Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
1. pokiaľ viem, zastávka bola preložená dočasne počas výstavby nová Mýtna cca na 2 roky, potom sa má vrátiť do pôvodného priestoru,
2. linky 7 a 17 skutočne nechodia spolu, o tom dobre viem, 17 zahusťuje dopravu v rannej špičke a 7 poobede,
3. ručná výhybka, no keď DPB má na to, aby investoval do vybudovania "dočasnej" zastávky, do automatu na predaj lístkov a vybudovania prístreškov, určite nájde financie aj na elektrickú výhybku, ktorá nájde uplatnenie aj po návrate zastávky späť do pôvodného priestoru Vazovova, ja osobne by som uvítal vybudovanie prístreškov aj na viacerých iných zastávkach električiek,
4. argument prestupov: od Trnavského mýta je dostatok spojov: na stanicu chodí 2 a 8; na obchodnú ide 9; do centra mesta 1, 4, 14; do Karlovej Vsi a Dúbravky idú 1, 4 a 9, kto bude odtiaľto kvôli prestupu cestovať na Floriánske nám., keď má takúto ponuku spojov ??? a od Račianskej dtto, na hlavnú stanicu ide 3, alebo sa realizuje prestup na Račianskom mýte na 201, 61 alebo 74, je to ešte rýchlejšie ako 3-jkou, a rýchlejšie ako prestup na 2, alebo 8 na Floriánskom nám.; do mesta zase ide priamo 5 a 11, v čase špičky 7 resp. 17; preto tento argument „prestupu“ jednoducho neobstojí, nemá váhu a je pochybný,
5. preferencia električiek na križovatke Floriánske nám., tu ktoré električky chceš preferovať? 7, 11 a 17 ktoré blokujú ostatné električky v priamom smere? potom budú tak pre zmenu viac blokované električky v protismere; odklonenie 7, 11 a 17 cez Vazovovu ul. je najlepším riešením pre zrýchlenie dopravy cez križovatku na Floriánskom nám.,
6. odbočenie áut doľava z Mýtnej na Imricha Karvaša vôbec nie je vzhľadom na hustotu dopravy také jednoduché, však to potvrdzuje vyjadrenie: „Co uz neplati o opacnom smere, kde je doprava vcelku intenzivna, najma preto, ze Mytna je jednosmerna v opacnom smere...“ tá „intenzívna doprava“ ide predovšetkým od nám. Slobody cez spomínanú križovatku,
7. cestujem pravidelne MHD a roky si kupujem štvrťročný predplatný lístok, autom do tejto lokality takmer nechodím, a auto využívam najmä cez víkendy, keď je interval spojov HMD riedky,
8. ďakujem všetkým, že si článok prečítali a aj tým, ktorí tu reagovali.
Reakcia na: S499.1023 #158088:
Ale obmedzili ju len na niektoré časti no jedno mesto (teraz si nespomeniem, ktoré alebo to možno bola len mestská časť) založilo zaujímavý projekt, kde každý občan čo sa prihlási dostane 2000 Kč mesačne za to, že uprace jemu pridelený chodník. Osobne si myslím, kebyže sa i na Slovensku tento zákon zmení a všetka údržba prejde na mesto a mestské časti tak by nebola absolútne vykonávaná. V Karlovej Vsi určite nie keď už len teraz sa vyhovárajú na iných pritom k ich nehnuteľnosti je ten chodník najbližšie.
Reakcia na: Ike #158098:
no na mňa tak nepôsobia. Obetujem ten pohľad na troleje za rachodiate naftové a CNG motory. Trolejbusy sú dosť tiché a s nulovými emisiami. To iba trtkovia čo podporujú naftovú lobby forsírujú autobusy a výrobcov autobusov, lebo síce stoja menej ako t-busy no v celkovom dôsledku na nich ušetrí dopravca.
Reakcia na: no.ev.di. #158084:
odpudivo 🙂

