Nie, pokial viem tak tie odchody co su pisane v CP L3 su naozaj oznacene ako L3... par krat som isiel spojom L3 co mal vnutri ako vychodziu zastavku Vazovovu
Este k tej 17: Ked chodim do skoly na deviatu tak pomerne casto chodim po osmej 17kou z Racka smer Raca... sranda ale je, ze v ZCP po osmej ziadne odchody nie su... Pozna niekto dovod?
Dva spoje linky 17 idú až do Rače a keďže od Vazovovej sú vedené v CP 3-ky, zrejme si tiež prehodia aj číslo linky na 3. Iné prejazdy aj s cestujúcimi ma nenapadajú a zrejme už ani nie sú, ale nedávno tu niekto spomínal, že jeden vodič robil prejazd z 23-ky na 24-ku aj s cestujúcimi, ale to bola iba výnimka.
Re #158047 Ike: Tú vzdialenosť som myslel, že okolo tvojej nehnuteľnosti máš v správe všetky chodníky, schody, cestičky pre chodcov atď do vzdialenosti 22 metrov. Táto vzdialenosť fakt nie je zanedbateľná.
Trochu zaparafrázujem: ? ? ?
To isté platí aj o vlaku, stačí trochu snehu a celá vlaková doprava stojí. Napriek tomu, si myslím, že vlak má svoje miesto v mestskej verejnej doprave. Vo veci rozširovania žel.tratí sa neviem vyjadriť. Skôr to vidím v jej modernizácii, tj. vytypovania úsekov, ktoré sa prebudujú na úzky rozchod a postupne etapovite celé mesto s tým, že by sa podľa toho mala začať aj obnova železničného parku. Skúste toto p. Guttman premyslieť, bude to raz potrebné urobiť .
Je to ináč, ako
myslíte. Ako ste došli k záveru, že železnice nemajú dôvod riešiť okrem regionálnej dopravy aj dopravu mestskú? Keby ste sa pozreli do veľkých miest, tak by ste videli, že práve železnice majú veľký podiel na počte prepravených osôb v mestách. Viedeň prepája stanice, Praha taktiež, pričom je tam električka aj metro. Ono a to píšem stále dookola, lebo je to jednoducho tak, doprava v meste sa nedá riešiť bez riešenia aj v regióne. O desať rokov bude, dúfam, IDS v Bratislave vybudovaný tak, ako je to v štúdii. Ak to nebude, Bratislava bude mať naozaj problémy s dopravou. Mimochodom, zabudnite na trolejbusy. Tie svoju prednosť - ekologickej dopravy po začatí výroby autobusov na plyn stratili a v rovinatom teréne nemajú opodstatnenie. Práve naopak, sú nákladnejšie, zraniteľnejšie a v prípade poruchy trolejového vedenia alebo trolejbusu vytvárajú prekážku na komunikáciach. To isté platí aj o električke, stačí trochu snehu a celá električková doprava stojí. Napriek tomu, si myslím, že električka má svoje miesto v mestskej verejnej doprave. Vo veci rozširovania el.tratí sa neviem vyjadriť. Skôr to vidím v jej modernizácii, tj. vytypovania úsekov, ktoré sa prebudujú na široký rozchod a postupne etapovite celé mesto s tým, že by sa podľa toho mala začať aj obnova električkového parku. Skúste toto premyslieť, bude to raz potrebné urobiť .
V normálnom svete by mal Ámos pravdu. BOHUŽIAĽ sú niektoré zákony dodnes v rozpore s Ámosovým názorom, ktorý vychádza z elementárnej logiky. Okrem odhrabávania cudzích komunikácii sú to napríklad pamiatkári, ktorí ti možu nariadiť, akým sposobom máš udržiavať svoju nehnuteľnosť, aké máš mať na nej okná a aké máš mať na tých oknách kľučky bez toho, že by ti čo len eurom na ne prispel. Dosledkom sú "nešťastnou náhodou" padnuté a vyhoreté pamiatkovo chránené objekty.
PREJAZDY Z LINKY NA LINKU S CESTUJÚCIMI - SÚČASNOSŤ vs. MINULOSŤ
1; Teraz si nie som istý - bola pred niekoľkými mesiacmi v zastávkových CP linky 211 poznámka, že víkendové spoje od NOÚ pokračujú ako linka 209 (a opačne)? Sa mi zdá, že bolo. Na imhd to je.
Včera to v zastávkových CP nebolo. A zaujalo ma, že vodič zastavil na výstupišti aj na nástupišti. Nestačilo by nástupište?
2; Viete ešte o nejakom prejazde? Ja si z minulosti pamätám dva električkové:
a) Istý čas niektoré ranné 12-ky na zastávke "Šafárikovo nám." prechádzali na 14-ku. Nepamätám sa, či to bolo v CP, ale garantované to zrejme nebolo, pretože niektorí vodiči / vodičky nútili cestujúcich vystúpiť a na Kamenné nám. išli naprázdno. Možno vtedy 14-ka mala nejakú výluku, že cez Jesenského a Šafko nejazdila..
b) Aj v zastávkových CP linky 17 boli uvedené ranné prejazdy na 14-ku. V Karlovke bola označená ako "17 RUŽINOV" a na zastávke "Jesenského" sa to prehodilo na "14 RUŽINOV" (alebo Ružinov - Astronomická; to si už nepamätám).
Ale pri pohľade na CP 17-ky na imhd vidím, že história sa opakuje. ?
Ten vraví toto:
"Čistenie chodníkov
(1) Vlastník alebo užívateľ nehnuteľnosti, ktorá hraničí s cestou alebo miestnou komunikáciou v súvisle zastavanej
časti obce, je povinný zabezpečiť, aby priľahlý chodník bol riadne a včas čistený a pri ľadovici posypávaný, a to
predovšetkým na zaistenie bezpečnej chôdze."
Pokiaľ viem Karlova Ves má jednu z najdlhších vzdialeností okolo nehnuteľnosti. A zákon, ktorý o tom hovorí je z roku 1961 s niekoľkými novelami a preto sa mi nechce hľadať v tých novelách či niektorá to čistenie chodníkov ešte viac nerozširuje resp. nedefinuje.
Ale najsmutnejšie na tom prípade je to, že o ten chodník sa ma i tak starať mestská časť. ? A to preto lebo od konca nehnuteľnosti podľa daného VZN je to 22 metrov a ak sa nemýlim koniec nehnuteľnosti je vlastne koniec pozemku takže sa ešte oni vyhovárajú na iných správcov čo je už úplne na hlavu postavené pritom k nehnuteľnosti mestskej časti je to najbližšie...
Čo sa týka toho Česka v niektorých mestách sa po tej úprave zákona tento stav ešte viac zhoršil lebo mestá aby nemíňali na zimnú údržbu chodníkov financie uzatvorili poistky, z ktorých preplácajú zranenia a vyjde ich to omnoho lacnejšie... ?
Ja by som jej kludne priradil určitú linku a poradie keby bola schopná prevádzky. A pod touto poznámkou pri 7086 si mám predstaviť čo? - Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk