Síce sa to netýka Blavy, ale včera som si v Nitre všimol kopec nových a pekných mestských busov - určite to boli nejaké Mercedesy a keď som dobre videl, tak aj nejaké to Urbino...
V princípe súhlas, až na to, že 14 Tr nemala nikdy laminátovú konštrukciu, to bola 13 Tr, ktorá nikdy neopustila štádium vzorky. 14 Tr rámy nepraskali ale krútili sa a torzná tuhosť bola zvýšená najprv zosilnením stĺpikov pri dverách, neskôr aj použitím stredného stĺpika predného a zadného okna, od čoho sa potom pri M-kách opäť upustilo.
I.
No iste, ja som odbornik na ine veci a hadam som sa vyjadril menej presne Zhodneme sa vsak urcite v tom, ze aj v DPB aj na magistrate maju pekny bordel!
no jedna taka velka paka nad vodicovou hlavou sluzi ako prepinac zdroja stavy (zberac, predne spriahadlo, zadne spriahadlo), ale kedze tvrdis ze do toho vodici aj buchaju, tak tipujem ze mas asi skor na myslim paky ktorymi sa nastavuju zrkadla....
myslim ze o tom tu uz niekedy debata bola - zhodlo sa v tom, ze stary most je treba nadvihnut (vyzaduje to akasik smernica kvoli plavbe na dunaji), zislo by sa ho mozno troska rozsirit a mali by po nom premavat elektricky, vozidla MHD a sanitne, poziarne (pripadne aj chlpate) vozy... Krizovatku na Safarikovom nam. prestavat na mimourovnovu (technicky to je realizovatelne) a pokracovanie trate na strane petrzalky najdes v par projektoch ktore sme uz pachali
Skúsim nadhodiť novú tému a to začať sa seriózne baviť o rekonštrukcii Starého mosta, kedže do konca roka (čo je iba 7 mesiacov) má byť hotová koncepcia nosného dopravného systému (na 99% na báze kolajového vozidla) a jediný most ktorý prichádza do úvahy je práve Starý most. Kedže za 2 roky má byť hotový most Košická, tak po dokončení by sa malo pristúpiť k rekonštrukcii Starého.
Spectre #16882 : No DPB nevlastní autobusy ani iné vozy je len ich prevádzkovateľom. DPB síce vyhlasuje tender a bere úver, no je to pod mestom a ten úver bude aj mesto splácať vo forme dotácií pre DPB. Ja viem je v tom bordel. to ako sa bude mesto ďalej správať ?! ale treba veriť v lepšie časy.
a #16865 : Tak to je svätá pravda I4X5 potrebujú len a len šrobovák, golu a nejaké nové šróby aby nehrkal. No a potom handru a vodu. A pridáme aj trochu západňárskeho luxusu: tá voda by mala byť teplá a so saponátom
Andy: Protektorované gumy sú také, čo starý zjazdený dezén sa odstráni a nahodí sa tam nový. Mám pravdu technici či sa mýlim?
To čo vymyslela karosa ako otváranie dverí je ten najväčší paškvil čo som kedy videl. Neviem prečo to nemohli urobiť ako skoro všetci výrobcovia busov v tej dobe proste skladacie dvere. Alebo aspoň otváranie dovnútra ako Ikarusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ipo