Vidíš a to som aj zabudol. No vyzerá že na linky 96, 196, 41 a 74 sa ešte pozriem
a 74 jeden návrh:
VLČIE HRDLO - Bajkalská - Trnavské mýto (ako L31, L39, L78) - RAČIANSKE MÝTO (ako L201, L204, L209, ...) - Trnavské mýto - Bajkalská - VLČIE HRDLO
a na 41:
BÚDKOVÁ - Sokolská - Hodžovo nám. - Nám. 1. mája - VAZOVOVA (okruh)
No to by bolo idealne (nie len kvoli 201), snad to pri prestavbe celej tej oblasti spravia...
Inak som celkom zvedavy na to ako to budu stavat, lebo ak by doslo v nejakej etape k uplnemu uzatvoreniu krizovatky Sancova/Prazska/Stefanikova tak to bude brutalne ?
Na ZST Nové Mesto by som dal posilnenú 196 v priebehu dňa, ale po trošku zmenenej trase:
ŽST NOVÉ MESTO - Tomášikova - Trnavská cesta - Bajkalská - a od zástavky Prístavný most ako 96
Mám ku každému jednu pripomienku:
810zssk: Nemyslel si skôr nechať 212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo?
SORNB12: 41 by pri jazde spod mosta na Búdkovú musela mať prvú zastávku až na Zochovej, lebo od nástupíšť pod mostom sa dá odbočiť iba doprava, čiže by musela z obratiska vychádzať ako 70-ka, čím by minula nástupištia.
Na ZST NM nemas nic pridane, ta el.linka naviac sa tam urcite hodi Vacsinu liniek si riesil predlzenim (cize by si to urcite nevyjazdil), akurat nieco setris na L74. Zrusil si N31 bez nahrady.
nepaci sa mi 93ka na Vazovovu !!! Ja by som riesil s konecnou na Hrobonke ( ako L84 )
- ak by si dal 201 az k NOU ( taku L209 by uz ani nebolo treba ) - ADD 2 ani by sa tam nemali kde tocit
32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (smer hodzovo ako L21) - smer VH cez Vazovovu – Mýtna – Hodžovo námestie (prejazd na L61) a späť
93 Vyšehradská – Smolenícka – Panónska cesta – Staromestská – Hodžovo námestie – SAV – Štefánikova – Pražská – Stromová – NOÚ a späť (vybrané spoje len po Zochovu)
96 Všetky spoje so záchadzkou na ŽST Nové Mesto, alebo posilnenie L196
131, 141 Podľa potreby
147 Predĺžená z Búdkovej cez Šafranovú na Krčméryho (neďaleko Hroboňovej) s intervalom 30 minút, v špičke pp vložené spoje na trase Búdková - Krčméryho
201 Čiližská – Prievozská – Miletičova – Trnavské mýto – Račianske mýto – SAV – Pražská – Stromová – Patrónka – Vojenská nemocnica a späť
209 Zrušená
210 Zrušená
212 Skrátená na úsek Vojenská nemocnica – Hodžovo námestie (ďalej náhrada 93/201, ušetrené vozy použité na vyjazdenie predĺženej 201)
S90 ŽST Petržalka – ŽST Nové Mesto
L61 moze ist na Kollarko a nebyt prejazd s L74 (lepsie kvoli intervalu). Na L93 v useku Zochova - Kramare interval 12/12/12//15. Skratene spoje by mohli alternativne ist na Kollarko. Pri solach je vykonov menej, pri klbakoch zial viac, cize neviem ci by sa to dalo vyjazdit. Na L74 by zrejme museli ist sola.
Takze takto:
- elektricky som uz pisal, nockami sa budem zaoberat neskor
32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (>> ako L21) -
Z Rače do Dúbravky by sa dalo ísť N55 na Hodžko a N95 alebo N55 na Nám. 1. mája a dole na Kollárko na N34.
Je pravda, že 210 by už nemala zmysel, ale nenapadlo ma iné riešenie pre 32-ku, na Kollárku ju už nemožno dať, lebo 41 a 80 tam stačí, ešte by ju bolo možné stočiť cez Trnavské mýto ako 31-ku.
Čo sa týka 201, je jasné, že by bolo treba vozy do výpravy navyše, ale nenapadlo ma iné riešenie, keby som ju skrátil po Jelačičovu, tak by som zrušil spojenie so Šancovou a predovšetkým s Trnavským mýtom, čo je myslím dosť strategický bod.
Nahradu za 210 netreba, lebo po "zruseni" Hlavnej stanice nebude mat vobec opodstatnenie Plus tam vidim niektore problemy s realizovatelnostou /napr. 201 je podla mna moc dlha, potreboval by si vela vozov/...
Ale su tam aj fajn myslienky Skusim aj ja nieco spravit..
takže 93, 94, 68 denne asi jazdia 250x cez koľajnice ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA