Niečo čo možno budete brať ako spam, ale...
Dopravný podnik Bratislava v poslednej dobe zriadil dve linky - č.36 a č.27. Linka 36 jazdí v úsek TESCO Lamač - /Dúbravská cesta (väčšina spojov sem zachádza)/ - Lipského - Borská. Linka 27 premáva v úseku PRI Kríži - Cabanova - Tranovského - Žatevná - Vendelínska - Alexyho. Jazdná doba linky 36 s zachádzkou je 13 minút, bez nej 9 minút. Jazdná doba linky 27 je 7 minút. Keby sa tieto dve linky zlúčili, by vznikol interval 20 minút s zachádzkou k TESCU (na dúbravskú cestu by zachádzal každý spoj) a 14 minút bez zachádky k TESCU. Na linke by jazdili 2 vozidlá - interval 30 minút - napr.: odchod z dúbravky 11:00 (voz zachádza k TESCU) - príchod na Borskú 11:20, 11:25 odjazd do Dúbravky (zachádzka k Tescu) - príchod do Dúbravky 11:45. (Odjazd 12:00 - spoj o celej z dúbravky zachádzka tescu, takisto aj spoj o 11:25 z Borskej). Spoj bez zachádzky - odjazd z Dúbravky 11:30 - príjazd na Borskú o 11:44, 11:50 odchod do Dúbravky (bez zachádzky) - príchod do Dúbravky o 12:04. (Spoj s odjazdmi o pol z Dúbravky k Tescu nezachádza, takisto ani spoj s odchodom x:50 z Borskej k Tescu nezachádza. Na linku by som nasadil dva autobus typu Sor B 9,5, prípadne SOR BN 9,5. Čo vy nato? Vaše vyjadrenia sem kľudne napíšte, aj keď budú záporné ? .
on a Slávik, to je neprekonateľná dvojica, ktorú treba odstaviť a úplne izolovať. Tí dvaja nie že ponúkajú riešenie, tí dvaja riešia iba pre železnice kšeft, nič viac. Ešteže nevyhrala Magda, inak by tí dvaja inak fušovali do dopravy v meste.
Ta na Vazovovej je uz myslim automaticka (od reko)... ale zdrzovalo by to kvoli tej na Radlinskeho - keby prerobili aj tu tak si to viem predstavit a bolo by to celkom rozumne riesenie.
U tých výhybkách viem, často ich prehadzujú na 9, ktoré idú od Račianskej do Ružinova, ale to je technický problém, ktorý DP môže v krátkom čase vyriešiť či je to neriešiteľný problém, keď ostatné výhybky sa dajú ovládať elektricky ?
ibaže na zastávke L2,8 a 9 keby stáli 7,11 a 17 tak by to nebolo od veci. Ibaže spraviť to len v jednom smere je zas volovina. Keby sa radšej obmedzila IAD (tiež nemusí mať všade prístup), tak to tam v pohode šlo mať tú zastávku.
"Dokonca sa objavili názory, že treba tu automobilovú dopravu vylúčiť a presmerovať inou trasou. No ja naozaj neviem, prečo by mali na zlé rozhodnutia doplácať motoristi. Navyše tadiaľto premáva aj autobus MHD linky č. 94 do Petržalky."
A preco by na motoristov mali doplacat vsetci ostatni? Krom toho nie je problem urobit dopravnu znacku zakaz vjazdu s dodatkom okrem MHD
Ja si skor myslim, ze fakt by mali vylucit dopravu presne z toho miesta ako je zastavka. Ked ludia-nemotoristi mozu prejst nejaky kusok na zastavku, tak ludom-motoristom neodpadnu nohy ked zaparkuju o 1 ulicu vedla
Ten prejazd z 23-ky na 24-ku som spomínal ja v Dispečerskom fóre 30. 10 2010. ? A áno (ako mi tam napísal Johny D) bolo to výnimočne z dôvodu meškania.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #158062 Nick: Kriste pane, to sú žvásty. To písal nejaký inžinier ekonómie? ?