Reakcia na: si #15657:
Ano, mas pravdu 3 vyhybky, plus 1 vymenit. Ale cez Gagarinku by to nedali, lebo by sa potom stazovali obyvatelia prievozu.. Predsa ked niekto ide v noci domov, tak je mu lepsie ked prejde kratsiu vzdialenost. V noci nechodi ani 86ka.. A ti co byvaju medzi Ruzinovskou a Gagarinovou, tak maju aj 511ku na Ruzinovskej..
J
"Ale ako to vyzera s elektrickami ??? Tie treba tiez nizkopodlazne a hlavne NOVE ako sol ! Alebo budeme dalsich 10-20 rokov jazdit na tom co denne vypravuju z Juraku, pripadne z Krasnan ???? To hadam nie ! treba nakup MINIMALNE 80 kusov nizkopodlaznych elektriciek."
Sme radi, že sa kupuje aspoň tých pár trolejbusov a autobusov a ty chceš kupovať NP eliny?! Vieš že podľa dĺžky od 20 do 42 metrov stoja eliny na oba rozchody (Siemens Combino)od 60 do 120 mil. Len keby si zobral tie najmenšie tak ťa tých tvojich 80 kusov výjde na 4,8mld. Tak sa nestrapňuj ty ak nemáš pojem o cenách a finančnej situácií mesta. No možno si jeden z tých, ktorý zadĺžia a potom do nútenej správy. (Ako KE a BB) O fungovaní mesta nevieš absolutne nič.
A čo sa zmeny rozchodu týka, to isté. Nemáš pojem o akú investičnú akciu by išlo. Ono netreba len zmeniť rozchod, ale aj vymeniť podvozky na T3, T6 a K2 a to tiež nie je lacná záležitosť. No a neviem kto by tie podvozky vyrobil. DPB sa nemôže len tak rozhodnúť od zajtra meníme rozchod. O veľkých investičných akciách v DPB rozhoduje magistrát, ktorý musí nájsť financie. Treba požiadať o štátnu podporu (ak by si to nespravil si blbec najväčšieho kalibru) to trvá nejaký čas, vybrať dodávateľov, odsúhlasenie úveru, etc. etc. Nevieš o čom je reč, nevieš o aký proces ide. A okrem toho do roku 2007 je odsúhlasená koncepcia a tá zatiaľ platí. V nej sa nehovorí o žiadnych nových elinách ani zmene rozchodu. Len reko takmer 100 elín. Uvidíme čo prinesie čas, ale pochybujem, že sa niečo zmení. Aj keď malá šanca by tu bola. Skús porozmýšlať ako by sa to dalo a napíš. Nech zistíme či aspoň dokážeš nájsť riešenia k svojím ideám.