Urcite by som nerusil existujuce trate. Ale v nekopcovitom terene by som uprednostnil elektricku pred tbusom. Ale vravim ze priorita je riesenie dopravy pre dochadzajucich. A to je vlak. Vlak spojit s obcami bez vlakovej obsluhy autobusom. A v obciach, kde je casova dostupnost vlaku horsia, ako cesta iad/mhd v idealnych podmienkach, vlak ignorovat uplne - zamerat sa na p+r. Elektricka by mala byt nosna. Pokial nebude, bude menej stabilna, ale stale lepsie ako ine druhy dopravy. Skoda, ze nie je v ba nejaky elektrickovy obchvat s prioritnou obsluhou eknomickeho centra ba - tzv. CBD
Reakcia na: kecho #158095:
na tom prípade zastávky Vazovova je bizardné to, že ľudia si sťažujú, že musia prejsť 100m ale vôbec ich netrápi vzdialenosť zastávky Jesenského od Nám. SNP a Kamenného nám. alebo tá diera medzi Mariánskou a Odborárskym námestím ? niekedy je lepšie ľudí nepočúvať, lebo tí sú tak zkostnatelí a neadaptabilní na zmeny, že nad tým rozum stojí. Chráň boh DPB, keď sa prečíslujú trolejbusy do radu 20-199 ? čo to bude kriku a zas napíše Slávik niečo ako "óda na 21" ?
Reakcia na: eripmav #158077:
Svojho času som tu dával podobný návrh ešte trochu viac riešný v prospech MHD a bol som za to teda riadne skritizovaný ?
Reakcia na: Mikimaus #158082:
v Pressburgu? to snáď nemyslíš vážne 😉 veď by "Nick" skolaboval ?
Re #158086 TeBeCe: "Na keru rit tam maju kamerovy dohlad" keď im nevadí, že im cez tunel jazdia autá, čo ich je po nejakých cencúľoch... ?
Re #158090 S499.1023: "od zastávky Vazovova na Vazovovej je to naozaj veľmi blízko" ? odporúčam poslať Borišincovi na ODP, ktorý silou-mocou musí mať zastávku na Vazke 😉

a jeden OT - dnes montujú druhý prístrešok na Floriánskom, tak snáď už čoskoro budú eliny stáť v pôvodnej polohe 🙂
Reakcia na: Ike #158080:
ešte by ma zaujímalo, pre prípad, žeby sa Bratislava rozhodla pre obmedzenie t-busovej dopravy iba na kopcovité časti + nejaké trate na rovine v centre pre spojenie, tak porovnanie : Napr. dajme tomu, že by sme namiesto t-busov na L201 a 202 mali CNG autobusy. Aké by boli náklady na prevádzku t-busov na týchto tratiach vrátane trolejí a aké by boli pri CNG autobusov?
Reakcia na: S499.1023 #158087:
áno, bohužiaľ ... otec vie aký to je imbecil, že síce tie jeho úvahy o vlaku niesú zlé ale chlapík si to predstavuje ako Hurvínek vojnu. Nepovedal ani to, že úsek - odbočka Parndorf - Petržalka - Filiálka sme si iba my vylobovali, lebo pôvodne a vlastne aj bez zmeny stále je priorita projekt trať Paríž - Viedeň - Budapešť a toto je iba taká malá odbočka, ktorú sme si my vydupali. Otázne je ako sa k tomu EÚ postaví a ako sa k tomu postavia naši "odborníci" lebo pri takomto postupe, keď chcú ešte aj električku mariť, vidím realizáciu stavby na roky 2020-30. A okrem toho sa dostal v nejakých voľbách do zastupiteľstva, alebo neviem kam takže chmuľo poberá dva platy a rozširuje ešte tie drby.
Reakcia na: Valec #158073:
To vyzerá skôr na inžiniera z VŠDS ? .
Reakcia na: Nick #158062:

"Nie je priestor na vybudovanie zvýšeného nástupišťa" - Bol si niekedy vo Viedni, v Prahe alebo aspoň v Brne?
"Rovnako by pomohlo, keby sa zrušilo zastavovanie liniek 2, 8 a 9 na novej zastávke Floriánska, lebo je podľa mňa zbytočné, od zastávky Vazovova na Vazovovej je to naozaj veľmi blízko, navyše toto zastavovanie zbytočne predlžuje cestovný čas a blokuje automobilovú dopravu. Nová električková zastávka Floriánska by tak slúžila len pre električky liniek 3 a 5" - takže na zastávke by stála d-5 s otvorenými dverami a za ňou d-8 so zatvorenými? Efekt prestupu eliminovaný?

