;)) No co ti mam na to napisat ? Jasna provokacia. Mam na tvoj prispevok jasne odpovede a rozumne, ktore by ta zhodili, ale... poviem ti len tolko - este raz mi zaklopes jak buzerant na kabinku (ako minule), s tym tvojim teplym ksychtom (to mi o tvojej tvari povedal iny kamos tu z diskusie...) tak ti tak ***nem s tymi dverami, ze vyletis z voza. To ti rucim.
Ale iba na okraj - dobre si este raz precitaj TVOJ prispevok #15647 ten posledny odstavec. ;)))) Myslim, ze si tam najdes aj sam jeden fatalny nezmysel.
A este raz.... zaklopes mi na kabinu - dvere ti napravia ksycht. Mas moje slovo.
vladimir: ja nevravim,ze to zachadzanie je blbost, ale znacky v CP... v tych je vzdy bordel,preto by som nocne eliny nejako odlisil... napriklad tym spominanym N
si: v tomto pripade dodavam iba nadsene AMEN a idem spat
Po polnoci uz na zel. stanicu neprichadzaju ziadne osobne vlaky a tak aj prud cestujucich odtialto je skor vyvolany umelo - lebo tu je prestupny uzol nocnych spojov (volakedy bol tento prestup na namesti SNP). Samotne zachadzanie liniek 2, 8 (a aj 3) cez centrum by nesposobilo ich vyrazne zdrzanie, ale vyrazne by slepsilo ich poluraritu medzi cestujucimi, ktori vacsinou cestuju prave z centra mesta.
Poukážem na príklad z Košíc. Keď ideš v noci zo stanice na Podhradovú, tak Ťa nočák vezie na Nám. Maratónu mieru, potom sa vracia na Nám. osloboditeľov, potom prejde celú Furču, zachádza na Sídl. Ťahanovce a až tak ide na Podhradovú.
Ak nepoznáš Košice, vyjadrím to číselne:
Žel. stanica - Podhradová cez deň = 14 min.
Žel. stanica - Podhradová v noci = 31 min.
Skrátka, v noci musí čo najmenej vozidiel obslúžiť čo najviac územia, aby premávka bola čo najefektívnejšia. Uváž sám, koľko ľudí by sedelo v električke v trase dennej e-2 napr. o 1.00h?
no za to mozem ja, lebo som tak troska z nudy spravil troska detailnejsi navrh jednej takej nocnej linky (ale s casom premavky uz od 21:00 - 6:00, cim by sa mozno aj podarilo vyrovnat mnozstvo vozokm najazdenych v noci v intervale 30 minut s tym, co by sa usetrilo zmenou kombinacie liniek 201 a 202 na tuto linku vo vecernych, nocnych a skorych rannych hodinach)
jasneee, ja viem, ze to uz existuje. v prahe nocne eliny, vo viedny nocaky s N-kom... ja som len prekvapeny, ze to tu niekto nadhodil... osobne som o tom v tichosti premyslal uz davnejsie, ale nikdy mi v spravnom momente nenapadlo to tu zacat rozoberat.
a vobec, len ci by ten tvoj cestujuci za vyhliadkovu jazdu mestom bol vdacny...
Ale veď ja a Si len uvažujeme nad pražským modelom v bratislavskej praxi! Také veci už dávno fungujú.
Andyho nápad zasa v minulosti existoval v Košiciach. Pred číslo dennej linky vsúsvali písmeno X a nočný variant mal mierne odlišnú trasu od denného.
Ale možno by sa dalo spraviť linky aj tak, že by stačilo dať do CP značku. Veď na takej e-2 by cestujúci prehliadnutím značky o žiadnu zastávku neprišiel, len by si obzrel nočné centrum mesta
heh a uz sme sa dopracovali k niecomu ako som pouzil - N200 (povodne to malo byt N201 ale kedze sa to ponasa viac na 202ku a este predlzenu, tak som tomu dal aj nove cislo:-))
suhlasim, znacky v CP robia chaosy. ale to uz potom mozes tie linky nacislovat nanovo, ked budu mat odlisne trasy...
mimochodom, ten prejazd cez centrum sa mi zda byt dobry napad...
to krizenie t-vedeni pri SAV si viem predstavit celkom dobre... potom, co som videl kablovy chaos na hrobonovej, verim, ze sa da spravit AKEKOLVEK krizenie vedeni
Vladimir ("#15659"): nemyslim si, ze skratit 501 len z DNV do dubravky je dobry napad... 501 totiz obsluhuje aj patronku a lamac... aj ked - prave som si kukol mapu a tam jazdi predsa 505, takze by sa to aj celkom dalo. pocuj, chlape, tvoje napady vobec nie su zle.
a vobec, suhlasim s nazorom, ze v noci by mali jazdit nocne eliny a busy by mali byt iba doplnkom. ak by to aj nejazdilo kazdu pol hodinu ale kazdu hodinu, bola by to vyhra.
Ja by som to riesil tak, ze keby mala linka tu istu trasu, tak by mala rovnake cislo a keby mala odlisnu trasu, tak by mala N pred cislom, napr. N2, N8, N201 atd.. Lebo znacky v CP robia iba chaos..
Ja s premávkou denných E liniek v noci súhlasím, len si zober, že niektoré z nich by museli mať v noci upravenú trasu. Napr. sa mi zdá veľkým luxusom, aby e-2 šla v noci priamo zo stanice na Vajnorskú. Považujem za nutnosť aby zachádzala v trase ...Starohorská - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Vajnorská..., aby zachytila centrum (e-8 to isté). A tu sa už vynára otázky, či by cestujúci neprijal radšej dennú e-2 a nočnú e-514 ako e-2 s odlišnou trasou cez deň a odlišnou v noci. I keď, uznávam, aj to by šlo, že v CP e-2 a e-8 by sa nočné spoje značkovali s poznámkou "zachádza cez Námestie SNP".
Tak ano, ale zo stanice by si musel ako vodic prehodit dve vyhybky, to by bolo nieco ako na Hodzovom a navyse by to bolo napchate na malom kusku vsetko... Ale dalo by sa...
Myslim ze ked sa odvezies vecernou 201ckou, 202kou a 208kou a budes sledovat kolko ludi odkial a kam ide, vyde ti jasne ze tahat to mierovej nie je az tak nutne
Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLadimír
Andyho nápad zasa v minulosti existoval v Košiciach. Pred číslo dennej linky vsúsvali písmeno X a nočný variant mal mierne odlišnú trasu od denného.
Ale možno by sa dalo spraviť linky aj tak, že by stačilo dať do CP značku. Veď na takej e-2 by cestujúci prehliadnutím značky o žiadnu zastávku neprišiel, len by si obzrel nočné centrum mesta