Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #160324:
Z Rače do Dúbravky by sa dalo ísť N55 na Hodžko a N95 alebo N55 na Nám. 1. mája a dole na Kollárko na N34.
Je pravda, že 210 by už nemala zmysel, ale nenapadlo ma iné riešenie pre 32-ku, na Kollárku ju už nemožno dať, lebo 41 a 80 tam stačí, ešte by ju bolo možné stočiť cez Trnavské mýto ako 31-ku.
Čo sa týka 201, je jasné, že by bolo treba vozy do výpravy navyše, ale nenapadlo ma iné riešenie, keby som ju skrátil po Jelačičovu, tak by som zrušil spojenie so Šancovou a predovšetkým s Trnavským mýtom, čo je myslím dosť strategický bod.
Reakcia na: TomJ #160322:
Ako by si cestoval v noci z Race do Dubravky?

Nahradu za 210 netreba, lebo po "zruseni" Hlavnej stanice nebude mat vobec opodstatnenie 🙂 Plus tam vidim niektore problemy s realizovatelnostou /napr. 201 je podla mna moc dlha, potreboval by si vela vozov/...

Ale su tam aj fajn myslienky 🙂 Skusim aj ja nieco spravit..
Reakcia na: S499.1023 #160309:
takže 93, 94, 68 denne asi jazdia 250x cez koľajnice ?
Reakcia na: 810zssk #160316:
Ja by som to riešil takto:
3 a 8 zlúčiť ako píšeš, 2 po trase ZP - Trnavské mýto - Špitálska - SNP - Obchodná - Trnavské mýto - ZP, 6 by som obnovil po pôvodnej trase a 13 by som zrušil.
A tu je môj návrh trasovania autobusov, trolejbusov a nočákov:
LINKA 32 – Dlhé Diely – Sokolská – Predstaničné nám. – ASMN a späť, náhrada za zrušenú 210
LINKA 41 – Búdková – Sokolská – Hodžovo nám. – Kollárovo nám. a späť
LINKA 61 – Letisko – Karpatská – SAV – Hodžovo nám. – Mýtna – Vazovova – Račianske mýto – Letisko
LINKA74 – Vlčie hrdlo – Bajkalská – Polus City Center – ŽST. Nové Mesto a späť
LINKA 93 – Vyšehradská – Vazovova a späť
- interval 3/7,5/3//7,5
- zrušiť linku 94
LINKA 96 - presunul by som ju s Rožňavskej na Vajnorskú, aby mohla obsluhovať ŽST. Nové Mesto
LINKA 201 – Čiližská – SAV – NOÚ a späť
- linku 209 nechať len v špičke pracovných dní, linka 211 bude samostatná služba
LINKA 210 – zrušiť
LINKY 131, 141 – časť spojov by chodila z Nového Mesta, časť by odchádzala zo zastávky Predstaničné nám. (terajšia zastávka NV smer stanica)

LINKA N21 – zrušiť
LINKA N29 – ASMN – nábrežie – Devín a späť
LINKA N31 – zrušiť
LINKA N33 – zrušiť
LINKA N34 – ASMN - Kollárovo nám. – Zochova – Dúbravka a späť
LINKA N37 – ASMN – Račianske mýto – SAV – Záhorská Bystrica a späť
LINKA N44 – Koliba – Hodžovo nám. - Valašská
LINKA N47 – zrušiť
LINKA N53 – Vajnory – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – Dlhé Diely a späť
LINKA N55 – Hodžovo nám. – Rača a späť
LINKA N61 – Hodžovo nám. – Letisko a späť
LINKA N70 – Podunajské Biskupice – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – CSU a späť
LINKA N72 – Dolné Hony – Hodžovo nám. – Kramáre –Vojenská nemocnica a späť
LINKA N74 – Kollárovo nám. – Hodžovo nám. – SAV – Predstaničné nám. – Vlčie hrdlo a späť
LINKA N80 – ASMN – Most Apollo – EU – Ovsište – Kúpalisko Matador a späť
- vynechaný úsek na Bosákovej obsluhuje linka N99
LINKA N93 – Zochova – Jasovská a späť
LINKA N95 – DNV – Dúbravka – Patrónka - SAV – Voz. Petržalka a späť
PRESTUPNÉ BODY:
1. Hodžovo nám. – N44, N55, N61, N72, N74, N95
2. Kollárovo nám. – N34, N53, N61, N70, N72, N74
3. ASMN – N29, N37, N61, N72, N80
4. Zochova – N34, N53, N70, N93, N95

