V Prvom rade si myslím že počas prestavby Hl.St. nikdy nedojde k jej úplnému vylúčeniu. Pokiaľ viem stavebné povolenie ešte nemajú, súčasť dokumentácie pre stavebné povolenie (alebo realizačného projektu) bude aj organizácia počas rekonštrukcie a z tej série organizácií ktoré to budú pripomienkovať je pravdepodobné, že niekto (možno už samotné ŽSR/ZSSK) bude mať požiadavku že počas rekonštrukcie vždy nechať Hl.St aspoň čiastočne funkčnú (hoci aj iba kvôli R/EC po trase Budapešť..Štúrovo..Ba..Kúty..Praha). A teda asi aj MHD tam vždy nejaká bude musieť byť. Možno nie tbusy a možno autobusy pôjdu po trase.. Karpatská (Jelenia?)- Jaskový Rad - Žabotova.. (a v tuneli na Žabotovej sa vyfrézuje vozovk keby bolo treba... ☺ 32 by išla z Kramárov na Jaskovú Rad a Žabotovu..
Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...
Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...
no.ev.di.
Električky :
2 : ŽST NOVÉ MESTO - Vazovova - Obchodná - Nám.SNP - NÁM.Ľ.ŠTÚRA a späť (K2)
3 : RAČA - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - RUŽINOV a späť (2xT)
4 : KARLOVA VES - tunel - Špitálska - ZLATÉ PIESKY a späť (2xT)
7 : ako dnes L17, premávka 6:30-8:30, 14:00-18:30 (K2)
9 : predĺžená z Karlovky do DÚBRAVKY (2xT)
11 : bez zmeny (2xT)
12 : bez zmeny (2xT)
13 : bez zmeny (K2)
Trolejbusy :
L201 : ... Gagarinova - Miletičova - Šancova - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS - Prievozská - Gagarinova - ...
L202 : opíše okruh v meste opačne ako L201, tým pádom budú na trase Hodžovo nám. - AS zaistené kĺbové trolejbusy, je však potreba vybudovania odbočky Šancova - Štefánikova a opačne pri SAV
L203,204 a 205 : bez zmien
L206 : (6/8/8//12) NOÚ/NÚSCH - Kramáre - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS a späť, kĺbové trolejbusy aspoň každý druhý spoj, ak ostanú po rozdelení na L201 a 202
L207 : bez zmeny
L208 : všetky poradia sólo, odklonená zo Šulekovej na Rajskú
L209 : zrušená
L210 : ... Šancova - Pražská - Kramáre - Vojenská nemocnica a späť (10/12/12//15), sólo trolejbusy
L212 : Zimný štadión - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť (10/12/12//15), postačia sólo trolejbusy
Autobusy :
spojiť L34 a 84 = uvoľní sa miesto v obratisku Prokopa Veľkého
L32 : predĺžiť po Šancovej až k Trnavskému mýtu a spojiť s L53 s i=12/20/15//20
L61 : odklon na Prokopa Veľkého
L74 : od na Trnavskom mýte pri ceste do mesta zastaví ako L31 v smere na SU a bude pokračovať k zast. Povraznícka odkiaľ odbočí na Vazovu a pôjde ďalej ako L31 a 39 na Trnavské mýto a odtiaľ bude pokračovať do Vlčieho hrdla.
L93 : odkloniť na Prokopa Veľkého, tu by mali vozidlá pár min prestávky
MHD k ŽST Nové Mesto sa mi riešiť momentálne nechce lebo ani neviem koľko vlakov bude kde končiť a koľko vozidiel bude k dispozícií na zmeny v doprave, navyše už čas pokročil a mne sa chce ?
P.S.: NAD za električky na Štefanovičovej je nemožná akonáhle sa začne budovať vjazd do tunela, v ktorom pôjde električka pod Predstaničné nám., nakoľko bude Štefanovičova v úseku Žilinská - Šancova neprejazdná, takže s NAD nech si hlavu nikto neláme.