koľko substratu z východnej časti Petržalky radšej zostane v tej 93 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.