Ty pracuješ na železnici?
Reakcia na: TeBeCe #158086:
Ked som tade dnes siel, presne toto iste aj mne napadlo ? ?
Reakcia na: luky133 #158052:
Ale ani v jednom z tých článkov nepíšu, že by sa vykašlali na zimnú údržbu a nechali to len na poistku. Celkom by som chcel vidieť niekedy v mojom bývalom bydlisku v Bratislave tak upratané chodníky, ako mám teraz pred domom v Prahe.
Reakcia na: no.ev.di. #158050:
Skutočný idiot. On na tej Zločineckej ešte stále pracuje?
V tuneli sa caka na nejake nestastie? Na keru rit tam maju kamerovy dohlad, ked asi nevedia aku tam maju situaciu? Hrube ladove spice visiace nad jazdnou drahou elektricky ich zjavne netrapia....jeden krasny je tam, kde elektricky cakaju na gule na nabrezie...predpoklada,ze stresny laminat na T3 v oblasti kabiny vodica, resp. zadnej plosiny by velku sancu nemal ak by sa to utrhlo...
Reakcia na: Ike #158080:
Pán G. v tom ošiali, že musí obhajovať vlak sa prekecne a povie kus pravdy ale potom na to zas hádže ten vlakový hnoj. Ja som podobného názoru, že vlak bude osožný tak akurát pre ľudí z DNV, Rusoviec, Vajnory, príp. Rače, či P.Biskupíc a ostatných dedín a miest na dopravu do mesta bližšie k cieľu cesty, resp. na ideálnejšiu zastávku, pri ktorej budú stáť jemu vyhovujúce linky/a na prestup pre pokračovanie do cieľa cesty. Dnes napr. človek zo Zohoru môže vystúpiť iba v DNV, Lamači a potom až na Hl.st., po novom by mal možnosť vystúpiť aj na DNV-sídlisko, Tesco Lamač, či Kramáre. Zas napr. ľudia cestujúci z Pezinka ak cestujú do okolia Kukučínovej tak vystúpia na zast. Slovany a odvezú sa 1-2 zastávky alebo pôjdu pešo, namiesto prestupu na ŽST Vinohrady a príkladov by bolo ešte za priehršť. Určite sa nájdu aj ľudia čo pôjdu v rámci mesta vlakom, ale to bude trebars cesta DNV - P. Biskupice, ktorá by elinou,busom či t-busom trvala aj cez hodinu, alebo napr. Rusovce či Petržalka - Rača.
Reakcia na: Ike #158080:
dajme tomu, že sa nám neoplatí mať trolejbusy na rovine hej? Ako by sme ale teda riešili dopravu z Prievozu a Vrakune? Električka po Gagarinovej by mohla byť ale na úkor priestoru pre IAD, avšak neviem si predstaviť kadiaľ by sme ju do Vrakune dostali keď Vrakunská ulica je úzka. Takisto aj na Trnavskej ceste by mohla električka obsluhovať hlavný smer Trnavské mýto - Rožňavská - Zlaté piesky kadiaľ prúdi veľa IAD a motivovať ľudí cestovať MHD v tomto úseku namiesto áut. Vlastne by nám zostali pre trolejbus iba Dlhé diely, Kramáre, Horský park, Patrónka a Lamač a nemuselo by sa kupovať veľa trolejbusov, za to by šla značná porcia investícií do električky.

Ak ťa môžem poprosiť, vysvetli mi slovo "propulzívne"
Reakcia na: Mikimaus #158082:
U nás nie sú schopní vyriešiť ani spornú zastávku s priechodom pre chodcov pri vojenskej nemocnici.
Reakcia na: kecho #158081:
Stacilo by toto http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=62921&idt=u&idg=4844&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
..ked to ide v susednom Cesku preco nie tu ? Jaaj lebo zabaci.. ? ? ? Vyriesila by sa kolizia cestujuci vs auta..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.