BID nemá ani emailovú / telefonickú infolinku, kde by ľudia mohli získať informácie... A čo je toto za národný slovenský šport robiť všetko na poslednú chvíľu?
A vôbec ma neprekvapí, ak začiatkom marca nastane chaos - strojčeky v autobusoch Slovak Lines zblbnú, vodiči budú neinformovaní...
Vie mi tu niekto vysvetliť ako to bude s použitím BMK (s PCL zakúpeným najskôr 1. 3. 2013) na jednorázové cesty v autobusoch Slovak Lines?
PRÍKLAD: Mám BMK a na nej PCL na zóny 100+101. Autobusom pôjdem zo zastávky ŽST Lamač do Stupavy. Na moju BMK môžem neobmedzene cestovať po Záhorskú Bystricu. A čo ďalej?
1; Umožní Slovak Lines od 1. 3. 2013 navýšiť kredit aj na BMK? Ak áno, za presun kreditu z dopravnej karty dopravcu na BMK zaplatím aký manipulačný poplatok?
2; Ak Slovak Lines neumožní mať na BMK predplatený kredit, tak v Záhorskej Bystrici mám prísť dopredu za vodičom a tam si kúpiť od neho lístok na úsek "Záhorská Bystrica - Stupava" z dopravnej karty dopravcu ALEBO to môžem po novom už v Lamači?
3; BMK sa bude prikladať na tie nové väčšie prístroje s obrazovkou od Emtestu? Tie pôvodné Emtest strojčeky budú poznať iba dopravné karty vydané dopravcami a ešte ISIC?
Viem, že vo vlakoch to bude bez problémov, lebo lístok je možné zakúpiť aj z inej ako východiskovej stanice, teda napr. pri ceste z Lamača do Malaciek osobným vlakom si môžem kúpiť lístok ZSSK na úsek "Devínske jazero - Malacky"... Teda snáď Devínske jazero nebude mať nejakú výnimku, že nebude treba kupovať lístky z/do Devínskej Novej Vsi...
Koľko substrátu sa vozí v L133? Jednoducha električka v BA je neatraktívna a pokiaľ sa nejakým riešením nedokáže, že vie využiť svoj (podľa názoru veľmi veľký potenciál), tak ľudia sa budú na ňu pozerať pesimisticky. ?
v com kecam ? ze bude elektricka stat pri kazdej vrbe a na kazdej krizovatke a po rozpredaji pozemkov popretina elektricku este tolko ciest, ze ta cesta z konca petrzalky bude porovnatelna s dubravkou ?
Musim ocenit DPB za skvely napad testovat BIDkovu verziu internetoveho predaja priamo na online verzii stranky - teda tej co sa zobrazuje cestujucim ? ? ?
Co ma ale zaujalo je, ze pri volbe "pasma" (po spravnosti zony) to ponuka moznosti "100+101"a potom 1 az 10.. vie mi niekto prosim vysvetlit, ako moze DPB predavat PCL napr. na 5 zon bez toho aby vlk definoval ake zony chce? ?
takže čisto hypoteticky .... keď rozkradnem a zničím konkrétne mesto, dosadím do vedenia podriadené bábky, ciciam obyvateľov ako pijavica, priživujem sa na nich ako ten najhnusnejší parazit, dennodenne ich sprosto okrádam, tak už hádam nie som taký chrapúň, že sa im ešte budem smiať do ksichtu a vravieť, že tam kde žijú, je to naho..o
nemusime ist daleko, si zober karlovesku radialu resp do dubravky aka je pomala a neatraktivna pre ludi, to iste nas caka v petrzalke. v este vacsom meritku, si len spocitaj kolko nosnych komunikacii musi krizovat. keby to pripravovali taky neschopaci ako ba(na)novec od zaciatku, tak aj panonsku to bude krizovat urovnovo ..
Keď už tá 82 chodí stále prázdna, malo by väčší zmysel viesť ju takto:
Most SNP - Aupark - Mlynarovičova - Farského - - Krasovského - Sad Janka Kráľa - Krasovského - Aupark (pozn. nová zastávka pred križovatkou s pumpou) - Most SNP
nárast na jedno kolo 0,6km a 3min, čo pri súčasnom 30min. intervale nevadí http://goo.gl/maps/TkOKg
O 15 minut predlzenie na 4,5km trati? LOL dobry vtip
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol
Most SNP - Aupark - Mlynarovičova - Farského - - Krasovského - Sad Janka Kráľa - Krasovského - Aupark (pozn. nová zastávka pred križovatkou s pumpou) - Most SNP
nárast na jedno kolo 0,6km a 3min, čo pri súčasnom 30min. intervale nevadí
http://goo.gl/maps/TkOKg