Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SORBN12 #160338:
Ale ta ti riesi uplne nieco ine ako elektricka 🙂
Reakcia na: TomJ #160336:
Vidíš a to som aj zabudol. No vyzerá že na linky 96, 196, 41 a 74 sa ešte pozriem
a 74 jeden návrh:
VLČIE HRDLO - Bajkalská - Trnavské mýto (ako L31, L39, L78) - RAČIANSKE MÝTO (ako L201, L204, L209, ...) - Trnavské mýto - Bajkalská - VLČIE HRDLO
a na 41:
BÚDKOVÁ - Sokolská - Hodžovo nám. - Nám. 1. mája - VAZOVOVA (okruh)
Reakcia na: AAA #160337:
No to by bolo idealne (nie len kvoli 201), snad to pri prestavbe celej tej oblasti spravia...

Inak som celkom zvedavy na to ako to budu stavat, lebo ak by doslo v nejakej etape k uplnemu uzatvoreniu krizovatky Sancova/Prazska/Stefanikova tak to bude brutalne ?
Reakcia na: TomJ #160336:
Ano, myslel, dik 🙂
Reakcia na: 810zssk #160332:
Na ZST Nové Mesto by som dal posilnenú 196 v priebehu dňa, ale po trošku zmenenej trase:
ŽST NOVÉ MESTO - Tomášikova - Trnavská cesta - Bajkalská - a od zástavky Prístavný most ako 96
Reakcia na: TomJ #160325:
Možno by bolo vhodné spraviť stopu Šanocva - Štefánikova a z 201 spraviť polokružnú linku.
Reakcia na: 810zssk #160329:


Mám ku každému jednu pripomienku:
810zssk: Nemyslel si skôr nechať 212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo?
SORNB12: 41 by pri jazde spod mosta na Búdkovú musela mať prvú zastávku až na Zochovej, lebo od nástupíšť pod mostom sa dá odbočiť iba doprava, čiže by musela z obratiska vychádzať ako 70-ka, čím by minula nástupištia.
Reakcia na: N/A #160321:
Lenže v civilizovanom zmluvnom vzťahu objednávateľa nemá toto prečo zaujímať.
Reakcia na: Petto #160330:
201 k NOU kludne ist moze, aj dnes je na stanici bezne iba 1 voz 😉
Reakcia na: Petto #160331:
A to uz preco?
Reakcia na: SORBN12 #160327:
Na ZST NM nemas nic pridane, ta el.linka naviac sa tam urcite hodi 😉 Vacsinu liniek si riesil predlzenim (cize by si to urcite nevyjazdil), akurat nieco setris na L74. Zrusil si N31 bez nahrady.
Reakcia na: 810zssk #160329:
32ka len po NUSCH ? ? TO TI NEPREJDE ANI KEBY SI SA NA HLAVU POSTAVIL ?
Reakcia na: TomJ #160322:
nepaci sa mi 93ka na Vazovovu !!! Ja by som riesil s konecnou na Hrobonke ( ako L84 )
- ak by si dal 201 az k NOU ( taku L209 by uz ani nebolo treba ) - ADD 2 ani by sa tam nemali kde tocit
Reakcia na: 810zssk #160326:
Cast prispevku mi odseklo tak este raz 🙂

32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (smer hodzovo ako L21) - smer VH cez Vazovovu – Mýtna – Hodžovo námestie (prejazd na L61) a späť
93 Vyšehradská – Smolenícka – Panónska cesta – Staromestská – Hodžovo námestie – SAV – Štefánikova – Pražská – Stromová – NOÚ a späť (vybrané spoje len po Zochovu)
96 Všetky spoje so záchadzkou na ŽST Nové Mesto, alebo posilnenie L196
131, 141 Podľa potreby
147 Predĺžená z Búdkovej cez Šafranovú na Krčméryho (neďaleko Hroboňovej) s intervalom 30 minút, v špičke pp vložené spoje na trase Búdková - Krčméryho
201 Čiližská – Prievozská – Miletičova – Trnavské mýto – Račianske mýto – SAV – Pražská – Stromová – Patrónka – Vojenská nemocnica a späť
209 Zrušená
210 Zrušená
212 Skrátená na úsek Vojenská nemocnica – Hodžovo námestie (ďalej náhrada 93/201, ušetrené vozy použité na vyjazdenie predĺženej 201)
S90 ŽST Petržalka – ŽST Nové Mesto

