Reakcia na: Marek1978 #189005:
Len ma zaráža posledná veta v článku:Nový tender však už pôjde podľa pravidiel, ktoré tento mesiac narýchlo pretlačil minister vnútra Robert Kaliňák (Smer). Ak napríklad vopred požiadajú Úrad pre verejné obstarávanie o odobrenie podmienok súťaže, žiadne námietky už tender nepribrzdia.
čiže ako to chodi na Slovensku: podplatim Janka Hraška alebo skupinu na UVO , on/oni mi odobria tender a šmitec , mozeme mat aj 1 ponuku a coze ze bude 10 mil. € za vozidlo
Peon
PRÍKLAD: Mám BMK a na nej PCL na zóny 100+101. Autobusom pôjdem zo zastávky ŽST Lamač do Stupavy. Na moju BMK môžem neobmedzene cestovať po Záhorskú Bystricu. A čo ďalej?
1; Umožní Slovak Lines od 1. 3. 2013 navýšiť kredit aj na BMK? Ak áno, za presun kreditu z dopravnej karty dopravcu na BMK zaplatím aký manipulačný poplatok?
2; Ak Slovak Lines neumožní mať na BMK predplatený kredit, tak v Záhorskej Bystrici mám prísť dopredu za vodičom a tam si kúpiť od neho lístok na úsek "Záhorská Bystrica - Stupava" z dopravnej karty dopravcu ALEBO to môžem po novom už v Lamači?
3; BMK sa bude prikladať na tie nové väčšie prístroje s obrazovkou od Emtestu? Tie pôvodné Emtest strojčeky budú poznať iba dopravné karty vydané dopravcami a ešte ISIC?
Viem, že vo vlakoch to bude bez problémov, lebo lístok je možné zakúpiť aj z inej ako východiskovej stanice, teda napr. pri ceste z Lamača do Malaciek osobným vlakom si môžem kúpiť lístok ZSSK na úsek "Devínske jazero - Malacky"... Teda snáď Devínske jazero nebude mať nejakú výnimku, že nebude treba kupovať lístky z/do Devínskej Novej Vsi...