Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #164219:
lenže problém je to, že Petržalka môže prd, lebo síce môžme chcieť električku no, vždy sa zorganizuje nejaká diskusia s odborníkmi a "odborníkmi", kde sa dostaneme k električke, vlaku, mixe električky s vlakom a tiež sa to musí koordinovať aj s celkovými predstavami mesta o NS MHD a tu je problém,že mesto ani dnes netresklo rázne po stole a neuzavrelo to. Stále sú také nejasné hmlisté opatrné závery. Spevavec Slávik mlčal 8 rokov, v roku 2008 sa prebudil a teraz iba škodí namiesto toho aby sa angažoval v nejakých ozaj osožných veciach pre Petržalku, tak sa organizuje iba v tej jednej jeho vyvolenej aby dostal svoju "hračku", na ktorú má on právu. Ďurkovský pre MHD nespravil nič, iba básnil ako odštartuje projekt NS MHD, ako vyrieši Petržalku a vyhováral, že ako potrebuje ďalšie 4 roky. Dostal po druhé 4 roky a nespravil nič, ba ešte uškodil, dosadil socialistu Záhradníka, ktorý rozhadzoval roky peniaze, (tak ako Fico, postavil svoju popularitu na lození geriatrii a sociálne slabším do zadku)zanechal plno pochybných tendrov a zaviedol módu predvolebných liniek, ktoré je dnes problém rušiť. Vidíš to dnes, aj šotouši znalí problému chytia absťák, keď sa navrhne zrušenie predvoleného ťaháku.
Reakcia na: no.ev.di. #164218:
Myslím, že Petržalka má ako najväčšia BA mč dosť silné slovo. Je však pravda, že tam máte rôzne papagáje, vrabce a iné vtáctvo, čo do toho čviriká, ale myslím si že maslo má na hlave AJ zastupiteľstvo v Petržalke, ktoré v podstate NIJAK (podčiarknúť 3x predchádzajúce slovo) neriešilo reláciu BA-Petržalka.

Ak si tú Mudroňovu myslel takto, tak potom je to v pohode ?
Reakcia na: Ike #164217:
Petržalka si ale čo môže sama postaviť? Čo sa týka investícií do rozvoja MHD, tak to riadi mesto a DPB.

Čo sa týka Mudroňovej, tak som to nemyslel vážne, len dotyčný si sťažuje, že Petržalčania majú 4 hlavné cesty do mesta a z Karlovky sa do mesta dá iba jednou ísť. Ako mu vysvetlilť, že keď je KV tak položená ako je tak tam zázraky nespravíš? Takisto ako Rača má iba Račiansku na cestu do mesta a výhodnejšia komunikácia nie je pre Raču, takisto aj Devín, Vajnory, Trnávka, či DNV.
Reakcia na: no.ev.di. #164212:
S tou Mudroňovou to snáď nemyslíš vážne 🙂 vzhľadom na to, že v tejto lokalite momentálne bývam a pohybujem sa tam, tak si túto reláciu neviem predstaviť. Na um mi pripadá len staré transport tycoon riešenie, že zobrať buldozér a všetko postaviť na novo.

Btw. osobne si myslím, že maslo na hlave má ako zastupiteľstvo Petržalky, tak aj zastupiteľstvo Karlovky.

Petržalka nedokázala za 20 rokov vybudovať električku, t.j. fyzicky separovanú bezbariérovú koľajovú alternatívu.

Karlova Ves nedokázala kompenzovať stavebný boom vhodnou infraštruktúrou, pričom by stačilo tak strašne málo, ako prestupný termínál Elektríčka-Trolejbus 🙂

