si: máš pravdu, ako sme si ich v solcializme naučili, takých ich máme. Ale fakt je ten, že veľa cigánou má problém si prácu nájsť. Môže mať aj gympel, ale nič iné ako kopať kanále ho nečaká. Je to uzavretý kruh a ak mi sa nad nich chceme povyšovať a nadávť na nich, tak mi musíme nájsť z toho kruhu cestu von.
No a o tých slušných vínimkách, nenehaj sa zmanipulovať médiami, ktoré keď je reč o cigánoch ukazujú ich osady na východe. Nedávno bolo o nejakých z Plaveckého Štvrtku a tý mali doma čistejšie ako niektorý naši susedia. Keby si do toho domu vošiel, tak si povieš tu bývajú slušný ľudia. A takých je viac. Len 30% znich žijú v tých osadách a rozbitých panelákoch. 70% je integrovaných.
No a o tých slušných vínimkách, nenehaj sa zmanipulovať médiami, ktoré keď je reč o cigánoch ukazujú ich osady na východe. Nedávno bolo o nejakých z Plaveckého Štvrtku a tý mali doma čistejšie ako niektorý naši susedia. Keby si do toho domu vošiel, tak si povieš tu bývajú slušný ľudia. A takých je viac. Len 30% znich žijú v tých osadách a rozbitých panelákoch. 70% je integrovaných.
J
Re #17007 Igorko: Ja si nemyslím, že by Trollina boli niečo veľmo zlé. Ak hovoríme Citybus verzus Urbino hovoríme o zastaralej koncepci agory. To isté by sa dalo povedať o 21Tr, nie. No a pre Trolino hovorí aj možnosť 15m trolejbusu. Na 212 ako uliaty. Alebo aj na linku na Dlhé Diely. A ak by sa predsa len dodávali autobusy Urbina a trolejbusy Trolina tak to je pekná unifikácia, čiže aj lacnejšia a lahšia údržba. A Trolina sú aj krajšie ako 21Tr, čo nehovorí o tech. kvalitách avšak dopravca sa musí vedieť aj predať. Atraktívnejšie je určite Solaris.
15m trolino je ževraj lacnejšie ako 15TrM. Viete to niekto potvrdiť či vyvrátiť.
Český minister dopravy už po tretí krát bude žiadať o peniaze na obnovu vozového parku MHD vo výške 1mld CZK ročne. predtým sa vláda týmto bodom vždy rozhodla nezaoberať. To len tak na info.