Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: xxx #17043:
hlavne odlahci rozpocet mesta o par mld. (pripadne zvysi zadlzenie mesta) tak pri vystavbe ako aj pri prevadzke... Nestacila by ti nahodou segregovana kolajova doprava premavajuca v rovnakom intervale ? (segregovana = na vlastnom telese s mimourovnovymi krizovaniami) - ma to rovnaku prepravnu kapacitu a komfort pre cestujucich pri nizsich stavebnych a prevadzkovych nakladoch...
Docka sa raz i bratislava metra??? Je to dost divne a nemozne. Nastastie nejazdim mhd tak casto, ale je to predsa len blbe ak sa clovek na to ci one miesto nemoze tak dobre dostat autom. Metro by predsa len odlahcilo celkovu situaciu a i zjednodusilo dostat sa na to ci one miesto, kedze je to akosi lahsie koordinovatelne a samozrejme jazdi pomerne castejsie(ca. kazde 2 min). Ved ktore hlavne mesto sa dnes obide bez toho???
Reakcia na: ufo #17036:
No asi sa potvrdi teoria, ze MHD sa o par rokov zrusi (ako lokalky)... Chvilu tu bude behat nieco z mestskych penazi, a potom sa zrusi uplne 🙂
Reakcia na: ufo #17038:
Ale tak to označuje i Ostrov . Pro něj existuje 21Tr, 21Tr AC (bez dieselu) , 21TrACi (s dieselem) a 22Tr. To označení prej vychází ze zanščení AC/DC tedy průběhu napětí v čase (St/SS).
Reakcia na: Spectre #16997:
kde som tvrdil, ze tam ma byt nieco ine ako IGBT? Teoreticky by este mohli byt SKiiP. Ale o to neslo. Proste som o 21Tr cital co tie pismenka znamenaju, tak som to sem na upresnenie hodil.
Reakcia na: Igorko #17005:
to, ze si to tak oznacuju v HK viem, napr. z Dopr magazinu, mozno im je to tak lepsie pre odlisenie stried.troflaca od od toho striedaveho s motorom. Mne islo len o to , ze sa tu odlisovala verzia s pomocnym pohonom prave tym I-ckom, lenze to I nema nic s pomocnym pohonom. ACI by mali byt obidva a je mi to v podstate uplne jedno, nech si to oznacuju ako chcu, netrapi ma to...
Reakcia na: ufo #17036:
klasicky k.k.t ekonom, vidi len to ze niekam idu dotacie ale to ze ked ich zrusi budu vacsmi pretazene cesty autickarmi a budu vyssie naklady na ich udrzbu a budovanie novych, to si uz nezrata, a taktiez zabuda na to ze ten smrad vyprodukovany zo spalovacich motorov budeme dychat vsetcia...
Co vravite na to, ze MFSR od buduceho roka rusi dotaciu pre podniky MHD, cestovne v MHD prestane byt regulovane (ocakava sa narast cien 30-40%), zrusia sa studentske zlavy. Takisto sa budu deregulovat ceny za dopr.cestu na ZSR, zdrazovanie cestovneho a rusenie zliav. Myslim, ze tento zchizofrenicky liberalizmus so statnymi zasahmi toho trafeneho Miklosa polozi nasu verejnu dopravu.
Reakcia na: J #17027:
poviem ti to inac: my sme mali moznost byvat vyse 10 rokov vedla este takych slusnejsich, ale cele schodiste bolo velmi happy ked sa odstahovali (a take zazracne vykupenie asi vela schodist nezazije). mnozstvo tych slusnych by som odhadol tak na asi 5 - 10% (ono ti slusni sa zvycajne ani natolko nemnozia a tak ak aj daju slusnu vychovu detom, ti horsi ich predbehnu mnozstvom potomstva).
To ze maju problem sa zamestnat aj ked maju vzdelanie - ano to mas pravdu, pretoze po mnohorocnych skusenostiach s nimi (ako etnikom) kazdy normalny zamestnavatel prijme do prace rovnako kvalifikovaneho bieleho zamestnanca ako potmavsieho, lebo je mensia pravdepodobnost ze bude mat neake problemy s bielym (a naco by si pridaval zbytocne problemy). Ako vsak vravim, tato prax je dana prave na zaklade skusenosti z minulosti, takze si za to mozu sami (a vacsine to aj vyhovuje, negativne to postihuje iba tu slusnejsiu minoritu)