Je to len narýchlo spravený návrh, takže prijmem návrhy na zlepšenie.
Reakcia na: Martin Fundárek #160280:
Co fasujes?Snad si nemyslis ze ti budu busy,t-busy a eliny chodit presne na sekundu.A navyse ked je chronometraz spravena na chuja,co vo vacsine pripadov je,tak sofer musi mat moznost ist tak,aby potom na trati nemal velke meskanie kvoli presnemu odchodu z konecnej.Takze klud. ?
Reakcia na: dopravak123 #160318:
Vysvetli mi, preco by tam nemohli jazdit vsetky linky ked tam mozu jazdit niektore linky? To akoze tie kvetinace vyrastu na elektrickovej trati po prejdeni stvrteho autobusu? 😉
Reakcia na: kecho #160310:
No tak za 9 rokov stihli odstranit cestu zo Stareho mosta ? Tymto tempom budu za 9 rokov kolaje, za 18 to bude skolaudovane a za 24 sa tam zacne jazdit.
Reakcia na: 810zssk #160313:
Niektoré linky tam jazdiť mohli (núdzovo) a aj jazdili, počas obmedzení, ale celá nočná doprava sa nevypravovala z Námestia SNP, ako v minulosti (cca 10-12 rokov nazad) po jej premiestnení na Hlavnú stanicu.
Reakcia na: Ruslan #160299:
No so ZST Nove Mesto je ten problem, ze by si musel vyrazne zvysit vypravu (jazdne doby) a navyse by si skomplikoval cestovanie (napr. Petrzalka - DNV cez ZST NM).
Reakcia na: TomJ #160303:
No posilnit sa bude musiet... z elektriciek sa pochopitelne budu musiet menit 2, 3, 8 a 13... osobne by som to riesil asi tak, ze 3 a 8 bz som zrusil, obnovil 16, L2 dal na trasu Zlate piesky - Spitalska - Namestie L. Stura a L13 potiahol na ZST Nove Mesto (stale cez Obchodnu) 🙂
Reakcia na: Hug0 #160311:
no ty brdo... to aj nase mali taketo "doladovacky"
Reakcia na: TomJ #160301:
Kedysi som niekde cital, ze ta stanica bude zavreta, okrem vlakov od Kutov, ktore by koncili na tych odstavnych kolajach a pristup k nim by bol zboku - od zastavky Sokolska.
Reakcia na: dopravak123 #160300:
Pozri, autobusy cez Namestie SNP jazdievali aj v case existencie zabran (hla http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=495&x=104858003492&d=!20091224 alebo http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6927&text=), takze by to slo aj teraz 😉
Reakcia na: kecho #160310:
Takže nikdy !!!
Reakcia na: 810zssk #160279:
prosím ťa, pri tomto tempe a kvalitách IPR stanicu uzavrú asi v čase stavania koľají cez Starý most...
Reakcia na: no.ev.di. #160296:
A ešte pre teba, milý Danko, niečo z webu DP Aréna, kde autor opľúvania spoločnosti SOR aj tebou linkovaného videa, zneuznaný odborár pán Pavel Ďuran, sám o sebe píše:

"protože nejsem technik a problematice konstrukce autobusů rozumím obdobně jako pověstná koza jistému druhu zeleniny"

a vyjadrenie spoločnosti SOR:
„Dovolte mi trochu dovysvětlit problém, protože mé prohlášení pro server DP-ARÉNA bylo uveřejněno v trochu jiném kontextu, než jaká je realita. Naše vozidla NB 18 City
nemají
v principu problém se slabou pevností rámů, jak je uváděno i na konkurenčních portálech.
Ve finále se jednalo o ne zcela vyhovující nastavení pérování náprav pro specifické provozní podmínky Prahy a Bratislavy. Pérování u jednotlivých kol ne zcela správně reagovalo na přejezdy překážek (např. tramvajových pásů) a docházelo tak k namáhání rámu především u zadního vozu.“

Lenže to ty, Danko, nikdy neuznáš, lebo tvoja dovjstavová logika pozná iba SOR = FUJ.
Reakcia na: no.ev.di. #160296:
Nenávistnému pľuvačovi na spoločnosť Danielovi Žákovi možem odpovedať len toľko - ja a ďalší ľudia vieme, kto je DP Aréna a vieme, ako takéto video može zaposobiť na laikov typu Dunčo (rozprqacované opravy pred finálnou úpravou a podobne).. Takže nemám čo dodať, dieťatko, pľuj si ďalej.
Reakcia na: Solider #160304:
Lenže - poznáš asi mentalitu našich vodičov a tiež policajtov. Ak sa niekde technicky dá prejsť, aj keď je to zakázané, tak prejdú. A kašlú na značku "LEN PRE MHD". A policajti na to kašlú tiež. Možno na to nekašlú vtedy, keď potrebujú doplniť kvótu pokút ... ?
Reakcia na: TomJ #160301:
Zatiaľ to vyzerá tak, že pešibusom k najbližším zastávkam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.