Reakcia na: Igorko #17005:
to, ze si to tak oznacuju v HK viem, napr. z Dopr magazinu, mozno im je to tak lepsie pre odlisenie stried.troflaca od od toho striedaveho s motorom. Mne islo len o to , ze sa tu odlisovala verzia s pomocnym pohonom prave tym I-ckom, lenze to I nema nic s pomocnym pohonom. ACI by mali byt obidva a je mi to v podstate uplne jedno, nech si to oznacuju ako chcu, netrapi ma to...
J
Presne tak, ako píšeš. Iakrus mal geniálnu radu 400. Mohol si si kúpiť v podsate identické vozy a to VP aj NP. A nielen to, aj troliky. Keby niekto kupoval vozy tak ako Praha, že istý počet VP a istý NP, tak mohol brať vozy od Ikarusu. Aj keď podľa mňa I412 je nahovno. Málo miesta. I417 som sa neviezol. Avšak keď má niekto názor, že vždy sme kupovali busy od Vysokého mýta, tak to tak budeme robiť aj naďalej a nepozerá na kvalitu vozu
Čo sa 21Tr týka neviem porovnať a takisto nevieme porovnať 14Tr 15Tr a 9tr bo u nás nič iné nebolo. Možno v Budapešti či v bývalom ZSSR by vedeli povedať, čo im viac vyhovovalo.