1. pokiaľ viem, zastávka bola preložená dočasne počas výstavby nová Mýtna cca na 2 roky, potom sa má vrátiť do pôvodného priestoru,
2. linky 7 a 17 skutočne nechodia spolu, o tom dobre viem, 17 zahusťuje dopravu v rannej špičke a 7 poobede,
3. ručná výhybka, no keď DPB má na to, aby investoval do vybudovania "dočasnej" zastávky, do automatu na predaj lístkov a vybudovania prístreškov, určite nájde financie aj na elektrickú výhybku, ktorá nájde uplatnenie aj po návrate zastávky späť do pôvodného priestoru Vazovova, ja osobne by som uvítal vybudovanie prístreškov aj na viacerých iných zastávkach električiek,
4. argument prestupov: od Trnavského mýta je dostatok spojov: na stanicu chodí 2 a 8; na obchodnú ide 9; do centra mesta 1, 4, 14; do Karlovej Vsi a Dúbravky idú 1, 4 a 9, kto bude odtiaľto kvôli prestupu cestovať na Floriánske nám., keď má takúto ponuku spojov ??? a od Račianskej dtto, na hlavnú stanicu ide 3, alebo sa realizuje prestup na Račianskom mýte na 201, 61 alebo 74, je to ešte rýchlejšie ako 3-jkou, a rýchlejšie ako prestup na 2, alebo 8 na Floriánskom nám.; do mesta zase ide priamo 5 a 11, v čase špičky 7 resp. 17; preto tento argument „prestupu“ jednoducho neobstojí, nemá váhu a je pochybný,
5. preferencia električiek na križovatke Floriánske nám., tu ktoré električky chceš preferovať? 7, 11 a 17 ktoré blokujú ostatné električky v priamom smere? potom budú tak pre zmenu viac blokované električky v protismere; odklonenie 7, 11 a 17 cez Vazovovu ul. je najlepším riešením pre zrýchlenie dopravy cez križovatku na Floriánskom nám.,
6. odbočenie áut doľava z Mýtnej na Imricha Karvaša vôbec nie je vzhľadom na hustotu dopravy také jednoduché, však to potvrdzuje vyjadrenie: „Co uz neplati o opacnom smere, kde je doprava vcelku intenzivna, najma preto, ze Mytna je jednosmerna v opacnom smere...“ tá „intenzívna doprava“ ide predovšetkým od nám. Slobody cez spomínanú križovatku,
7. cestujem pravidelne MHD a roky si kupujem štvrťročný predplatný lístok, autom do tejto lokality takmer nechodím, a auto využívam najmä cez víkendy, keď je interval spojov HMD riedky,
8. ďakujem všetkým, že si článok prečítali a aj tým, ktorí tu reagovali.
2. linky 7 a 17 skutočne nechodia spolu, o tom dobre viem, 17 zahusťuje dopravu v rannej špičke a 7 poobede,
3. ručná výhybka, no keď DPB má na to, aby investoval do vybudovania "dočasnej" zastávky, do automatu na predaj lístkov a vybudovania prístreškov, určite nájde financie aj na elektrickú výhybku, ktorá nájde uplatnenie aj po návrate zastávky späť do pôvodného priestoru Vazovova, ja osobne by som uvítal vybudovanie prístreškov aj na viacerých iných zastávkach električiek,
4. argument prestupov: od Trnavského mýta je dostatok spojov: na stanicu chodí 2 a 8; na obchodnú ide 9; do centra mesta 1, 4, 14; do Karlovej Vsi a Dúbravky idú 1, 4 a 9, kto bude odtiaľto kvôli prestupu cestovať na Floriánske nám., keď má takúto ponuku spojov ??? a od Račianskej dtto, na hlavnú stanicu ide 3, alebo sa realizuje prestup na Račianskom mýte na 201, 61 alebo 74, je to ešte rýchlejšie ako 3-jkou, a rýchlejšie ako prestup na 2, alebo 8 na Floriánskom nám.; do mesta zase ide priamo 5 a 11, v čase špičky 7 resp. 17; preto tento argument „prestupu“ jednoducho neobstojí, nemá váhu a je pochybný,
5. preferencia električiek na križovatke Floriánske nám., tu ktoré električky chceš preferovať? 7, 11 a 17 ktoré blokujú ostatné električky v priamom smere? potom budú tak pre zmenu viac blokované električky v protismere; odklonenie 7, 11 a 17 cez Vazovovu ul. je najlepším riešením pre zrýchlenie dopravy cez križovatku na Floriánskom nám.,
6. odbočenie áut doľava z Mýtnej na Imricha Karvaša vôbec nie je vzhľadom na hustotu dopravy také jednoduché, však to potvrdzuje vyjadrenie: „Co uz neplati o opacnom smere, kde je doprava vcelku intenzivna, najma preto, ze Mytna je jednosmerna v opacnom smere...“ tá „intenzívna doprava“ ide predovšetkým od nám. Slobody cez spomínanú križovatku,
7. cestujem pravidelne MHD a roky si kupujem štvrťročný predplatný lístok, autom do tejto lokality takmer nechodím, a auto využívam najmä cez víkendy, keď je interval spojov HMD riedky,
8. ďakujem všetkým, že si článok prečítali a aj tým, ktorí tu reagovali.
Mikimaus
..ked to ide v susednom Cesku preco nie tu ? Jaaj lebo zabaci.. ? ? ? Vyriesila by sa kolizia cestujuci vs auta..