sa mi sníva DPC! ☠ mňa ide dakto buzerovať za jeden Y, 90% Slovákov píše jak Maďari pomaly a to si nevšímaš. Môžeš ísť vyučovať čajočky a týpkov na AZET ako sa má písať a príp. aj diakritiku používať! Drvivá väčšina ľudí s ktorými som písal nikdy diakritiku nepoužíva a ani čiarky, ja diakritiku vždy používam.
"vysieť " je s mäkkým "i". Ty si tiež asi absentoval pri učení sa Slovenského jazyka n ZŠ, ale do MHD si "klavíroval" asi už od detských časov. To Ti fakt ide.
Taký otrasný šerbel ako je 1103 som už dlho nestretol-ani krátke plyňáky nejsú také zoz**bané ako ten tvoj skvost.Je síce pravda,že 1104 a 1110 sa nič nevyrovná.Jediní kto tvrdí,že tá tvoja detská izba je super si ty a ten tvoj super kamarát so svojou´´extrémne´´ rýchlou jazdou.
Retarder vystraja,ale je to aj vecou udrzby , niektore TEDOMY su spolahlive , taka 1113 a 1115 mi bude chybat - to boli najlepsie vozy. A uz chod na gmail -daco som ti pisal. ?
zaujímavé bude sledovať ako sa podpíše na Solarisoch jazdenie na L133. Následne ostanú vysieť Tedomy z L133 bez využitia, čiže potom môžu ísť nejaké Citelisy do Petržky, a Tedomy pôjdu na L50 aj keď niesom nadšený, že budú Citelisy deliť medzi vozovne. Na L99 by stačili kľudne 10.5M Citelisy, tie ale nemáme, zatiaľ čo Prievidza a Trnava áno ? Dakto hovoril, že Tedomy majú aj špeciálne nastavené prevodovky podľa jazdy na konkrétnych linkách, či to jazdí na L32 v členitom teréne alebo na obyčajnej L50 či 80 bez stúpaní. Teoreticky keby DPB chcel mať jednu značku 12 metrákov, mohol by tie Tedomy vrátiť, alebo keby ich chcel aj odkúpiť?
zastupiteľstvá majú silné slová iba pred voľbami, keby sa začal riešiť NS MHD, resp. konať a stavať, už by nemali taký vďačný objekt ryžovania politické kapitálu, oni to vedia a preto na MHD serú aby mohli aj ich politickí nástupcovia oblbovať občanov na tom istom. Funguje to takmer ako kšeft s ropou, preto ho treba využiť a nabaliť sa kým je, lebo nebude a takisto zneužívajú niekoľko rokov tému NS MHD kým sa dá, lebo raz sa aj tá vyčerpá.
lenže problém je to, že Petržalka môže prd, lebo síce môžme chcieť električku no, vždy sa zorganizuje nejaká diskusia s odborníkmi a "odborníkmi", kde sa dostaneme k električke, vlaku, mixe električky s vlakom a tiež sa to musí koordinovať aj s celkovými predstavami mesta o NS MHD a tu je problém,že mesto ani dnes netresklo rázne po stole a neuzavrelo to. Stále sú také nejasné hmlisté opatrné závery. Spevavec Slávik mlčal 8 rokov, v roku 2008 sa prebudil a teraz iba škodí namiesto toho aby sa angažoval v nejakých ozaj osožných veciach pre Petržalku, tak sa organizuje iba v tej jednej jeho vyvolenej aby dostal svoju "hračku", na ktorú má on právu. Ďurkovský pre MHD nespravil nič, iba básnil ako odštartuje projekt NS MHD, ako vyrieši Petržalku a vyhováral, že ako potrebuje ďalšie 4 roky. Dostal po druhé 4 roky a nespravil nič, ba ešte uškodil, dosadil socialistu Záhradníka, ktorý rozhadzoval roky peniaze, (tak ako Fico, postavil svoju popularitu na lození geriatrii a sociálne slabším do zadku)zanechal plno pochybných tendrov a zaviedol módu predvolebných liniek, ktoré je dnes problém rušiť. Vidíš to dnes, aj šotouši znalí problému chytia absťák, keď sa navrhne zrušenie predvoleného ťaháku.
Myslím, že Petržalka má ako najväčšia BA mč dosť silné slovo. Je však pravda, že tam máte rôzne papagáje, vrabce a iné vtáctvo, čo do toho čviriká, ale myslím si že maslo má na hlave AJ zastupiteľstvo v Petržalke, ktoré v podstate NIJAK (podčiarknúť 3x predchádzajúce slovo) neriešilo reláciu BA-Petržalka.
Ak si tú Mudroňovu myslel takto, tak potom je to v pohode ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.