Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ad návrhy: zatiaľ vo všetkých návrhoch Vám značne stúpne počet vozov potrebných do výpravy, skúste pozerať aj na túto stránku veci

Re #160337 AAA: To by sa potom dali spojiť L201 a 202 a robiť okruhy DH - miletičova - predstaničné nám - štefánikova - kolárko - ASMN - DH a opačne
Reakcia na: Petto #160346:
Zahradnik bude za chvilu prec, navyse neviem naco by DDcania liezli na stanicu ked im tam bude stat akurat tak vlak do Kutov...

X2 zbytocna a tiez nemas posilovku na ZST NM. Navyse sa mi zda, ze vsetko len predlzujes (okrem L74, ta si to chuda odnasa :D), t.j. nevyjazdil by si to... ale inak fajn 🙂
Reakcia na: 810zssk #160334:
Lebo Dlhe diely vedenie

ADD NAVRHY
Neviem v akom uzemi bude prerabana zona HLAVNA STANICA a ake budu pristupove zastavky na vlakove nastupistia - no predpokladam SOKOLSKA a SAV/Predstanicne nam. budu dostupne

Tiez som robil navrh asi pred polrokom
eliny ( bez zmeny 1,4,5,7,9,11,12,14,17 , zrus 8 a 13 )
L3 ( spojenie 3 a 8 cez Vazovovu )
L2 ( spojenie 2 a 13 - ZP- Obchodna - Safarikovo nam. )
nahradna X2 abusova v useku HS - Stefanovicova - Vazovova ( prestup na eliny na vsetky radialy )

32 Dlhe diely - Predstanicne - Stefanovicova - Vazovova ( alebo ju z predstanicneho predlzit k AS )
41 Safranova - Kolarko
61 Letisko - ....Sancova - Hrobonova
74 Vlcie hrdlo - Trnavske myto ( rovnako ako L53 )
93 na Hrobonku
84 kvoli nedostatku miesta na Hrobonke predlzena trebars cez ulicu PRI SUCHOM MLYNE
201 predlzena tiez k NOU ako pise TOMJ
209,210 zrusene
Reakcia na: SORBN12 #160338:
a to ma prosim ta aky zmysel?
Reakcia na: TomJ #160322:
Nápady sú dobré
1)Akosi si neviem predstaviť ako by sa otáčala kĺbová 201ka pri NOU ? Už teraz je tam tesno pri otáčaní L209 a L22.To jedine že by sa vypravovali na ňu "kraťasy"ale to by podľa mňa nebol príliš šťastný krok.V úseku Gagarinova-Račko je ráno plná až až a po obede detto smerom na DH.Ja by som jej dal konečnú dal k NUSCH a L206 by som potiahol buď k Vojenskej nemocnici alebo na Valašskú.
2)L96 by mohla ísť od Galvaniho rovno smerom k vozovni Jurajov dvor a tam odbočiť do ľava na Vajnorskú.Ďalej by pri Lake Side Parku odbočila na Tomášikovu na ŽST NM (zastávka ako terajšie L50 a 196) a pri starej Ikei by sa napojila na svoju trasu.Tou obsluhou ŽST NM by som zrušil linku 196.

Add nočáky: jediné mínus,ktoré vidím sú tie brutálne dlhé N53 a N95 inak je to o.k
Reakcia na: N/A #160321:
Nezmysel.
Reakcia na: SORBN12 #160338:
Ale ta ti riesi uplne nieco ine ako elektricka 🙂
Reakcia na: TomJ #160336:
Vidíš a to som aj zabudol. No vyzerá že na linky 96, 196, 41 a 74 sa ešte pozriem
a 74 jeden návrh:
VLČIE HRDLO - Bajkalská - Trnavské mýto (ako L31, L39, L78) - RAČIANSKE MÝTO (ako L201, L204, L209, ...) - Trnavské mýto - Bajkalská - VLČIE HRDLO
a na 41:
BÚDKOVÁ - Sokolská - Hodžovo nám. - Nám. 1. mája - VAZOVOVA (okruh)
Reakcia na: AAA #160337:
No to by bolo idealne (nie len kvoli 201), snad to pri prestavbe celej tej oblasti spravia...

