Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #163563:
Ako vozidlo vyzerá zvonku po náraze, nevypovedá o ochrane cestujúcich. Výraz "deformačná zóna" si niekedy počul? Ak nie, daj si ho od niekoho vysvetliť. A skončo s dotazmi na mňa, ja som povedal, že som s tebou skončil.
Reakcia na: Mike #163549:
Neviem, koľkátykrát to tu bude potrebné otočiť, ale neporovnávajte spotrebu nízkopodlažákov s klasikou.
Reakcia na: S499.1023 #163561:
si nevidel jak sa SOR polámal z vonku jak kartónová krabica? Snáď si nemyslíš, že keby rušeň na priecestí na Ivanskej nabral takisto Karosu B741, Ik435, žeby SOR NB 18 obstál rovnako. Veď by ho zbierali na dva kusy a ďalšie drobné.
Reakcia na: S499.1023 #163559:
neverím, že ty by si bol tak naivný, že by si veril, že ZSSK čo kupuje od ŽOS Vrútky je za primerané peniaze. To niesú žiadne krčmové kecy, keď všetci vo firme majú k dispozícií tie čísla a faktúry, čo ako a za akú sumu nakupovali, no tak budú vedieť lepšie ako my, čo sa tam deje. A to čo sa tam deje sú rozkrádačky, pretože ZSSK si necháva opravy vykonávať u ŽOSiek za prehnané prachy a potom iba škemrú, že niesú peniaze. Česi vykonali oveľa výhodnejší obchod čo sa týka napr. kúpy vozňov na regionálne trate, kúpili nové vozne a všetky prispôsobené na dané trate podľa požiadaviek zákazníka, navyše v pomere kvalita/cena za neporovnateľne lepšie než to čo ponúka ŽOS. Či mám ti zistiť presne všetky čísla teda, alebo čo? Povedz si teda.
Reakcia na: kecho #163530:
Tú nízku nárazuodolnosť máš odkiaľ?
Reakcia na: ufo #163510:
Neviem, aká je životaschopnosť RJ na tejto trati ale mám otázku - čo bránilo ZSSK dať takúto ponuku?
Reakcia na: no.ev.di. #163502:
To, že robí 30 rokov v jednej spoločnosti, nevypovedá O NIČOM. To, že si myslí nejaký obskúrny referentík, čio sa v nejakej firme deje, je tzv. krčmové múdro.
V tom ostatnom si navaril guláš, pomiešal všetko piate cez deviate, podsunul si mi veci, ktoré som nikdy nepovadal, ako napríklad, že je v ZSSK všetko v poriadku.
Preto som zhodnotil, že sa pokúsim na teba SRAŤ, pretože tebe poskytnúť nejakú informáciu má omnoho menší význam ako hodiť ju do kanála.
Reakcia na: 810zssk #163545:
To máš pravdu, ale v prípade 50 by sa mohlo zrušiť to zachádzanie k Auparku a točenie vzadu pri veži. Namiesto toho by sa mohla urobiť priebežná konečná na Einsteinovej a hneď by išla hore na Nový most. Ušetrili by sa nejaké km aj čas.
Reakcia na: 810zssk #163484:
Ale obstarávajú sa len PP a OCL. Súčasné OCL už majú svoje najlepšie roky za sebou (netvrdím, že sú úplne na figu, ale postupne dožívajú) a keď je záujem predávať JCL aj z čipovej karty (mimochodom je to najlacnejšie riešenie predaja JCL) tak ich treba vymeniť. Či je nutné kvôli tomu vymieňať aj PP už posúdiť nedokážem, ale predpokladám, že aj tie majú už svoje najlepšie roky za sebou. A keď je možnosť kúpiť ich za 5% z ich ceny....

Re #163489 AAA: Samozrejme, že ekonomicky najvýhodnejšia ponuka je lepším riešením ako najnižšia cena. Ale ani týmto výherným kritériom a nastavením transparentne zhotiteľných požadovaných vlastností nezabezpečíš "s touto značkou ešte počkať".

Inak, neviem si celkom dobre predstaviť, ako by si transparentne hodnotil kritérium estetické charakteristiky.

Re #163520 luky133: Včera bol deň otázok a odpovedí, mohli ste tam hneď s tým ísť popýtať sa. ?
Reakcia na: david1 #163551:
Neviem, co sa mu nepaci. Zacina sa nejak roztahovat.

