Reakcia na: Nick #158062:
"Nie je priestor na vybudovanie zvýšeného nástupišťa" - Bol si niekedy vo Viedni, v Prahe alebo aspoň v Brne?
"Rovnako by pomohlo, keby sa zrušilo zastavovanie liniek 2, 8 a 9 na novej zastávke Floriánska, lebo je podľa mňa zbytočné, od zastávky Vazovova na Vazovovej je to naozaj veľmi blízko, navyše toto zastavovanie zbytočne predlžuje cestovný čas a blokuje automobilovú dopravu. Nová električková zastávka Floriánska by tak slúžila len pre električky liniek 3 a 5" - takže na zastávke by stála d-5 s otvorenými dverami a za ňou d-8 so zatvorenými? Efekt prestupu eliminovaný?
Ty pracuješ na železnici?
Trammat
Dopravný podnik Bratislava v poslednej dobe zriadil dve linky - č.36 a č.27. Linka 36 jazdí v úsek TESCO Lamač - /Dúbravská cesta (väčšina spojov sem zachádza)/ - Lipského - Borská. Linka 27 premáva v úseku PRI Kríži - Cabanova - Tranovského - Žatevná - Vendelínska - Alexyho. Jazdná doba linky 36 s zachádzkou je 13 minút, bez nej 9 minút. Jazdná doba linky 27 je 7 minút. Keby sa tieto dve linky zlúčili, by vznikol interval 20 minút s zachádzkou k TESCU (na dúbravskú cestu by zachádzal každý spoj) a 14 minút bez zachádky k TESCU. Na linke by jazdili 2 vozidlá - interval 30 minút - napr.: odchod z dúbravky 11:00 (voz zachádza k TESCU) - príchod na Borskú 11:20, 11:25 odjazd do Dúbravky (zachádzka k Tescu) - príchod do Dúbravky 11:45. (Odjazd 12:00 - spoj o celej z dúbravky zachádzka tescu, takisto aj spoj o 11:25 z Borskej). Spoj bez zachádzky - odjazd z Dúbravky 11:30 - príjazd na Borskú o 11:44, 11:50 odchod do Dúbravky (bez zachádzky) - príchod do Dúbravky o 12:04. (Spoj s odjazdmi o pol z Dúbravky k Tescu nezachádza, takisto ani spoj s odchodom x:50 z Borskej k Tescu nezachádza. Na linku by som nasadil dva autobus typu Sor B 9,5, prípadne SOR BN 9,5. Čo vy nato? Vaše vyjadrenia sem kľudne napíšte, aj keď budú záporné ? .