Predávanie pozemkov a zahusťovanie zástavby im však išlo...
Reakcia na: Tam-bus #164214:
potvrdzujem. Stretol tam dva dni po sebe chalana s holkou čo tam oxydovali za šoférom hneď, do toho sa ešte pridal šofér, čo mal pár dní na to mať prvé jazdy na L35/135, dokonca mu ten blb šofér dal šoférovať chvíľu L135 no skoro sme skončili zle a ešte pred prvou zastávkou to dotyčný vzdal, tak som si povedal, že v ten štvrtok kedy sa on mal na L35/135 učiť si tam jazdy odpustím, že rozbiť minibus môže aj bez mojej prítomnosti, beztak pri jazde cez Ľ.Fullu, či Baníkovu, Adámiho, Líščie údolie, Púpavovú a na Šaštínskej (večer keď tam stáli po celej dĺžke autá v tme, fakt pôžitok z jazdy, tí šoféri by mohli robiť kaskadérov) som iba čakal do čoho vrazíme. Boli tam potom také dietky čo sa vozili 3/4 trasy, či babky vykonávajúce trasu Molecova/MiÚ KV - Borská, alebo lemry typu Kolískova/Tománkova-Molecova, Hlaváčikova 20-Ľ.Fullu, Borská - Púpavova/Karlova Ves. Prekvapilo ma nemilo, že linka nebude jazdiť vrchom cez Sološnícku, lebo tam vždy vystupovali aspoň 2-3 ľudía, buď nižšie alebo úplne na tom vrchu, kde je ešte kus cesty pešo, takto tí ľudia už budú rovno zo Sološníckej chodiť k električkám pešo, lebo čakať na L35 sa im neoplatí.

Inak je pravda,že na L135 ešte než ju spustili ten debil Záhradník prikázal SORku 9.5 a zobrala pár aut na Adámiho? ?
Reakcia na: Tam-bus #164214:
Ospravedlňujem sa za vzniknutú diakritiku.
Reakcia na: TEDOM-1103 #164206:
Poèúvaj,od poèiatku dlhých dielov nikomu ani len na um nezišlo nieèo tak stupídne,že ich ani nie 200m od domu bude zvážať nejaký mikrobus.Keï 12/2008 zaviedli 35 tak som ju bral ako rentabilnú kvôli už vyššie spomenutým uliciam ale ani vo sne mi nenapadlo,že ten darmožráè BZ si ešte na podnet zozmaznaných geriatrièiek zmyslí tak nieèo nezmiselné a nepotrebné ako linka 135-jediné opodstatnenie mala akurát v rannej špièke-to ti dávam za pravdu ale keï poobede tvorí polovicu cestujúcich: Jednozastávkové babky a tupé detièky ktoré nevedia,èo od dobroty zo sebou a vyvážajú sa dennnodenne v 135-ke alebo ešte aj machri ako si ty ktorí sa ešte aj vyprávajú s vodièom poèas jazdy-netvrdím že sa tam zrovna ty vozíš. no.ev.di.-nestretol si tam náhodou takých pri tej tvojej vyèerpávajúcej analíze a po 5-hodinovom vození sa?Chcem týmto povedať,že túto linku som nikdy nepotreboval a to mi stojí rovno pod domom.V živote som tam nevidel sedieť èloveka staršieho ako 18 a mladšieho ako 55.Na èo potom taká linka-však to prerába a nie zarába.Silne pochybujem,že v tom autobuse boli niekedy revízori na rozdiel od 36,ktorá sa z obiektívneho h¾adiska využívanosti so 135 nedá ani porovnať.Cez víkend nieje problém vidieť v tom mikrobuse aj okolo 30 ¾udí.S týmito zmenami plne súhlasím a podporujem ich a DD to vôbec nepokazí ale práveže prospeje-tí ¾udia tu tak zleniveli,že sa im ťaží prejsť 150m ale radšej budú 10-15 minút èakať na mikrobus.A èo sa týka školákov ráno tak si myslím,že tiež je tu 135 úplne zbytoèná-veï ten školák èo im ráno chodí tam nieje pre srandu králikov a prejsť si 50m ku škole myslím že nikoho nezabije.
Reakcia na: MatejBA #164201:
môže byť? (refreshni si)
Reakcia na: MatejBA #164210:
a z KV nechodia električky do "každej riti"? Máte tam 5/6 električkových liniek, ktoré premávajú tam kam Petržalské linky nechodia, a naopak Petržalské linky chodia tam kam električky nie. Či má si DPB vypýtať povolenie od MiÚ KV či môžu Petržalské autobusové linky obsluhovať iné územia ako električky, asi to neprejde čo ? ? Prepáč mi teda, že viac než 115 tisícová Petržalka má 5 mostov z toho jeden mimo prevádzky a že máme toľko drzosti mať linky cez 4 mosty, mrzí ma to ? tiež by som ťa chcel v mene predošlých vedení mesta požiadať o odpustenie, že nevybudovalo do KV inú prístupovú cestu okrem Botanickej ul., resp. nábrežia. V ponuka bola t-bus trať cez Slávičie údolie a Mudroňovu do mesta - nepáčilo sa. Tak nie je, a snáď nechcete do centra cestovať cez Kramáre ? tak mi ukáž teda ty expert, ďalšie cesty z KV do centra, ktoré by mali byť vybudované, aby aj vy ste mali linky cez 3-4 hlavné smery z KV ?
Reakcia na: 810zssk #164162:
Ak by sa mala skracovať 66, tak ja by som zase navrhol bývalú trasu cez Ružovú dolinu.
Reakcia na: no.ev.di. #164208:
Ty si fakt pako ... Z pe idu abusy do kazdej riti ale mudrovat budes jak chora vrana stale a na vsetkych ...
Reakcia na: Peon #164148:
Tá Hlaváčikova aj mňa prekvapuje, Sološnícka je podľa mňa odlahlejšia a tú zrušili, kebyže zrušia aj Hlaváčikovu, tak na túto linku by mohol byť vypravovaný aj SOR B/BN 9.5, ale ten cez Hlaváčikovu zrejme neprejde.
Reakcia na: shandon #164204:
prípad - prídem k zastávke busu a keď zistím, že tam mám čakať ako Y a viem, že za ten čas čo tam budem stáť to môžem dať pešo, tak idem pešo, ibaže dnes panuje kultúra vyvážania si prdele aj na jednu zastávku, decká nacapené za PC, vyžraté z McDonalda a tráviace čas akurát tak v nákupných centrách, kinách, krčmách a doma za PC. Ľudia dnes nevedia rozmýšľať, radšej budú 20-30min čakať vonku, než by sa 10-15min prešli a spravili niečo pre zdravie, alebo sa odviezli na nejakú zastávku časť trasy a zvyšok by si prešli pešo, čo je prípad ľudí čo v Karlovke robili také trasy, že rozum by Vám nad tým stál. Ale nič im nebránilo tam tvrdnúť 10-15min, pričom za ten čas čo čakali už mohli byť doma a pojedať nákup.

