Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #164149:
L70 ale nemôžeš ani dať inam, ako premáva dnes, veď potom by ostala dedinská časť P.Biskupíc bez spojenia s mestom. Od Korytnickej ul. kde sa končí sídlisková časť P.Biskupíc to je na zastávky na Kazanskej ul. max. 400m, čo je dobrá vzdialenosť. Keď sme tu kritizovali, že KV-esáci sú leniví z Líščieho údolia dojsť pešo k električkám, alebo na DD z Veternicovej k t-busu a je to pritom členitejší terén, tak na rovine v P.B. snáď nechceš minibus?
Reakcia na: Peon #164148:
nikoho obojsmerné zastavovanie L35 na Borskej nezabije, bude to iba na osoh, tak či onak bude musieť linka prejsť okolo jednej aj druhej zastávky a vždy bude prichádzať ako k prvej tej v smere od Dúbravky. Z Veternicovej a Hlaváčikovej by som si nerobil hlavu, časom aj tento úsek pôjde do kelu, hoci počty cestujúcich tam boli najvyššie na celej trase L135. Mňa prekvapilo odstránenie zachádzky cez Sološnícku. Na Poliankach čo som videl tak nastupovalo iba pár ľudí (3-6 na spoj)
Reakcia na: no.ev.di. #164147:
Tak napríklad z Dolných honov všeobecne hocikam do Karlovky alebo Dúbravky sa máš možnosť dostať nasledovne:

201+1/4/9 (prestup na Trnavskom s trmácaním sa cez centrum)
201+5 (prestup na Račku, dlhé cestovanie cez centrum)
201+83 (dlhý presun zo stanice na SAVku)
202+1/4 (dlhý presun Rajská - Nám.SNP/Jesenského; prípadne Cintorínska - Špitálska, v opačnom smere je to úplne bez problémov)
202+70+4/12

do Dúbravky navyše aj:
78/201+63/204/209+20/22/34/83 (prestup na Trnavskom alebo na Račku a na Sokolskej/v TESCu)
201+208+83
202+21+34/83

Základným problémom je, že pri týchto prestupoch má každá linka iný interval, takže zvyčajne pri prestupe vyjde čakanie na takých dobrých 10 minút. Zaujímavé, že nočákom som túto cestu spravil za 55 minút, zatiaľ čo v pracovný deň popoludní mi to trvalo 67.

L70 vôbec neobsluhuje slušne Podunajské Biskupice, nakoľko ide len cez dedinu (teda sídliská sú úplne mimo), 87 centrum viac menej obchádza a L65 a L67 by som v tomto prípadne ani nemenoval, hádam nechceš aby som šiel 65 k Juráku a odtiaľ na 4ku.
1; Tá 43-ka na Kačín bude premávať iba počas Dní Bratislavy alebo tak ako minulý rok v 60-minútovom intervale až do konca septembra? Podľa mňa by to malo byť tak ako minulý rok.

Od odbočky na Kačín je to na Kačín približne o koľko ďalej než na konečnú Lesopark? Nejak to cez googlemaps neviem zmerať. ?

2; Tu sú prehľadnejšie napísané zastávky zmenenej 35-ky: http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zmeny-v-doprave-v-karlovej-vsi/ To vážne bude 35-ka v oboch smeroch trasy stáť na zastávke "Borská" na oboch stranách cesty? ?

Tú zachádzku cez Hlaváčikovu a Veternicovú si podľa mňa mohli odpustiť... Akí VyVolení tam bývajú?

3; Kedy konečne bude magistrát riešiť Dúbravskú cestu? Aby bola priechodná aspoň pre 10,5 metrové autobusy. Tá zdržujúca obojsmerná zachádzka 36-ky (resp. 35-ky) cez Polianky určite nie je zrovna najšťastnejšia..
Reakcia na: Valec #164144:
na leto by sa malo pri rekonštrukcií Štefanovičovej prejsť k prehľadnejšiemu linkovaniu u električiek s kratším intervalom a L12 je medzi linkami, ktoré by mali zostať bez zmeny ?
To, že sa cestuje z úplne opačného konca mesta na druhý opačný koniec mesta a prestupuje sa pri tom 2x je úplne normálne. L70 pokrýva slušné územie P.Biskupíc a Vrakuňu pokrývajú L201 a 202, doplnené o redšie premávajúce L65,67 a 87, ktoré obsluhujú aj čast P.Biskupíc. S L70 sa dostane človek pod Nový most na električky, s L202 do centra na eliny a s L201 na Trnavské mýto k L1,4,9. Ale zaujíma ma, že o akom dlho pešom presune hovoríš, odkiaľ kam konkrétne? Ak máš na mysli oblasť ulíc Ovčiarska, Pri hrádzi, ktoré sú kúsok od priecestia vlečky k Slovnaftu cez plniareň plynu, tak tam je to 700m, no je to po rovine aspoň, vždy lepšie jak ísť víkend pešo na Lopenícku z Račianskej min. 1km a tí čo bývajú ešte vyššie od obratiska aj ďalší 3/4km navyše.
Reakcia na: Valec #164144:
Preto sa odôvodňuje 133 ?
Reakcia na: kecho #164132:
Šafárikovo nám. je prestupný bod na električky. Presne ako píše Valec v #164142 .

