Vladimír: No lebo SOR kĺbak nerobí :-)))
Nie, ide o financie a o to, že dodávka nových mala byť už tento rok, len sa to stále tlačí predsebou a nitko nevie kedy naozaj prídu.
Ale ten nedostatok kĺbových má aj jednu výhodu. DPB to núti spojazdňovať busy čo sú dlho odstavené. Viď 4802.
V I4x5 by nebolo tak teplo, keby mali tmavé sklá. Tušim by sa mali kúpiť tmavé fólie a nalepiť ich. To by tak veľa nestálo. Najhoršie sú aj tak Karosy (nemajú strešné vetráky) a I28X (polka okien sa nedá otvoriť). Teda Karosy okrem tých s vietnamskými oknami. Tam je parádne. a etše keď nejaký dobrý vodič pustí vetráky tak je tam ideálne.
Nie, ide o financie a o to, že dodávka nových mala byť už tento rok, len sa to stále tlačí predsebou a nitko nevie kedy naozaj prídu.
Ale ten nedostatok kĺbových má aj jednu výhodu. DPB to núti spojazdňovať busy čo sú dlho odstavené. Viď 4802.
V I4x5 by nebolo tak teplo, keby mali tmavé sklá. Tušim by sa mali kúpiť tmavé fólie a nalepiť ich. To by tak veľa nestálo. Najhoršie sú aj tak Karosy (nemajú strešné vetráky) a I28X (polka okien sa nedá otvoriť). Teda Karosy okrem tých s vietnamskými oknami. Tam je parádne. a etše keď nejaký dobrý vodič pustí vetráky tak je tam ideálne.
J
Re #17007 Igorko: Ja si nemyslím, že by Trollina boli niečo veľmo zlé. Ak hovoríme Citybus verzus Urbino hovoríme o zastaralej koncepci agory. To isté by sa dalo povedať o 21Tr, nie. No a pre Trolino hovorí aj možnosť 15m trolejbusu. Na 212 ako uliaty. Alebo aj na linku na Dlhé Diely. A ak by sa predsa len dodávali autobusy Urbina a trolejbusy Trolina tak to je pekná unifikácia, čiže aj lacnejšia a lahšia údržba. A Trolina sú aj krajšie ako 21Tr, čo nehovorí o tech. kvalitách avšak dopravca sa musí vedieť aj predať. Atraktívnejšie je určite Solaris.
15m trolino je ževraj lacnejšie ako 15TrM. Viete to niekto potvrdiť či vyvrátiť.
Český minister dopravy už po tretí krát bude žiadať o peniaze na obnovu vozového parku MHD vo výške 1mld CZK ročne. predtým sa vláda týmto bodom vždy rozhodla nezaoberať. To len tak na info.