Re #17030 J: pochop, ze ani ikarus uz nevyraba tanky 28x a ked sa pozries na stav vozidiel rady 4x5 ktore u nas jazdia tak tiez uz mozes pomaly zacat nadavat ze v akom stave su tie vozy... to nie je ale problem vysokeho myta alebo ineho vyrobcu ale je to problem udrzby... (a neboj, aj solaris po par rokoch by tu pri nasej udrzbe vyzeral rovnako)
Hehe, DPB zabudol, ze zajtra bude uzavreta Bajkalska 🙂 Ziadnu vyluku neprichystali, som zvedavy, ako to bude chodit (53):)
Reakcia na: J #17027:
Kolko mas rokov, ze pises, ze si niekoho niecomu v socializme ucil ? Vdaka.
Reakcia na: J #17021:
Ty budes nejaky pomyleny. Ja byt vodicom v DP, tak ten kaser pouzivam na cigansku chamrad a nie na skinov.
Spectre: Ale tie determálne stoja očosi viac, ako nalepenie tmavých fólií.

Presne tak, ako píšeš. Iakrus mal geniálnu radu 400. Mohol si si kúpiť v podsate identické vozy a to VP aj NP. A nielen to, aj troliky. Keby niekto kupoval vozy tak ako Praha, že istý počet VP a istý NP, tak mohol brať vozy od Ikarusu. Aj keď podľa mňa I412 je nahovno. Málo miesta. I417 som sa neviezol. Avšak keď má niekto názor, že vždy sme kupovali busy od Vysokého mýta, tak to tak budeme robiť aj naďalej a nepozerá na kvalitu vozu 😞
Čo sa 21Tr týka neviem porovnať a takisto nevieme porovnať 14Tr 15Tr a 9tr bo u nás nič iné nebolo. Možno v Budapešti či v bývalom ZSSR by vedeli povedať, čo im viac vyhovovalo.
Reakcia na: J #17026:
Ani tak nie tmave skla, ale skor determalne - take, ako maju trebars K2S alebo SORy
Reakcia na: J #17020:
V ostrove socializmu doplacaju na podobne veci, ako Ikarus. Najma nedostatocny marketing. Pozri sa na taku Karosu - vyrabaju prakticky vraky, ale napchaju sa do kazdej riti. Skodovka ma podla mna velmi velky technicky potencial, co plne dokazala trolejbusmi 9Tr, 14Tr a 15Tr. 21Tr jazdi v Brne a je velmi dobre vyrieseny, vodici aj udrzbari su tam s nim celkom spokojni. Ale z Slintaku trolejbus?? Vsak to je na ***** autobus (s prepacenim), a oni z toho chcu robit dratolez? To nemoze dopadnut dobre....
si: máš pravdu, ako sme si ich v solcializme naučili, takých ich máme. Ale fakt je ten, že veľa cigánou má problém si prácu nájsť. Môže mať aj gympel, ale nič iné ako kopať kanále ho nečaká. Je to uzavretý kruh a ak mi sa nad nich chceme povyšovať a nadávť na nich, tak mi musíme nájsť z toho kruhu cestu von.
No a o tých slušných vínimkách, nenehaj sa zmanipulovať médiami, ktoré keď je reč o cigánoch ukazujú ich osady na východe. Nedávno bolo o nejakých z Plaveckého Štvrtku a tý mali doma čistejšie ako niektorý naši susedia. Keby si do toho domu vošiel, tak si povieš tu bývajú slušný ľudia. A takých je viac. Len 30% znich žijú v tých osadách a rozbitých panelákoch. 70% je integrovaných.
Vladimír: No lebo SOR kĺbak nerobí :-)))
Nie, ide o financie a o to, že dodávka nových mala byť už tento rok, len sa to stále tlačí predsebou a nitko nevie kedy naozaj prídu.
Ale ten nedostatok kĺbových má aj jednu výhodu. DPB to núti spojazdňovať busy čo sú dlho odstavené. Viď 4802.

V I4x5 by nebolo tak teplo, keby mali tmavé sklá. Tušim by sa mali kúpiť tmavé fólie a nalepiť ich. To by tak veľa nestálo. Najhoršie sú aj tak Karosy (nemajú strešné vetráky) a I28X (polka okien sa nedá otvoriť). Teda Karosy okrem tých s vietnamskými oknami. Tam je parádne. a etše keď nejaký dobrý vodič pustí vetráky tak je tam ideálne.
Reakcia na: J #17024:
aj ten cigan ak by velmi chcel, tak by si neaku robotu (aspon tu v BA) nasiel (netvrdim ze nieco lukrativne alebo vynosne, ale nasiel), lenze im sa robit nechce... a urvat 100m kabla je jednoduchsie... hlavne ze sa vedia mnozit jak kraliky, poberat socialne davky od statu a zmarnit ich v alkohole a cigaretach (cest vynimkam, ale je ich fakt malo)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.