Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #160378:
Môžeš mi vysvetliť, prečo sa za každú cenu musíš (keďže je tu ten cenzor nenapíšem to, čo by som inak napísal) navážať do tej 212 a meniť jej trasu? A teraz zas 205. Proste neskonale to celé komplikuješ.
Reakcia na: AAA #160376:

1. L84 som navrhol spojiť s L34, t.j. L84 ide po Pražskej a pokračuje do Dúbravky v trase L34.
2. Čo sa týka tých Kramárov, tak tam som navrhol celkom často jazdiacu L206, na ktorú sa bude dať v pohode prestúpiť, príp. na Sokolskej sú k dispozícií aj ďalšie linky.
3. Neviem prečo na L53 je cez víkend lepší interval ako cez prac. dni v sedle, ale tak časom treba poskytnúť aj lepšie intervaly nie a 30min cez víkendy na L32 je predsa len slabota a to musí priznať každý nech je sebeviac proti preferovaniu KV v riešení MHD.
4. spojenie na Rajskú je zachované - prestup z L202/201 na L208 alebo 212 podľa návrhu
5. nákladné vlaky z VW premávajú cez Hl.st. a určite by bola blbosť ich ťahať cez Senicu, avšak by bolo dobré minimalizovať prejazd nákladných vlakov stanicou ak si to bude situácia vyžadovať. T.j.. čo pôjde z Břeclavi a nebude adresované do BA, tak by mohlo radšej cez Senicu ísť.
Reakcia na: AAA #160370:
Prejazdna samozrejme bude, len ide o to co tam bude stat. To co dnes nemaju sancu zvladnut v tom provizornom rieseni. Relaciu Praha - Budapest by som riesil zastavovanim na Vinohradoch a mozno aj v Lamaci.
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
Odbocka zo Sancovej na Stefanikovu neexistuje a nikto ju nebude stavat, lebo pocas reko bude zrejme musiet ist zas dole.
Reakcia na: Mike #160372:
pardon, L13 tam nemala byť.To je teda dobrá pakovina, keď nemôžem vytvoriť linku iba preto, že tam nie je sociálka. Tak ale dalo by sa to opraviť.
L205 : Trnávka - Jégeho - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť
L212 : Zimný štadión - Švätoplukova - AS - Rajská a späť, myslím, že na Rajskej minimálne WC je a je tam aj kde si kúpiť piť
L32 a 53 som spojil kvôli rovnakému intervalu, resp. aspoň podobnému v časti dňa. To čo sa ušetrí na L74 tak sa využije na jazdu L32+53 po Šancovej.

Ostatné linky sú OK?
Čo sa týka tých električiek tam tam je interval 8/8/8//15.
Reakcia na: no.ev.di. #160374:
A nákladné vlaky z/do VW nepremávajú cez hlavnú stanicu? Neviem, len sa pýtam.
Reakcia na: Technopol #160348:
Lenže ak spojíš 201 a 202 do protismerného okruhu zrušíš spojenie na Rajskú.
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
Ten rozsah zmien mi príde trochu prehnaný. Napr. tvoja 210 k VN a 212 na Šulekovu a spojenie Nemocnica Kramáre - CMO odstrelíš, aj keď sa ho výluka vôbec nedotýka.
Na 32/53: skracuješ interval v sedle na 53 a cez víkend na 32, čo znamená vozidlá a výkony navyše,
Ako chceš nacpať 84, 2x184, 61 a 93 do toho buspruhu pred zastávku Hroboňova naraz?
Reakcia na: AAA #160370:
nákladné vlaky, ktoré nepriberajú ďalšiu záťaž v staniciach na trati 110 môžu ísť kľudne po trati 116 Kúty - Trnava, a medzi BA-TT pochybujem, že nejaké vagóny vyprodukuje nejaká vlečka. Na trať 110 sa môžu dostať potom od Trnavy cez Sereď a prídu do Galanty. Môžu jazdiť samozrejme vyložene Mn vlaky BA - TT a BA - GA, ktoré budú voziť vagóny do TT a GA aby sa zaradili do príslušných vlakov.
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
výluku Predstaničné Nám. myslíš akože pre električky úplnú? keď máš 13 s K2S bez zmeny.... ešte keby si dal 2xT3 zadkami k sebe.. tak to môže chodiť po Žilinskú ako obojsmerná súprava?
tbusy: Tvoja 212 Zimák - šulekovanemá nikde sociálky
busy: 32 a 53 ako jedna linka je megakravina...
Ešte mi vypadla L41 : Šafranová - Drotárska cesta - Hroboňova - Pražská - Štefánikova - Palisády - Šulekova a späť (15/30/15//30), tento návrh je ako alternatíva k ostatným, takže uznávam aj nápad s vedením linky na Kollárovo nám., môj návrh na L41 vznikol za účelom možnosti priamej prepravy na Palisády aj zo smeru SAV
Reakcia na: 810zssk #160347:
Odkiaľ máš, že tam bude stáť len vlak do Kútov? Podľa mňa tam budú stáť aj vlaky Praha - BA - NZ Budapešť, keďže inak trasované byť nemôžu, ak nerátam odklon Břeclav - Wien - Bruck - Kitsee - Petržalka. A stanica bude musieť ostať prejazdná aj pre nákladné vlaky.
Prispejem aj ja svojím návrhom k organizácií MHD počas plánovanej výluky na Predstaničnom námestí.
Električky :
2 : ŽST NOVÉ MESTO - Vazovova - Obchodná - Nám.SNP - NÁM.Ľ.ŠTÚRA a späť (K2)
3 : RAČA - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - RUŽINOV a späť (2xT)
4 : KARLOVA VES - tunel - Špitálska - ZLATÉ PIESKY a späť (2xT)
7 : ako dnes L17, premávka 6:30-8:30, 14:00-18:30 (K2)
9 : predĺžená z Karlovky do DÚBRAVKY (2xT)
11 : bez zmeny (2xT)
12 : bez zmeny (2xT)
13 : bez zmeny (K2)

