Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #160296:
Nenávistnému pľuvačovi na spoločnosť Danielovi Žákovi možem odpovedať len toľko - ja a ďalší ľudia vieme, kto je DP Aréna a vieme, ako takéto video može zaposobiť na laikov typu Dunčo (rozprqacované opravy pred finálnou úpravou a podobne).. Takže nemám čo dodať, dieťatko, pľuj si ďalej.
Reakcia na: Solider #160304:
Lenže - poznáš asi mentalitu našich vodičov a tiež policajtov. Ak sa niekde technicky dá prejsť, aj keď je to zakázané, tak prejdú. A kašlú na značku "LEN PRE MHD". A policajti na to kašlú tiež. Možno na to nekašlú vtedy, keď potrebujú doplniť kvótu pokút ... ?
Reakcia na: TomJ #160301:
Zatiaľ to vyzerá tak, že pešibusom k najbližším zastávkam.
Reakcia na: Ruslan #160299:
Zopár áno, ale všetky určite nie, Ináč - je to lokalita dosť vzdialená centru, teda nevyhovujúca.
Reakcia na: dopravak123 #160300:
Zaujímavé zmýšľanie. Dnes, keď sú tam betónové kvetináče a nejaké VDZ, tade bez okolkov prechádzajú policajti, kadejaké Prešporáčiky, či občas dispečeri. A 'no problem' to je, pretože výrobné náklady na doplnkovú značku "okrem MHD" sú minimálne.
Reakcia na: Ruslan #160302:
Rozmýšlal som nad tým, ale to potom budú musieť posilniť MHD na Nové Mesto. A električky zostanú ako sú alebo aj to sa pomení?
Reakcia na: TomJ #160301:
že, by časť vlakov presunuli na ŽST Nové mesto? ?
Reakcia na: 810zssk #160279:
Nepozeral som, ako to chcú riešiť, keď začne rekonštrukcia Predsataničného námestia, ale ak ho uzavrú úplne, ako bude riešená doprava na/z vlakov?
Reakcia na: 810zssk #160294:
Žiadny no problem. Odkazujem Ťa na môj predchádzajúci príspevok o Námestí SNP, resp. o organizácii dopravy na námestí. Ak by sa uvoľnilo SNP pre nočnú dopravu, bolo by treba upraviť zábrany (betónové hranty na kvety, vodorovné značenie a pod). To by ich niekto pred nočnou dopravou dal preč a po jej ukončení zase naspäť? Buď sa tam obnoví cestná doprava (kvôli nočákom) úplne, alebo vôbec.
Reakcia na: 810zssk #160294:
na ŽST Nové mesto by sa nočáky nezmestli? Tam môžu stáť na zastávkach z oboch strán. (tak ako L50, 196, alebo tak ako L58).
Reakcia na: 810zssk #160293:
To je práve to, čo bude treba v prípade takéhoto variantu nočnej dopravy domyslieť - doriešiť. Keď tak na to pozerám, nie je veľa miest - námestí - plôch, kde by sa dala aspoň časť nočných spojov organizovať. No - uvidíme, aké budú návrhy, čo na to Magistrát, občania, atď...
Ešte trochu zaspamujem pre tých, ktorým ušiel jeden link :