Eurovea by bola dobre dostupná zo zastávky Malá scéna.
Reakcia na: no.ev.di. #164143:
Furt lepšie interval 12/20 ako nič. Lebo dostať sa z Vrakune/Biskupíc (tam kde nie je L70) do západnej časti mesta je minimálne na dva prestupy, prípadne treba zdolávať dlhé pešie presuny. A to ani nehovorím o víkende.
Reakcia na: Valec #164142:
nechcel som to napísať, lebo zo Šafka ide akurát tak L12 a interval vieme, že je... aký je. Ale hlavne som navrhol L78 k Šafko ako suplovačku za L50, ktorá chodí cez Šafko iba jednosmerne a kedysi ju využívalo dosť ľudí na prepravu Šafko - ASMN - trhovisko - Ružinov
Reakcia na: kecho #164132:
Napríklad kvôli prestupu na L78 pri cestách smerom do Karlovky alebo Dúbravky.
Reakcia na: diego #164139:
počas pracovného dňa by si to prebrali po L66 linky 50 a 78. Je na škodu, že sa tam nepodarilo potiahnúť trolejbus. Skracovať interval na L50 by si vyžadovalo voz gratis, možno ale by stačilo dať zo 6 na 5min iba od 15:30 do 18:00, toto sa mi už ale nechce počítať koľko vozidiel a vzkm by to hltalo s tým nech sa už pohrá niekto komu sa chce. V tomto či minulom roku je 191 prac.dní v šk.r., 59 dní šk.r. a 115 dní prac. pokoja. Pri 250 prac. dňoch a úspore 607,2vzkm na L78 by to bolo 151 800vzkm na rok a na L66 (prac.+voľno) 75 795+30 929,25vzkm=106 724,25vzkm ročne a už máme úsporu iba na L66 a 78 cca 258 524,25vzkm! pridajme si ešte úspory na 35/36/135 a 133, príp. keby sa podarilo zrušiť L27, skrátiť L44 a 56 o nepotrebný úsek a číslo by nám ešte porástlo o pár desiatok tisíc vzkm. A možno čert zoberie aj L89 po čase, alebo tam pôjdu minibusy.
Reakcia na: Tam-bus #164135:
tomu by som nechápal ani ja, keby som nevidel na vlastné oči ako to na tomto úseku s L35 a 135 funguje. Totiž, ak príde L32/33/133 na Kuklovskú s "balíkom", tak nastúpi aj 5-12 ľudí do minibusu a ide na Veternicovú či Kuklovskú, ale niekedy nenastupoval vôbec nikto. Hlavne využívanie odvozu od Kuklovskej na zastávky ako Ľ. Fullu či J.Stanislava a z nich ďalej nebol takmer ani 0,5 človeka na spoj a pritom J.Stanislava bola dosť odľahlá zastávka.
Len pár čísel k L135 : najviac ľudí nastupovalo na L135 v priemere na : Kuklovská nástupná pred cestou cez Veternicovú (3,929 os/spoj), MiÚ Karlova Ves (2,467), Borská (2,333), Veternicová (1,429), Molecova (1,333), Líščie údolie (1,067) a Hlaváčikova 20 (1,000) = toto boli zastávky, kde bol priemer nastupujúcich nad celkovým priemerom nastupujúcich na zastávku, ktorý bol 0,820
vystupujúcich bolo najviac na : Kuklovská pri ceste od Kuklovskej 60 (4,667), Sološnícka (2,200), Hlaváčikova (1,786), L.Sáru (1,071) a Veternicová (1,000). Možno pri i=30/30/30//30 na L35 a teda iba jednej minibusovej linke, počet cestujúcich poklesne a ľudia sa budú odtiaľto viac presúvať pešo a možno linka osloví viac ľudí práve pre spojenie s Tescom a dobrým spojením na Borskú a časom si to vyžiada skrátenie intervalu na 20 minút.
Reakcia na: no.ev.di. #164138:


pekný plán, kludne by to mohli takto spraviť, však sa ušetrí za 78 aj 66 denne 910 vkm, to je celkom dosť...a od trhoviska môžu chodiť k Eurovei aj 50, prípadne 68 na apollo
Reakcia na: kecho #164132:
pokojne sa môže točiť ako dnes L66, to je už detail, podstata je : ušetriť vzkm na vození vzduchu do Petržalky skrátením po Euroveu. Keby sa L78 stočila popri Eurovee ušetrilo by sa 7,59vzkm na kolo a keby šla na Šafko ušetrilo by sa 7,11vzkm na kolo. Pri 80 odchodoch na L78 Po-Pi, by to robilo 607,2vzkm denne úspory vo variante "Eurovea" a 568,8vzkm vo variante "Šafko". Pri skrátení L66 po trhovisko by sa na jedno kolo ušetrilo 4,89vzkm, pri 62 spojoch z Domkárskej Po-Pi a 55 So-Ne, by to bolo ušetrených 303,18vzkm cez prac. deň a 268,95vzkm cez víkend.
Reakcia na: Mike #164131:
nuž, je ? ja iba hovorím, čo sa mi donieslo a je to možný dôvod prečo zmena bola presunutá zo 4.4. na 11.4.
Reakcia na: no.ev.di. #164128:
Ja len nerozumiem,že prečo nechaki zachádzku cez Hlaváčikovú a Veternicovú-podľa mňa úplne zbytočná zachádzka.
Reakcia na: kecho #164132:


súhlasím, kludne by stačilo cez Euroveu, zvyšok spraví 95, je už jedno na ktorý smer
Reakcia na: no.ev.di. #164128:
S čím chcu robit rannu spicku 33ky pri 5 min. intervale ??? Uplne staci variant B
Reakcia na: no.ev.di. #164128:
prečo stále trváš na odklone 78 na šafko? nestačí ju stočiť cez Euroveu?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.