Re #164206 TEDOM-1103: preto boli múdri, lebo sa to netýkalo ich m.č., resp. linky čo im premáva pod nos. Ja som po čase uznal, že interval aký je na L95 je adekvátny, tiež tu nedržím stoj čo stoj L78 a ani L89.
Reakcia na: 810zssk #164197:
to robíš zo seba naschvál debila, alebo fakt si debil... je samozrejmé, že by sa museli s novou traťou aj nové vozidlá kúpiť.
Jednej veci nechápem. Keď ste všetci útočili na DD ako to tam majú zrušiť, tak keby tak spravili, tak čo by ste z toho mali veď vašej m.č. by sa aj tak nepolepšilo akurát DD by boli pokazené. ?
Reakcia na: Tam-bus #164203:
toto sa ani neoplatí komentovať ?
Reakcia na: 810zssk #164200:
zase až tak veľmi nie sú využité v úseku Tbiliská - Záhumenice, určite tam nie je potrebný 20 min interval popoludní
Reakcia na: no.ev.di. #164202:
Kaufland si pripláca na priame spojenie s račou. ?
Reakcia na: 810zssk #164200:
a to už prečo zas? Nie je choré to,že s L56 vracia tam odkiaľ je to iba kúsok od Detvianskej? Električky sú na čo do riti?! Dovezie sa človek na Detviansku 52,56,65 a do 4min má elinu na Záhumenice!
Reakcia na: kecho #164198:
Nemalo by sa na L35 nejak vyznacit to, ze sa tam toci? lebo clovek ked ide po mape a zrazu L35 len tak zmizne, pricom modra ciara pokracuje, tak je z toho zmateny 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.