Nemáš celkom pravdu, len na rýchlo pozerám ten zákon a ak to nie je upravené ešte inak tak podľa § 35 ods. 1 je kritériom pre výhru:
a) ekonomicky najvýhodnejšia ponuka alebo
b) najnižšia ceny.
A vyhodnotenie ekonomicky najvýhodnejšiej ponuky je ustanovené v ods. 3: Ak sa ponuky vyhodnocujú na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky, verejný obstarávateľ a obstarávateľ určí jednotlivé kritériá súvisiace s predmetom zákazky, ktorými sú napríklad kvalita, cena, technické vyhotovenie, estetické a funkčné charakteristiky, environmentálne charakteristiky, prevádzkové náklady, efektívnosť nákladov, pozáručný servis a technická pomoc, lehota dodania tovaru, lehota výstavby, lehota poskytnutia služieb. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ okrem jednotlivých kritérií určí aj pravidlá uplatnenia kritérií, ktorými zabezpečí kvalitatívne rozlíšenie splnenia jednotlivých kritérií. Verejným obstarávateľom a obstarávateľom určené pravidlá uplatnenia kritérií musia byť nediskriminačné a musia podporovať čestnú hospodársku súťaž.
Z toho mi vyplýva, že DPB môže nastaviť aj iné podmienky napr. referencie, cena náhradných dielov, spotreba a pod. len si to musí vedieť ustáť.
127 určite chodievala aj popoludní do Petržalky. Pár krát som sa s ňou viezol.
Re #163455 no.ev.di.: Omyl, 47-S kopírovala 47 v celej trase (aj zastávkach) na úseku Mierovo/Hodžovo nám. - Kutlíkova. Až 127 (181) mala trasu z Vazovovej cez Staromestskú a priamo na Nám. hraničiarov. Pokiaľ si dobre pamätám, tak nestála nikde medzi zastávkami Nám. 1. mája a Nám. hraničiarov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk