Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Naco sluzi ta paka co je na T6 na strope v kabine vodica a na T3 klonoch za vodicom tusim. Obcas je pocut ako do nej vodici buchaju a buchaju 🙂
Reakcia na: Riko #16945:
myslim ze o tom tu uz niekedy debata bola - zhodlo sa v tom, ze stary most je treba nadvihnut (vyzaduje to akasik smernica kvoli plavbe na dunaji), zislo by sa ho mozno troska rozsirit a mali by po nom premavat elektricky, vozidla MHD a sanitne, poziarne (pripadne aj chlpate) vozy... Krizovatku na Safarikovom nam. prestavat na mimourovnovu (technicky to je realizovatelne) a pokracovanie trate na strane petrzalky najdes v par projektoch ktore sme uz pachali 🙂
Skúsim nadhodiť novú tému a to začať sa seriózne baviť o rekonštrukcii Starého mosta, kedže do konca roka (čo je iba 7 mesiacov) má byť hotová koncepcia nosného dopravného systému (na 99% na báze kolajového vozidla) a jediný most ktorý prichádza do úvahy je práve Starý most. Kedže za 2 roky má byť hotový most Košická, tak po dokončení by sa malo pristúpiť k rekonštrukcii Starého.
Reakcia na: J #16942:
Ano je to tak s tym protektorom 😛
Spectre #16882 : No DPB nevlastní autobusy ani iné vozy je len ich prevádzkovateľom. DPB síce vyhlasuje tender a bere úver, no je to pod mestom a ten úver bude aj mesto splácať vo forme dotácií pre DPB. Ja viem je v tom bordel. 😞 to ako sa bude mesto ďalej správať ?! ale treba veriť v lepšie časy.

a #16865 : Tak to je svätá pravda I4X5 potrebujú len a len šrobovák, golu a nejaké nové šróby aby nehrkal. No a potom handru a vodu. A pridáme aj trochu západňárskeho luxusu: tá voda by mala byť teplá a so saponátom 🙂
Andy: Protektorované gumy sú také, čo starý zjazdený dezén sa odstráni a nahodí sa tam nový. Mám pravdu technici či sa mýlim?

To čo vymyslela karosa ako otváranie dverí je ten najväčší paškvil čo som kedy videl. Neviem prečo to nemohli urobiť ako skoro všetci výrobcovia busov v tej dobe proste skladacie dvere. Alebo aspoň otváranie dovnútra ako Ikarusy.
Reakcia na: Spectre #16922:
Tie dvere by boli v pohode,aspon by mal vodic viacej kludu a nepchali by sa mu do prednych dveri:-D
frenky: Co je to ten protektor?
Inak ked sme uz pri otvarani dveri na karosach tak ako priklad si zoberte 3604(stredne dvere)Dneska som sa o ne oprel a zkoro som sa vykiblil bo ma ledva udrzali.......Karosy???Najvacsie sunky na svete!!!!!!!!!!
To ktory komik sem napisal, ze Karosam sa neotvaraju za jazdy dvere? Moja prababka, kvoli tej posratej Karose ochrnula, ked vypadla z dveri! A nech mi tu dakto povie, ze je to chyba udrzby v DPB tak ho dotiahnem do dakej Karosy (najlepsie B741 na 21) a necham ho na dialnici vypadnut z dveri! 😞

Martin Fundarek> chlape ty sa mi lubis! 😛 Dakedy by sme sa mohli stretnut! 😃
Reakcia na: Turbo #16928:
Ja som nemyslel len to, ze tam tu jednotku musis natlacit cez vsetky zuby, ale konkretne jednotka tam ma tak *****sky silnu pruzinu, alebo co to je. Takze tam ide tazko narvat aj ked je vypnuty motor. Radenie na Ik280 je uplna nadhera, tak ani necitis, ze mas dajaku paku.
Reakcia na: Andy #16933:
Co, sudruh vodic sa nam zo 7053 preorientoval na ozajstne historicaky?
Reakcia na: Ivo #16934:


zial, je to trochu velke na stahovanie po modeme, mozes sem copy-paste ten clanok? alebo mi ho pls posli na mail.
A toto by si mali precitat ludia z magistratu v BA. Hlavne rozhovor. Ide mimochodom o casopis zamestnancov DP Praha
http://metro.dnsalias.org/dp-kontakt/2003/6_2003.pdf
Precitajte si novy cas, je tam Dragan Zednikovic aj fotka aj nejaka veta od neho tusim.
este nieco o vlecnom vozni 135 🙂
Ahojme-budem cely tyzden bez netu, lebo mala mi ochorela. 😞
Novy precislovany voz je 2804/4812 😃
Pekny cely tyzden vsetkym 🙂
Ked sa tu uz babvite o otvorenych dverach tak sa to sem tam stane aj v metre tu v Prahe.
Btw. po 2 mesacnom posobeni v prave zistujem ze Metro je niekedy az priserne spinave.Takmer ako v Blave busy 🙂 Ale elektricky su ciste tak ze sa z podlahy da jest.
Reakcia na: m@rtin #16914:

V Moste - Litvinove jazdia na LPG a nie CNG. A to je prosim pekne vyrazny rozdiel (ak vies, v com spociva).
Reakcia na: Spectre #16873:

K tomu nie je 1. stupen synchronizovany a navyse, ma sa pouzivat iba u vysokootackovytch motoroch - napr. Tatrovky. Uz na RTO-cke sa odjakziva rozbiehalo z 2. kvaltu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement