no... tak a aká možnosť je teda najpravdepodobnejšia? NKÚ nie je ničím viazaný a ÚVO vlastne čo zmôže? Ono by asi bolo najlepšie to posunúť Ftáčnikovi, keď teda sľúbil, že bude poctivejší než jeho predchodca.
Viem, že raz sa jeden človek ešte s bývalým vedením magistrátu súdil pre podobnú vec, že mu nechceli zverejniť dokumenty, ktoré by mali a súdny spor vyhral.
keď sa neriešilo "35 prípadov magora Záhradníka", kto bude riešiť jeden tender a hlavne keď je v tom Ja&Ty? Mám za to, že naše súdy a príslušné orgány dávajú od prípadov kde figurujú finančné skupiny či mafiáni s politickými kontaktmi (napr. Široký) ruky preč, pretože ono toho asi smrdí podstatne viac a keby sa dačo začalo riešiť, tak by nám pozatvárali vyše polovicu komunálnych politikov a ktovie ešte koho ? by sme mohli vyvážať väzňov potom ?
Napadá ma viacero možností. Napríklad primatórovi nech to prešetria ako je to možné keď sa toľko dušuje, že Bratislava bude transparentné mesto a bude/zverejňuje zmluvy nad rámec zákona. Napr. ho i požiadať o preskúmanie kúpnej zmluvy ako to tam bolo ošetrené.
Potom úrad pre verejné obstarávanie môže za výnimočných podmienkach zrušiť aj zmluvu tak ako prebieha/l súd ohľadom nákupu Citelisov. Avšak v prípade, že niekto podá podnet nemôže sa ním zaoberať. Raz som už napádal výberové konanie dopravného podniku a jediné čo mohli je to, že v roku 2011 ho možno prekvapia nejakou kontrolou. Celé to stálo na tom, že výberové konanie je možné napadnúť fyzickou osobou nezúčastnenou na výberovom konaní do niekoľkých dní (presne si to už nepamätám musel by som nájsť dopis) a toto sa dá jednoducho obísť lebo DPB môže výsledok vo vestníku zverejniť až po tomto období lebo mu to zákon umožňuje.
NKÚ nie je nijako viazaný sa zaoberať podnetom od občana len im môže pomôcť zaradiť danú firmu do plánu kontrol. Túto informáciu mám rovno od NKÚ.
Ešte je tu jedná možnosť netuším nakoľko možná a to podať podnet na prokuraturu kde prokurátor preskúma či postup bol v súlade s právnymi predpismi alebo podať trestné oznámenie na neznámeho páchateľa z dôvodu neodôvodneného obohatenia, ale je možné, že by to vyšetrovateľ neuznal.
Jediné s čím mám skúsenosti je vyžiadanie niektorých informácii podľa infozákona v čase spred povinného uverejňovania kde ma odbili, že to nemôžu zverejniť (teraz sú tieto informácie povinné tieto subjekty zverejňovať) a potom mám ešte skúsenosť s napadnutím resp. podaním podnetu na ÚVO kde som musel daný podnet právnicky formulovať. Snáď som trocha pomohol.
No ved to,ze nevieme ci 272 000 je cena s klimou alebo bez nej, ale to NKU neni zly napad. A ze sa bude zvysovat cestovne to uz vie kazdy - je to len otazka casu.
To uz fakt ani jeden tender DPB nemoze byt bez dohadov , polemik a spekulacii ? ( recnicka otazka )
iba to posunúť na NKÚ ale e-mailom by to nestačilo, čiže skôr ako oficiálny list a naformulovať to. Lenže obávam sa toho, že by sme uškodili iba ak tak DPB a v konečnom dôsledku cestujúcim, no tí čo tieto podfuky vyrobili by sa ich to ani nedotklo!
No pekne, okamzite presetrit . Ako moze byt cena ta ista, to musi byt zase nejaky podvod. ☠
Ci to mam chapat ako ked si objedname 10x pizzu HAWAI a na 3 pizze nam daju navyse zadara articoky ?
pardon, pomýlil som sa, spomínam si na jednu schému spätne a je to ako hovoríte. Vtedy sa myslím ako zanikli L181,193 spojili aj L98 a 186 do linky 68, že? ☺
ZSSK vozí v súčasnosti na trati 131 ročne cca 600 000 vlkm a dostáva od štátu na 1 vlkm 6,8 EUR.
Jančura bude voziť na trati 131 ročne cca 1 200 000 vlkm a dostane od štátu na 1 vlkm 5,9 EUR. (V zmluve je možné nájsť číslo 4,6 EUR na vlkm, ale to je tým, že pri Jančurovi bude platiť za použitie dc ministerstvo priamo ŽSR, kdežto ZSSK si za dc platí sama a je to v tej cene 6,8 za 1 vlkm)
hej, nešla cez Smolenickú, väčšinu Petržalky išla po Panónskej
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.