Reakcia na: J #17027:
poviem ti to inac: my sme mali moznost byvat vyse 10 rokov vedla este takych slusnejsich, ale cele schodiste bolo velmi happy ked sa odstahovali (a take zazracne vykupenie asi vela schodist nezazije). mnozstvo tych slusnych by som odhadol tak na asi 5 - 10% (ono ti slusni sa zvycajne ani natolko nemnozia a tak ak aj daju slusnu vychovu detom, ti horsi ich predbehnu mnozstvom potomstva).To ze maju problem sa zamestnat aj ked maju vzdelanie - ano to mas pravdu, pretoze po mnohorocnych skusenostiach s nimi (ako etnikom) kazdy normalny zamestnavatel prijme do prace rovnako kvalifikovaneho bieleho zamestnanca ako potmavsieho, lebo je mensia pravdepodobnost ze bude mat neake problemy s bielym (a naco by si pridaval zbytocne problemy). Ako vsak vravim, tato prax je dana prave na zaklade skusenosti z minulosti, takze si za to mozu sami (a vacsine to aj vyhovuje, negativne to postihuje iba tu slusnejsiu minoritu)
Re #17030 J: pochop, ze ani ikarus uz nevyraba tanky 28x a ked sa pozries na stav vozidiel rady 4x5 ktore u nas jazdia tak tiez uz mozes pomaly zacat nadavat ze v akom stave su tie vozy... to nie je ale problem vysokeho myta alebo ineho vyrobcu ale je to problem udrzby... (a neboj, aj solaris po par rokoch by tu pri nasej udrzbe vyzeral rovnako)
J
Nie, ide o financie a o to, že dodávka nových mala byť už tento rok, len sa to stále tlačí predsebou a nitko nevie kedy naozaj prídu.
Ale ten nedostatok kĺbových má aj jednu výhodu. DPB to núti spojazdňovať busy čo sú dlho odstavené. Viď 4802.
V I4x5 by nebolo tak teplo, keby mali tmavé sklá. Tušim by sa mali kúpiť tmavé fólie a nalepiť ich. To by tak veľa nestálo. Najhoršie sú aj tak Karosy (nemajú strešné vetráky) a I28X (polka okien sa nedá otvoriť). Teda Karosy okrem tých s vietnamskými oknami. Tam je parádne. a etše keď nejaký dobrý vodič pustí vetráky tak je tam ideálne.