Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vcera som sa viezol z T3 s transparentmi Buse a nedalo sa mi nevsimnut ze na prvom vozni na zadnych dverach z vonku chyba tlacidlo dveri 😞 Neviem ci ho niekto sikovne zasunul z nudy do tej dutinz alebo ho niekto ukradol 😞
Ad:Neopl@n: :)Ale mozno raz aj to bude 🙂 tak za 70 rokov budem priam ukazkova blondinka ;-D
Reakcia na: Neopl@n #14929:
PRECO akurat blondina??? Turbo by to (ak by sa mu otazka zdala welmi nemozna) nazval nezne "sliepka" - ale s blondinou mam pramalo podobneho...myslim... 😕
tak pani klobuk dolu !!! som sa kosil na prvoaprilovom heknuti webu jak uz davno nie.ste sa museli pri tom urcite fajne bavit.este keby ste tak urobili nejake virtualne linky,trasy busov,fungujuce odkazy na haluzen weby,tak by to bola inaksia xutovecka.ale toto je uplne super !!!
Myslim ze nakoniec je schvaleny vyjazd na mostovu. Pred niekolkymi dnami poslanci mestskeho zastupitelstva zmenili povodne rozhodnutie.
pani, prosim, potrebujem surne info (mozete aj na mail),
kde bude novy vjazd do garaze pod Carltonom?
z Jesenskeho? je to definitivne schvalene?
vopred vdaka.... :))
Reakcia na: Vladimír #14939:
tak tak. V casti o BB sa neobtazovali zistit aktualne informacie a zobrali ich len z clanku o zaciatku prevadzky Citybusov v BB - z tadial je aj fotka. Dodnes neni spojazdnene hlasenie zastavok.
Tak ten článok o NP busoch na Slovensku ma dorazil! Nechcem vás zaťažovať svojími výlevmi prešovského lokalpatriotizmu, ale oni ani len NESPOMENULI Prešov!!!
Pritom prešovský DP bol v tejto republike prvý, ktorý krátko po revolúcii rozvíril hladinu, keď ako PRVÝ ponúkol cestujúcim na vozíčkoch na pravidelnej verejnej linke autobus so zvižnou plošinou. Bola to vtedy obrovská udalosť, nikde ešte nič podobné nemali. Tak ako autobus so zdvižnou plošinou, tak aj nízkopodlažný autobus sa objavil ako prvý v Prešove. Všetky tie mestá, ktoré v SME spomínajú (BB, NR, KE...) v tej dobe sa chodili pozerať do PO ako také niečo vyzerá, lebo nič také ešte nevideli...
Koniec citového výlevu.
Vladimír: Je ale MAN je lepší ako Agora. Tušim všetko je lepšie ako Agora.

Dnes bolo na ČT v Fakta o pražskom metre dosť zaujimavé veci tam rozprávali.
Reciznali, pozrite si toto
Reakcia na: J #14893:
A čo? Agora nie je na CNG? 🙂
Koki ta historicka suprava s SGP je COOOL !!!! Sa mi velmi paci !!!
Reakcia na: Jano #14932:
Tu 101 by som prijal aj ja, ten subeh by myslim nebol az taky problem- mohla by ist po trase 20ky, potom po trase 83, (islaby cez Hodzko) a tam pod NOVY MOST... a tiez mozme snivat...

Dik za vysvetlenie
Reakcia na: Neopl@n #14931:
Konecna pri DK v Dubravke bola zruseny kvoli semaforom na krizovatke Alexyho - Saratovska
Ja osobne by som prijal ex. 101, ale o tom mozem uz iba snivat a sladko spominat, kvoli subehu s elektrickovou tratou
S tou 83 myslim, ze to nie je az take zle, ta obkluka po starej Dubravke ti zabere 4 minutky a este cosi, napaja sa uz od zastavky Drobneho, nie Alexyho.
Reakcia na: spokojný čitateľ #14930:
Uvidime pozajtra, ja som pisal do DPB, ze ako to bude vyzerat, a oni mi napisali, ze cestujucu verejnost vcas informuju! Myslim si, ze to uz davno mali urobit... Iste je, ze 21ka sa bude delit (ale to bude az ked sa postava obratisko klbovych autobusov NA HRIADKACH - to je tam pred rolandom- bude to asi zaciatkom leta!). Este mi pisali ze od 1.4.2003 sa ma v DNV kompletne reorganizovat doprava, ja by som prijal povodne vetvenie (ako pred rokom 1999) . tj. 121- Nivy-VW 122-Nivy-Hriadky 61-Dubravka-VW 63-Dubravka-Opletalova a 64-Dubravka-Hriadky.

A teraz ma napodlo- linky 20 a 22 su si podobne. Niekdo mi hovoril, ze by spravil viac liniek do dubravky, a tu by isli ludia elinou, elina je naprd, ale bral by som autobus... Tu stoji 34 (to je fakt dost trasy podobnej 21ke a stoji pri kazdej vrbe) a 83 (to by som bral)... Ale ta 83 ma jeden hacik, ide z "Pri krizi" cez staru dubravku, a na normalnu cestu sa napaja, az na "Alexyho" rano nemame tolko casu, aby sme si dali exkurziu po dubravke, a preto sa mi vidi lepsia zastavka na prestup "alexyho", tu ma konecnu linka (da sa povedat, ze posilova) 22. Linka cislo 20 ma konecnu o zastavku skorej (OD Saratov) tu este 83ka nestoji... JA SA PYTAM, PRECO NESTOJI AJ 20KA NA ZASTAVKE ALEXYHO????

Kedysi tu stali vsetky DNV-Linky 61-63-64-51
Nevie z vás niekto ako to bude od 31.3.2003 s novym vchodom do Volkswagenu?Zda sa mi byť dosť od ruky,bude tam niečo premávať?Žeby 92?

frenky: 92 určite nebude mať normálnu konečnú pri SOŠ PZ SR,to nedáva zmysel.Iba ak tak zachádzkovú.
Reakcia na: Z #14927:
heh, ty blondina ;-);-):-):-):-) lebo ma dva pary palic proti sebe, a tam kde ma navijaky ma predne aj zadne svetla naraz :-))))
Reakcia na: J #14922:
Bola by som za-myslim tie GO. A ak nie cele, aspon karoseriu. Vacsina klbatych TAMov je motoricky v dobrom stave, aj co sa tyka nastavenia prevodoviek. Dokopy je pojazdnych 12 TAMov z 1. DTPA, 11 z 2. DPA a 6 zo 4. DTPA (ratam aj tie, ktore su momentalne na poruche). Vyradene su k dnesnemu dnu 4 kusy. "Vybuchnute" alebo horiace motory mali doteraz-ak dobre ratam-3 este dodnes premavajuce busy.
Ohladom sedaciek-som uz pisala, vraj boli robene na vyslovnu objednavku DP v drevenom prevedeni.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.