Inac tie IKARUSY by mali postupne zacat vyradovat lebo nesplnaju europske normy. SOR C12 musel prejst po jednej skoro tragickej udalosti v Slovak Lines prejst kontrolami zadnych dveri lebo oni sa nezavru ked citia prekazku. Slovak Lines vtedy mal aj na male ze SORky prestanu jazdit. Alebo do Ikarusov namontovat fotobunky hoc neviem ci je to mozne nevyznam sa do toho. Ale je smutne ak takto ostane ktokolvek aj ked sa mu nemusi nic stat ale urcite sa bude vyvarovat podobnym veciam.
A ozaj na margo zastavky Velkolucky potok uz to plati zastavovanie ci je tam oznacnik alebo ci dvakrat pisu len tak aby bola spokojna cestujuca verejnost.
chci. Čo iné ako viacej letov z BA.
Re #156003 S499.1023: aj ty chci. Vie snáď niekto presne kde a ako komu zo svojich daní dotuje dopravu ? Keď dnes už trolejbusy v Bystrici dotujú minimálne od Stockholmu po Miláno a od Londýna po Hamburg ?
Ak by politici nerobili debilne rozhodnutia a nerypali sa do letectva tak ako to robili, aj Tatra Air a Slovenske aerolinie by lietali az doteraz (sice asi spojene do jednej spolocnosti, ale lietali by) ako narodny letecky dopravca SR.
Blahoželám, v čítaní si sa nedostal ani po kechov príspevok.
Re #155996 S499.1023: Badám, že si neporozumel. Nikde som netvrdil, že by BA mala linku do Rajky dotovať. Si sa pýtal, prečo by nemohla BA dotovať MHD do Marianky a Borinky. A mohla by (aj). Veď to je skoro jedno, či ju zaplatí obec, mesto či kraj - dokonca v tej či onej krajine. Ide o to, aby tieto linky boli podporené, Doprava je snáď pre ľudí a je v ich záujme v takýchto prípadoch napr. nerobiť z hraníc krajov až takú vedu. ? Dohodnúť sa na financovaní sa nepochybne dá. Dúfam, že "veľká" BID bude len prvý krok. Len tu stále niekto vysvetľuje všetky typy liniek, ktoré tu premávajú. Je snáď neosožné chcieť od susediacich samospráv trebars aj troch štátov, vzájomnú spoluprácu/prepojenie dopravných systémov v čo najvyššej možnej prospešnej miere ?
Po dvoch rokoch od prihody s privretou nohou do dveri a naslednym tahanim dotycneho po ceste sa stala dnes zhruba o 17:50 pri Terne v Petrzalke na linke c. 93 podobna situacia. Socialne poslabsi pan si zmyslel na poslednu chvilu vystupovat, pomalicky sa dotrepkal k dveram, vodic zavrel, pan ostal zakliesneny najprv cely, potom sa ciastocne vystrcil ale ruka mu ostala v dverach, ktoru nemohol vybrat. Autobus sa rozbehol, pan pokial stihal utekat utekal, nasledovalo dalej kratke vlacenie po ceste. Cestujuci upozornili vodica, vodic vystupil, pozrel si miesto z dostatocnej vzdialenosti, k panovi sa ani nepriblizil (...), nastupil a isli sme dalej.
Nehodnotim ani jednu stranu, aj ked by sa dalo, len som chcel, aby ste vedeli, ze sa taketo veci deju asi castejsie, nez si mozno myslime. Kvint3
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky1
Podľa toho článku v českom DP Kontakt je MHD v Bratislave priam idylická. To písal Záhradník?