Trolejbusy :
L201 : ... Gagarinova - Miletičova - Šancova - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS - Prievozská - Gagarinova - ...
L202 : opíše okruh v meste opačne ako L201, tým pádom budú na trase Hodžovo nám. - AS zaistené kĺbové trolejbusy, je však potreba vybudovania odbočky Šancova - Štefánikova a opačne pri SAV
L203,204 a 205 : bez zmien
L206 : (6/8/8//12) NOÚ/NÚSCH - Kramáre - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS a späť, kĺbové trolejbusy aspoň každý druhý spoj, ak ostanú po rozdelení na L201 a 202
L207 : bez zmeny
L208 : všetky poradia sólo, odklonená zo Šulekovej na Rajskú
L209 : zrušená
L210 : ... Šancova - Pražská - Kramáre - Vojenská nemocnica a späť (10/12/12//15), sólo trolejbusy
L212 : Zimný štadión - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť (10/12/12//15), postačia sólo trolejbusy

Autobusy :
spojiť L34 a 84 = uvoľní sa miesto v obratisku Prokopa Veľkého
L32 : predĺžiť po Šancovej až k Trnavskému mýtu a spojiť s L53 s i=12/20/15//20
L61 : odklon na Prokopa Veľkého
L74 : od na Trnavskom mýte pri ceste do mesta zastaví ako L31 v smere na SU a bude pokračovať k zast. Povraznícka odkiaľ odbočí na Vazovu a pôjde ďalej ako L31 a 39 na Trnavské mýto a odtiaľ bude pokračovať do Vlčieho hrdla.
L93 : odkloniť na Prokopa Veľkého, tu by mali vozidlá pár min prestávky

MHD k ŽST Nové Mesto sa mi riešiť momentálne nechce lebo ani neviem koľko vlakov bude kde končiť a koľko vozidiel bude k dispozícií na zmeny v doprave, navyše už čas pokročil a mne sa chce ?

P.S.: NAD za električky na Štefanovičovej je nemožná akonáhle sa začne budovať vjazd do tunela, v ktorom pôjde električka pod Predstaničné nám., nakoľko bude Štefanovičova v úseku Žilinská - Šancova neprejazdná, takže s NAD nech si hlavu nikto neláme.
Reakcia na: 810zssk #160367:
Aj to a zároveň mi nenapadá miesto, kde tú linku rozumne točiť okrem Kollárka, no ťahať tam ďalšiu linku sa mi veľmi nechce.
Reakcia na: AAA #160365:
Moze byt, akurat nerozumiem opodstatneniu 32 na Jelacicovu. Akoze nahrada za 74?
Reakcia na: AAA #160365:
Pardon, že to tu pridalo trikrát, ale mi to nejak zblblo.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predĺžená cez Šancovu na Jelačičovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špičky

Nočné spoje:
Všetky spoje zo západnej časti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovičovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ďalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné nočné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Nočné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaè;ièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky

Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaèièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky

Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.