Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
vladimir: ja nevravim,ze to zachadzanie je blbost, ale znacky v CP... v tych je vzdy bordel,preto by som nocne eliny nejako odlisil... napriklad tym spominanym N

si: v tomto pripade dodavam iba nadsene AMEN a idem spat 🙂
Reakcia na: Vladimír #15678:
Po polnoci uz na zel. stanicu neprichadzaju ziadne osobne vlaky a tak aj prud cestujucich odtialto je skor vyvolany umelo - lebo tu je prestupny uzol nocnych spojov (volakedy bol tento prestup na namesti SNP). Samotne zachadzanie liniek 2, 8 (a aj 3) cez centrum by nesposobilo ich vyrazne zdrzanie, ale vyrazne by slepsilo ich poluraritu medzi cestujucimi, ktori vacsinou cestuju prave z centra mesta.
Reakcia na: hroch #15676:
Poukážem na príklad z Košíc. Keď ideš v noci zo stanice na Podhradovú, tak Ťa nočák vezie na Nám. Maratónu mieru, potom sa vracia na Nám. osloboditeľov, potom prejde celú Furču, zachádza na Sídl. Ťahanovce a až tak ide na Podhradovú.
Ak nepoznáš Košice, vyjadrím to číselne:
Žel. stanica - Podhradová cez deň = 14 min.
Žel. stanica - Podhradová v noci = 31 min.
Skrátka, v noci musí čo najmenej vozidiel obslúžiť čo najviac územia, aby premávka bola čo najefektívnejšia. Uváž sám, koľko ľudí by sedelo v električke v trase dennej e-2 napr. o 1.00h?
Reakcia na: hroch #15676:
no za to mozem ja, lebo som tak troska z nudy spravil troska detailnejsi navrh jednej takej nocnej linky (ale s casom premavky uz od 21:00 - 6:00, cim by sa mozno aj podarilo vyrovnat mnozstvo vozokm najazdenych v noci v intervale 30 minut s tym, co by sa usetrilo zmenou kombinacie liniek 201 a 202 na tuto linku vo vecernych, nocnych a skorych rannych hodinach)
Reakcia na: VLadimír #15675:
jasneee, ja viem, ze to uz existuje. v prahe nocne eliny, vo viedny nocaky s N-kom... ja som len prekvapeny, ze to tu niekto nadhodil... osobne som o tom v tichosti premyslal uz davnejsie, ale nikdy mi v spravnom momente nenapadlo to tu zacat rozoberat.

a vobec, len ci by ten tvoj cestujuci za vyhliadkovu jazdu mestom bol vdacny... 😉
Reakcia na: hroch #15673:
Ale veď ja a Si len uvažujeme nad pražským modelom v bratislavskej praxi! Také veci už dávno fungujú.
Andyho nápad zasa v minulosti existoval v Košiciach. Pred číslo dennej linky vsúsvali písmeno X a nočný variant mal mierne odlišnú trasu od denného.
Ale možno by sa dalo spraviť linky aj tak, že by stačilo dať do CP značku. Veď na takej e-2 by cestujúci prehliadnutím značky o žiadnu zastávku neprišiel, len by si obzrel nočné centrum mesta 🙂
Reakcia na: Vladimír #15672:
heh a uz sme sa dopracovali k niecomu ako som pouzil - N200 (povodne to malo byt N201 ale kedze sa to ponasa viac na 202ku a este predlzenu, tak som tomu dal aj nove cislo:-))
Reakcia na: Andy #15670:
suhlasim, znacky v CP robia chaosy. ale to uz potom mozes tie linky nacislovat nanovo, ked budu mat odlisne trasy...

mimochodom, ten prejazd cez centrum sa mi zda byt dobry napad...

to krizenie t-vedeni pri SAV si viem predstavit celkom dobre... potom, co som videl kablovy chaos na hrobonovej, verim, ze sa da spravit AKEKOLVEK krizenie vedeni 🙂

Vladimir ("#15659"): nemyslim si, ze skratit 501 len z DNV do dubravky je dobry napad... 501 totiz obsluhuje aj patronku a lamac... aj ked - prave som si kukol mapu a tam jazdi predsa 505, takze by sa to aj celkom dalo. pocuj, chlape, tvoje napady vobec nie su zle.

a vobec, suhlasim s nazorom, ze v noci by mali jazdit nocne eliny a busy by mali byt iba doplnkom. ak by to aj nejazdilo kazdu pol hodinu ale kazdu hodinu, bola by to vyhra.
Reakcia na: Andy #15670:
No s tými N-kami pred číslom to nie je zlý nápad.
Reakcia na: Neopl@n #15650:
Odpoved je jednoducha: Linky 501-517 vznikli v roku 1995, a vtedy este existovala vacsina liniek v rozmedzi linky 101-117-...
Ja by som to riesil tak, ze keby mala linka tu istu trasu, tak by mala rovnake cislo a keby mala odlisnu trasu, tak by mala N pred cislom, napr. N2, N8, N201 atd.. Lebo znacky v CP robia iba chaos..
Reakcia na: si #15662:
Ja s premávkou denných E liniek v noci súhlasím, len si zober, že niektoré z nich by museli mať v noci upravenú trasu. Napr. sa mi zdá veľkým luxusom, aby e-2 šla v noci priamo zo stanice na Vajnorskú. Považujem za nutnosť aby zachádzala v trase ...Starohorská - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Vajnorská..., aby zachytila centrum (e-8 to isté). A tu sa už vynára otázky, či by cestujúci neprijal radšej dennú e-2 a nočnú e-514 ako e-2 s odlišnou trasou cez deň a odlišnou v noci. I keď, uznávam, aj to by šlo, že v CP e-2 a e-8 by sa nočné spoje značkovali s poznámkou "zachádza cez Námestie SNP".
Reakcia na: si #15665:
Tak ano, ale zo stanice by si musel ako vodic prehodit dve vyhybky, to by bolo nieco ako na Hodzovom a navyse by to bolo napchate na malom kusku vsetko... Ale dalo by sa...
Reakcia na: Andy #15666:
Myslim ze ked sa odvezies vecernou 201ckou, 202kou a 208kou a budes sledovat kolko ludi odkial a kam ide, vyde ti jasne ze tahat to mierovej nie je az tak nutne 🙂
Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije 🙂
Reakcia na: Andy #15664:
pri sucasnych radiom ovladanych vyhybkach a snahe by som v tom problem nevidel... ak ale to druhe chyba...
Problem je v tom, ze neviem si uplne predstavit, akoby to vedenie tam islo, lebo zo stanice by si mohol odbocit na Prazsku(201-dojazd, prip. T-32ka na Dlhe diely) a Stefanikovu(T-510), a z Predstanicneho minimalne na prazku(204, 209). To by sa zle robilo, lebo by to bolo vseljak prekrizene...
Reakcia na: Andy #15661:
Tak potom to vidím s t-510 veľmi čierne 😞
Reakcia na: Andy #15660:
no ja osobne by som napriklad gagarinku z jedneho hladiska - lepsia cesta, novsie trolejove vedenie = rychlejsie cestovanie

Re #15659 Vladimír: no ja by som linky 1, 2, 3, 8 ani neprecislovaval a iba ich nechal premavat aj v noci s vyriedenym intervalom (a zrusenim prislusnych busovych nocakov), takze s tym co vravis (trasa) iba suhlasim :-))
Reakcia na: Vladimír #15659:
Pochybujem, ze vrbusti niekedy vobec spojazdnia usek Hl. stanica - SAV, a nie to este SAV - Stefanikova... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.