A s tou 95 cez vikendy a v lete to vobec nie je zly napad. Podla mna pri int. 7 minut tam staci, ak by siel kazdy 4 spoj. A linku 89 by som zrusil.
Reakcia na: AAA #163553:
a kde je v tom podvod? ved znacka R14 je dnes celopetrzalsky uznavana ? ?
Reakcia na: kecho #163535:
Asi budú (zo zotrvačnosti), veď čo s tými bicyklovými vagónmi. Lenže rozdelenie na dve linky a následné predĺženie intervalu je dosť blbé. Vlani napr. prvý odchod z DNV bol okolo 11:00. K tomu jazda autobusu a na bicykel sa v Petržalke nasadá v čase, keď už by človek mal byť ďaleko na hrádzi a pomaly sa točiť späť niekde pri Vojke. Tento variant je nedomyslený, ale je.
Reakcia na: kecho #163530:
Hej, hej, zriadila si internetový obchod so značkovým oblečením, ale ľuďom posielala staré handry.
Reakcia na: TeBeCe #163528:
čo to bola akcia, že klíma za 1€? ? potom tá cena ale zodpovedá tej šmejdovej kvalite, kedy klíma funguje skôr ako fén a pekne fúka prúd studeného vzduchu rovno na cestujúceho, čo je veľmi "príjemné" a zdraviu "prospešné". Predstav si takú cestu v klimatizovanej SORke na L25 alebo 21, že ňou idú moji kolegovia, cca 20min. Efekt bude asi taký istý ako keby stáli v prievane a keď stojíš v prievane, buď nachladneš alebo ak ti poriadne vyfúka jeden sval, tak máš istý zápal. ?

Re #163548 m@rtin: mohol by si zistiť aká je spotreba kĺbových naftových autobusov SOR, Citelisu, MAN, Mercedes Citaro a Solaris?

Re #163533 Ruslan: ja neviem či je pán Kukura dementný alebo čo. Na aké hov... tá linka bude chodiť 7 dní v týždni keď divadlo hrá niekedy 5dní v týždni a niekedy iba 1 deň v týždni, pričom DPB vypravuje po skončení predstavenia špeciálny bus. Moja mama šla o 22 z divadla a odvoz v podobe autobusu bol, neviem čo sa Kukurici nepáči v kuse?! ?
Reakcia na: Marek1978 #163542:
Co sa Kukurovi nepaci. Ved tam ma pristaveny voz po skonceny predstavenia. Ktora kulturna institucia ma takyto luxus. To ma este lepsie ako za L82 ,ked museli stihnut posledny spoj o 22,50.

Uplne suhlas zo zachadzanim L95 vecer okolo stadiona. Nic to nestoji. Cez vikend by to mohla byt aj celodenna zachadzka aspon pocas letneho obdobia. Napr.kazdy druhy bus.
http://www.tfl.gov.uk/tickets/14435.aspx
Celkom zaujimave riesenie ako na problematicku mladez - pri poruseni Behaviour Code-u moze byt osobe odnata preukazka na zlavu, resp. bezplatnu prepravu a to az kym neodrobi 6 hodin dobrovolnickych prac.. ak sa to zopakuje, alebo ak ju ma odnatu kvoli trestnemu cinu tak ju naspat uz nikdy nedostane...
Reakcia na: m@rtin #163548:
Nesledoval som celé vlákno konverzácie a tak neviem, o akých soroch hovoríte, ale v Ba pri NB 18 sor a nízka spotreba absolútne nejdú dokopy... ik 435 má nižšiu spotrebu oproti týmto sorom
iná vec je BN 9.5 a ešte relatívne aj 10.5, pri 9.5 ak je dobrá linka a vhodná technika jazdy ide spraviť spotreba ako pri osobnom aute. (samozrejme vyššej triedy)
Reakcia na: kecho #163530:

Hugo po mě ale chtěl, abych mu napsal krom poptávky jiná pozitiva. On se mě neptal na negativa. Ty bych mu samozřejmě vypsal taky:
-vypadá to hrozně (evidentně designéři v Libchavech hulí o106)
-zmrvený uspořádání sedaček mezi 2. a 3. dveřmi
-nekvalitní přední náprava
-PARS komponenty, které nejsou úplně bezproblémové
-horší pasivní bezpečnost (což takový problém v městském provozu při průměrné rychlosti 28 km/h nepředstavuje - horší je to u linkáčů)

Toliko stručně k Sorům. I přes jisté problémy, které s nimi v Praze jsou, panuje většinou spokojenost. Kladně se oproti Citelisům hodnotí velmi nízká spotřeba a podvozek uzpůsobený na špatný pražský dlážděný ulice.
Reakcia na: kecho #163530:
ŠVOČ = študentská vedecká odborná činnosť. Náplň, ako si to predstavuje fakulta, katedra, resp. dozorujúci asistent. Neviem ako teraz, ale nebolo to povinné, ale boli to dobré body pri skúškach.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.