Reakcia na: AAA #160377:
Z VW jazdia nákladné vlaky najmä na západ. Navyše vôbec netuším, načo riešite nákladné vlaky keď sa bude prerábať staničná budova a predstaničný priestor. Však koľajisko sa meniť nebude.A tiež je úplne zbytočné špekulovať, aké linky kam presmerovať, keď ešte dnes nik nevie, kde budú vlaky končiť. Na to, že by všetko končilo na ŽST Nové Mesto môžete rovno zabudnúť, tá stanica na to nemá kapacitu.
Mike
Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...