L61 moze ist na Kollarko a nebyt prejazd s L74 (lepsie kvoli intervalu). Na L93 v useku Zochova - Kramare interval 12/12/12//15. Skratene spoje by mohli alternativne ist na Kollarko. Pri solach je vykonov menej, pri klbakoch zial viac, cize neviem ci by sa to dalo vyjazdit. Na L74 by zrejme museli ist sola.
Reakcia na: SORBN12 #160327:
ospravedlnujem sa nocaky az na L N21 bez zmeny.

A teraz sa do mna pustite
Reakcia na: TomJ #160322:
No s niečím súhlasím ale s niečím nie... Prepáč možno moje návrhy (niektoré sa budú kryť s tvojimi). Môj návrh je:

L2 (okruh): ZLATÉ PIESKY - Vajnorská - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - KAMENNÉ NÁM. - Špitálska - Trnavské mýto - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY

L8: ASTRONOMICKÁ - Trnavské mýto - Špitálska - NÁM. SNP - Obchodná - Račianska - KOMISÁRKY

L13: zrušená

L32: KUKLOVSKÁ - Sokolská - Predstaničné nám. - ASMN

L41: BÚDKOVÁ - Sokolská - Hodžovo nám. - Zochova - NOVÝ MOST

L61: LETISKO - Karpatská - SAV - Hodžovo nám. - KOLLÁROVO NÁM.

L74: VLČIE HRDLO - BAJKALSKÁ (ako L98)

L93: VYŠEHRADSKÁ - Nám. 1. mája - VAZOVOVA

L201: ČILIŽSKÁ - (určené spoje zachádzka na obratisko Ružová Dolina) - SAV - NOÚ (určené spoje na L211)

L209: zrušiť

L131, L141: ŽST NOVÉ MESTO - SAV - ...

Nočné linky:
L N21(okruh): ASMN - Dúbravka - WV - Dúbravka - ASMN

L N23: ASMN - nábrežie - DEVÍN

L N31, N33: zrušiť

L N53: VAJNORY – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – KUKLOVSKÁ

L N55: RAČA
Reakcia na: TomJ #160322:
Takze takto:
- elektricky som uz pisal, nockami sa budem zaoberat neskor


32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (>> ako L21) -
Reakcia na: 810zssk #160324:
Z Rače do Dúbravky by sa dalo ísť N55 na Hodžko a N95 alebo N55 na Nám. 1. mája a dole na Kollárko na N34.
Je pravda, že 210 by už nemala zmysel, ale nenapadlo ma iné riešenie pre 32-ku, na Kollárku ju už nemožno dať, lebo 41 a 80 tam stačí, ešte by ju bolo možné stočiť cez Trnavské mýto ako 31-ku.
Čo sa týka 201, je jasné, že by bolo treba vozy do výpravy navyše, ale nenapadlo ma iné riešenie, keby som ju skrátil po Jelačičovu, tak by som zrušil spojenie so Šancovou a predovšetkým s Trnavským mýtom, čo je myslím dosť strategický bod.
Reakcia na: TomJ #160322:
Ako by si cestoval v noci z Race do Dubravky?

Nahradu za 210 netreba, lebo po "zruseni" Hlavnej stanice nebude mat vobec opodstatnenie 🙂 Plus tam vidim niektore problemy s realizovatelnostou /napr. 201 je podla mna moc dlha, potreboval by si vela vozov/...

Ale su tam aj fajn myslienky 🙂 Skusim aj ja nieco spravit..
Reakcia na: S499.1023 #160309:
takže 93, 94, 68 denne asi jazdia 250x cez koľajnice ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.