Dotazy a odpovědi. Zdroj: Dopravní podnik Bratislava:
1. Môžete špecifikovať o akú technickú poruchu pri tomto type autobusu išlo? My máme totiž informáciu, že problém bol s točňou. Vraj tam boli nejaké slabé liatinové prvky, ktoré praskali a museli sa údajne spevňovať rámy. (Technické problémy potvrdil aj hovorca primátora Andrassy, ktorý hovoril s pánom Derkayom)
Ako uviedol včera pan Ing. Derkay , výrobca uskutočnil kontrolu vozidiel v rámci záruky. Podobne postupoval výrobca podľa mojich informácií aj v Prahe. Predmetom servisného zásahu bolo nastavenie pérovania náprav zadnej časti vozidiel s ohľadom na š pecifické podmienky Prahy a Bratislavy (kvalita ciest, prejazdy električkových pásov a pod.), pri ktorých dochádzalo k namáhaniu rámov nízkopodlažných vozidiel.
2. Koľkých autobusov sa tieto poruchy týkajú?
Nemožno hovoriť o poruchách. Výrobca kontroluje vozidlá po odjazdení určitého počtu kilometrov v rámci prevencie. Pre nás ako pre dopravcu je podstatné, že vozidlá sú prevádzkyschopné a bezpečné.
3. Skončili sa už spomínané opravy v záruke? Lebo pán Andrassy mi povedal, že nie. Kedy sa skončia? A kedy odišli do Libchav?
Momentálne všetky vozidlá flotily SOR BN 18 sú v prevádzke.
4. Aká je záruka, že sa podobné nekvalitné autobusy už nedostanú do Dopravného podniku v Bratislave? Máte na to nejaké kontrolne mechanizmy? Aké?
Nemožno hovoriť o nekvalitných autobusoch. DPB, a.s. prevádzkuje vozidlá od českého výrobcu SOR už viac ako desať rokov. Vozidlá sa podľa relevantných štatistických údajov hodnotia ako jedny z najspoľahlivejších. Čo sa týka kontrolných mechanizmov pri nákupoch vozidiel sú determinované zákonom o verejnom obstarávaní, pričom kľúčových hodnotiacim kritériom musí byť najnižšia cena. Prihliada sa aj na referencie výrobcu ako na vedľajší hodnotiaci parameter. Podobne bolo postupované aj v uvedenom medzinárodnom tendri.
5. Môžete vyčísliť stratu, ktorá vznikla stiahnutím autobusov z MHD? Stačí mi aj odhad alebo interval.
Strata nevznikla. Na kontroly vozidiel je vyhradený plánovaný čas v rámci pravidiel údržby vozidiel MHD v Bratislave tak, aby nebola ohrozená pravidelná výprava podľa platných grafikonov.
6. Za koľko DP BA nakúpil v medzinárodnom tendri spomínané autobusy?
Cena jedného autobusu bola 272 000 Euro (bez DPH)
Pozrite si toto video o Pražských SORkách. Je tam nemálo záberov, ktoré dokazujú, aké "kvalitné" sú autobusy SOR

http://www.youtube.com/watch?v=StQWVdLU5qQ&feature=player_embedded#

Teraz som zvedavý čo na to video povie obhajca spoločnosti SOR pán Igor Jeřábek ?
Reakcia na: no.ev.di. #160291:
Tak z hľadiska rozjazdov na všetky smery sa javí najvhodnejší dovjuzol Kollárko-Hodžko a v prípade, žeby práve pruhy na Kollárku slúžili v noci len pre MHD možno by to aj kapacitne postačovalo.
Reakcia na: no.ev.di. #160290:
Mne osobne pride SNP idealne. Proste by odbocili ako elektricky - tak ako to svojho casu robila N95, alebo NAD na 13ke. No problem.
Reakcia na: dopravak123 #160289:
A prestupovat sa bude ako? Viac prestupnych miest si viem len tazko predstavit...
Reakcia na: 810zssk #160282:
Pri medzimestskej doprave má vôbec vyhľadávač od Ipropu nejakú konkurenciu (okrem webu ZSSK pri vlakoch)?
Reakcia na: dopravak123 #160289:
Hodžko je malé, ASMN by unieslo tak max. 4-5 nočákov (ak rátame, že na nejakej by boli krátke vozidlá), z pod Nového mosta by som možno tak 5-6 nočákov zaviedol, na Hodžku by mohla ostať klasika ako dnes s tým, že N72 by pokračovala na Kramáre, t.j. niečo ako N44/47, a potom ostatné linky riešiť tak, že by krátky čas zastavili napr. pod Novým mostom ako L133 má zastávku alebo na AS ako stojí L50. Ešte by sa dalo možno využiť aj stojisko Eurovea alebo pri SND.
Reakcia na: dopravak123 #160288:
ja by som radšej SNP nechal ako je, lebo ešte sa tam nakvartíruje IAD a je po srande. Okrem toho treba mať na pamäti, že niekde by tie autobusy museli stáť a jazdiť, takže by si to odniesla električková trať. Nehovorím, žeby utrpela veľmi tými nočákmi, ale nemyslím, že by bolo nutné to riešiť práve ťahaním spojov cez SNP. Keby tade prešli 2-3 linky, nič by sa nestalo, ale dá sa to riešiť stále inak.
Reakcia na: 810zssk #160284:
Nový most by to kapacitne neuniesol. Myslím, že jedna z variant bude viacero výjazdných miest nočákov v meste, ako vyššie hovorí no.ev.di. Len to treba domyslieť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.