Takze takto:
- elektricky som uz pisal, nockami sa budem zaoberat neskor
32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (>> ako L21) -
Z Rače do Dúbravky by sa dalo ísť N55 na Hodžko a N95 alebo N55 na Nám. 1. mája a dole na Kollárko na N34.
Je pravda, že 210 by už nemala zmysel, ale nenapadlo ma iné riešenie pre 32-ku, na Kollárku ju už nemožno dať, lebo 41 a 80 tam stačí, ešte by ju bolo možné stočiť cez Trnavské mýto ako 31-ku.
Čo sa týka 201, je jasné, že by bolo treba vozy do výpravy navyše, ale nenapadlo ma iné riešenie, keby som ju skrátil po Jelačičovu, tak by som zrušil spojenie so Šancovou a predovšetkým s Trnavským mýtom, čo je myslím dosť strategický bod.
Nahradu za 210 netreba, lebo po "zruseni" Hlavnej stanice nebude mat vobec opodstatnenie Plus tam vidim niektore problemy s realizovatelnostou /napr. 201 je podla mna moc dlha, potreboval by si vela vozov/...
Ale su tam aj fajn myslienky Skusim aj ja nieco spravit..
Ja by som to riešil takto:
3 a 8 zlúčiť ako píšeš, 2 po trase ZP - Trnavské mýto - Špitálska - SNP - Obchodná - Trnavské mýto - ZP, 6 by som obnovil po pôvodnej trase a 13 by som zrušil.
A tu je môj návrh trasovania autobusov, trolejbusov a nočákov:
LINKA 32 – Dlhé Diely – Sokolská – Predstaničné nám. – ASMN a späť, náhrada za zrušenú 210
LINKA 41 – Búdková – Sokolská – Hodžovo nám. – Kollárovo nám. a späť
LINKA 61 – Letisko – Karpatská – SAV – Hodžovo nám. – Mýtna – Vazovova – Račianske mýto – Letisko
LINKA74 – Vlčie hrdlo – Bajkalská – Polus City Center – ŽST. Nové Mesto a späť
LINKA 93 – Vyšehradská – Vazovova a späť
- interval 3/7,5/3//7,5
- zrušiť linku 94
LINKA 96 - presunul by som ju s Rožňavskej na Vajnorskú, aby mohla obsluhovať ŽST. Nové Mesto
LINKA 201 – Čiližská – SAV – NOÚ a späť
- linku 209 nechať len v špičke pracovných dní, linka 211 bude samostatná služba
LINKA 210 – zrušiť
LINKY 131, 141 – časť spojov by chodila z Nového Mesta, časť by odchádzala zo zastávky Predstaničné nám. (terajšia zastávka NV smer stanica)
LINKA N21 – zrušiť
LINKA N29 – ASMN – nábrežie – Devín a späť
LINKA N31 – zrušiť
LINKA N33 – zrušiť
LINKA N34 – ASMN - Kollárovo nám. – Zochova – Dúbravka a späť
LINKA N37 – ASMN – Račianske mýto – SAV – Záhorská Bystrica a späť
LINKA N44 – Koliba – Hodžovo nám. - Valašská
LINKA N47 – zrušiť
LINKA N53 – Vajnory – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – Dlhé Diely a späť
LINKA N55 – Hodžovo nám. – Rača a späť
LINKA N61 – Hodžovo nám. – Letisko a späť
LINKA N70 – Podunajské Biskupice – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – CSU a späť
LINKA N72 – Dolné Hony – Hodžovo nám. – Kramáre –Vojenská nemocnica a späť
LINKA N74 – Kollárovo nám. – Hodžovo nám. – SAV – Predstaničné nám. – Vlčie hrdlo a späť
LINKA N80 – ASMN – Most Apollo – EU – Ovsište – Kúpalisko Matador a späť
- vynechaný úsek na Bosákovej obsluhuje linka N99
LINKA N93 – Zochova – Jasovská a späť
LINKA N95 – DNV – Dúbravka – Patrónka - SAV – Voz. Petržalka a späť
PRESTUPNÉ BODY:
1. Hodžovo nám. – N44, N55, N61, N72, N74, N95
2. Kollárovo nám. – N34, N53, N61, N70, N72, N74
3. ASMN – N29, N37, N61, N72, N80
4. Zochova – N34, N53, N70, N93, N95
Je to len narýchlo spravený návrh, takže prijmem návrhy na zlepšenie.
Co fasujes?Snad si nemyslis ze ti budu busy,t-busy a eliny chodit presne na sekundu.A navyse ked je chronometraz spravena na chuja,co vo vacsine pripadov je,tak sofer musi mat moznost ist tak,aby potom na trati nemal velke meskanie kvoli presnemu odchodu z konecnej.Takze klud. ?
Vysvetli mi, preco by tam nemohli jazdit vsetky linky ked tam mozu jazdit niektore linky? To akoze tie kvetinace vyrastu na elektrickovej trati po prejdeni stvrteho autobusu?
No tak za 9 rokov stihli odstranit cestu zo Stareho mosta ? Tymto tempom budu za 9 rokov kolaje, za 18 to bude skolaudovane a za 24 sa tam zacne jazdit.
Niektoré linky tam jazdiť mohli (núdzovo) a aj jazdili, počas obmedzení, ale celá nočná doprava sa nevypravovala z Námestia SNP, ako v minulosti (cca 10-12 rokov nazad) po jej premiestnení na Hlavnú stanicu.
No so ZST Nove Mesto je ten problem, ze by si musel vyrazne zvysit vypravu (jazdne doby) a navyse by si skomplikoval cestovanie (napr. Petrzalka - DNV cez ZST NM).
No posilnit sa bude musiet... z elektriciek sa pochopitelne budu musiet menit 2, 3, 8 a 13... osobne by som to riesil asi tak, ze 3 a 8 bz som zrusil, obnovil 16, L2 dal na trasu Zlate piesky - Spitalska - Namestie L. Stura a L13 potiahol na ZST Nove Mesto (stale cez Obchodnu)
Kedysi som niekde cital, ze ta stanica bude zavreta, okrem vlakov od Kutov, ktore by koncili na tych odstavnych kolajach a pristup k nim by bol zboku - od zastavky Sokolska.
A ešte pre teba, milý Danko, niečo z webu DP Aréna, kde autor opľúvania spoločnosti SOR aj tebou linkovaného videa, zneuznaný odborár pán Pavel Ďuran, sám o sebe píše:
"protože nejsem technik a problematice konstrukce autobusů rozumím obdobně jako pověstná koza jistému druhu zeleniny"
a vyjadrenie spoločnosti SOR:
„Dovolte mi trochu dovysvětlit problém, protože mé prohlášení pro server DP-ARÉNA bylo uveřejněno v trochu jiném kontextu, než jaká je realita. Naše vozidla NB 18 City
nemají
v principu problém se slabou pevností rámů, jak je uváděno i na konkurenčních portálech.
Ve finále se jednalo o ne zcela vyhovující nastavení pérování náprav pro specifické provozní podmínky Prahy a Bratislavy. Pérování u jednotlivých kol ne zcela správně reagovalo na přejezdy překážek (např. tramvajových pásů) a docházelo tak k namáhání rámu především u zadního vozu.“
Lenže to ty, Danko, nikdy neuznáš, lebo tvoja dovjstavová logika pozná iba SOR = FUJ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.