Inak som celkom zvedavy na to ako to budu stavat, lebo ak by doslo v nejakej etape k uplnemu uzatvoreniu krizovatky Sancova/Prazska/Stefanikova tak to bude brutalne ?
Reakcia na: TomJ #160336:
Ano, myslel, dik 🙂
Reakcia na: 810zssk #160332:
Na ZST Nové Mesto by som dal posilnenú 196 v priebehu dňa, ale po trošku zmenenej trase:
ŽST NOVÉ MESTO - Tomášikova - Trnavská cesta - Bajkalská - a od zástavky Prístavný most ako 96
Reakcia na: TomJ #160325:
Možno by bolo vhodné spraviť stopu Šanocva - Štefánikova a z 201 spraviť polokružnú linku.
Reakcia na: 810zssk #160329:


Mám ku každému jednu pripomienku:
810zssk: Nemyslel si skôr nechať 212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo?
SORNB12: 41 by pri jazde spod mosta na Búdkovú musela mať prvú zastávku až na Zochovej, lebo od nástupíšť pod mostom sa dá odbočiť iba doprava, čiže by musela z obratiska vychádzať ako 70-ka, čím by minula nástupištia.
Reakcia na: N/A #160321:
Lenže v civilizovanom zmluvnom vzťahu objednávateľa nemá toto prečo zaujímať.
Reakcia na: Petto #160330:
201 k NOU kludne ist moze, aj dnes je na stanici bezne iba 1 voz 😉
Reakcia na: Petto #160331:
A to uz preco?
Reakcia na: SORBN12 #160327:
Na ZST NM nemas nic pridane, ta el.linka naviac sa tam urcite hodi 😉 Vacsinu liniek si riesil predlzenim (cize by si to urcite nevyjazdil), akurat nieco setris na L74. Zrusil si N31 bez nahrady.
Reakcia na: 810zssk #160329:
32ka len po NUSCH ? ? TO TI NEPREJDE ANI KEBY SI SA NA HLAVU POSTAVIL ?
Reakcia na: TomJ #160322:
nepaci sa mi 93ka na Vazovovu !!! Ja by som riesil s konecnou na Hrobonke ( ako L84 )
- ak by si dal 201 az k NOU ( taku L209 by uz ani nebolo treba ) - ADD 2 ani by sa tam nemali kde tocit
Reakcia na: 810zssk #160326:
Cast prispevku mi odseklo tak este raz 🙂

32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (smer hodzovo ako L21) - smer VH cez Vazovovu – Mýtna – Hodžovo námestie (prejazd na L61) a späť
93 Vyšehradská – Smolenícka – Panónska cesta – Staromestská – Hodžovo námestie – SAV – Štefánikova – Pražská – Stromová – NOÚ a späť (vybrané spoje len po Zochovu)
96 Všetky spoje so záchadzkou na ŽST Nové Mesto, alebo posilnenie L196
131, 141 Podľa potreby
147 Predĺžená z Búdkovej cez Šafranovú na Krčméryho (neďaleko Hroboňovej) s intervalom 30 minút, v špičke pp vložené spoje na trase Búdková - Krčméryho
201 Čiližská – Prievozská – Miletičova – Trnavské mýto – Račianske mýto – SAV – Pražská – Stromová – Patrónka – Vojenská nemocnica a späť
209 Zrušená
210 Zrušená
212 Skrátená na úsek Vojenská nemocnica – Hodžovo námestie (ďalej náhrada 93/201, ušetrené vozy použité na vyjazdenie predĺženej 201)
S90 ŽST Petržalka – ŽST Nové Mesto

L61 moze ist na Kollarko a nebyt prejazd s L74 (lepsie kvoli intervalu). Na L93 v useku Zochova - Kramare interval 12/12/12//15. Skratene spoje by mohli alternativne ist na Kollarko. Pri solach je vykonov menej, pri klbakoch zial viac, cize neviem ci by sa to dalo vyjazdit. Na L74 by zrejme museli ist sola.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.