V Prvom rade si myslím že počas prestavby Hl.St. nikdy nedojde k jej úplnému vylúčeniu. Pokiaľ viem stavebné povolenie ešte nemajú, súčasť dokumentácie pre stavebné povolenie (alebo realizačného projektu) bude aj organizácia počas rekonštrukcie a z tej série organizácií ktoré to budú pripomienkovať je pravdepodobné, že niekto (možno už samotné ŽSR/ZSSK) bude mať požiadavku že počas rekonštrukcie vždy nechať Hl.St aspoň čiastočne funkčnú (hoci aj iba kvôli R/EC po trase Budapešť..Štúrovo..Ba..Kúty..Praha). A teda asi aj MHD tam vždy nejaká bude musieť byť. Možno nie tbusy a možno autobusy pôjdu po trase.. Karpatská (Jelenia?)- Jaskový Rad - Žabotova.. (a v tuneli na Žabotovej sa vyfrézuje vozovk keby bolo treba... ☺ 32 by išla z Kramárov na Jaskovú Rad a Žabotovu..
Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...
Re #160378 no.ev.di:
- Ani na Rajskej nie je sociálka nikde... Záchod tam môže byť v okolí vo veľa podnikoch, ale vždy je iba pre zákazníkov podniku. To by DPB musel uzavrieť sa daným podnikom zmluvu.. nehovoriac o tom že štandard sociálky je napr. aj mikrovlnka..
- 205 a 212 nechaj ako sú dnes
- Počas rekonštrukcie určite nikto nebude stavať žiadnu trolejovú spojku na SAV, to je vloženie minj. dvoch/4 výhybiek a stavba ďalších trolejových krížov.. niečo iné je uvažovať s tým keď bude hl. st. už hotová
- ale v tom čase už môže byť hotová stavba odsúhlasená z Eurofondov a to trolejbusová trať Pražská - Hroboňova,
preto by mohla napr. 210 premáv až z Nív cez Račko Pražskú Hroboňovu do voz. Hroboňova (a tak nahradí časť 41), 201 potom na NoÚ (alebo naopak..)
- 32 je tolerovaná popri tbusoch na Kramároch iba preto, že spája DD a K.Ves s hl. stanicou, intráky na Družbe s Hl.Stanicou, ZOO s Hl. Stanicou a nemocnicu na Kramároch s Hl. Stanicou.. pokiaľ Hl. Stanica nebude slúžiť svojmu účelu (nebude fungovať vôbec) potom šľ bude mať zmysel už iba pre spojenie DD a K.Vsi s nemocnicou Kramáre a s lokalitou Petrónka, preto by mohla byť presmerovaná povedzme z Limbovej na NÚSCH..
- spájať 32 s akoukoľvek inou linkou je blbosť kvôli rozličným intervalom, dodržiavaniu grafikonu počas špičky (zápchy) a prerpavným prúdom (či by niekto išiel z jednej "vetvy" linky na druhú..)
- konkrétne pri spojení s 53 nesedí ani interval (12/20/12//30 vs. 12/30/15//20), 53 ráno mešká do mesta od 3 do 13 min. 32 niekedy aj viac takže tie meškania by potom boli po celej dlhej trase a navyše takáto linka by mala veeľmi dlhý súbeh s 204 a ďalej dlhé súbehy aj so 63, či Tebou navrhovanou 210.
Túto kravinu pripisujem na vrub neskorej nočnej hodine.
- 34 a 84 by teoreticky mohli byť, lebo sedí interval a obe sú stavané na preklad s 83 a dĺžka trasy by bola asi podobná ako u 83, avšak 34 má zmysel aj kvôli Račku a Mýtnej... (školy, poliklinika...)
- z ostatných liniek (61,74,93, príp. 41) by teda niečo išlo v prípade úplnej uzávierky Hl.ST na Prokopa Veľkého, alebo už sa môžme baviť či iba po Račianske, Trnavské Mýto alebo na Vazovovu, Kollárko či kam...
Aj keď v tom prípade bude nutné riešiť aj novú dopravu na ŽST Nové Mesto a tu by mohol byť vhodný adept napr. 74...
no.ev.di.