Vladimír: No lebo SOR kĺbak nerobí :-)))
Nie, ide o financie a o to, že dodávka nových mala byť už tento rok, len sa to stále tlačí predsebou a nitko nevie kedy naozaj prídu.
Ale ten nedostatok kĺbových má aj jednu výhodu. DPB to núti spojazdňovať busy čo sú dlho odstavené. Viď 4802.
V I4x5 by nebolo tak teplo, keby mali tmavé sklá. Tušim by sa mali kúpiť tmavé fólie a nalepiť ich. To by tak veľa nestálo. Najhoršie sú aj tak Karosy (nemajú strešné vetráky) a I28X (polka okien sa nedá otvoriť). Teda Karosy okrem tých s vietnamskými oknami. Tam je parádne. a etše keď nejaký dobrý vodič pustí vetráky tak je tam ideálne.
Nie, ide o financie a o to, že dodávka nových mala byť už tento rok, len sa to stále tlačí predsebou a nitko nevie kedy naozaj prídu.
Ale ten nedostatok kĺbových má aj jednu výhodu. DPB to núti spojazdňovať busy čo sú dlho odstavené. Viď 4802.
V I4x5 by nebolo tak teplo, keby mali tmavé sklá. Tušim by sa mali kúpiť tmavé fólie a nalepiť ich. To by tak veľa nestálo. Najhoršie sú aj tak Karosy (nemajú strešné vetráky) a I28X (polka okien sa nedá otvoriť). Teda Karosy okrem tých s vietnamskými oknami. Tam je parádne. a etše keď nejaký dobrý vodič pustí vetráky tak je tam ideálne.
Vladimír
O tom, že existuje predpis na typ okien, som už počul. Dokázať to neviem, ale pokiaľ sa nemýlim, je to jedna z noriem EÚ. Z bezpečnostných dôvodov smú byť vozidlá MHD vybavené len výklopnými oknami, aby sa zabránilo vykláňaniu cestujúcich za jazdy z okien.
Na západe problém s vetraním nemajú, lebo majú klimatizáciu
A mimochodom, ešte k štruktúre autobusového parku DPB. Akosi mi uniklo, z akého dôvodu, keď DPB má nedostatok kĺbových autobusov, kupuje Sory.