Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://bratislava.sme.sk/c/5291436/kuzelnici-tohto-mesta.html

"Ďalším mágom verejnej mienky je Branislav. Ten si robí predvolebnú kampaň najmä u cestujúcich v MHD a neváha na to využiť aj bezdomovcov, ktorí musia ráno opustiť nocľažisko." ?
Reakcia na: richi78 #146302:
Lebo kolóna od pumpy za cintorínom končila až pod diaľnicou. Hlavne, že exbratislavskí vysťahovalci do dedín preferujú variant R7 končiaci tesne pred Podunajskými Biskupicami.
Reakcia na: boxcar #146353:
ved uz pol roka nevedia opravit tu, ktora je pod mostom ? a jeden nevydareny pokus maju aj na Molecovej...
Reakcia na: vlado13 #146352:
ešte chcem dodať, že na nete teraz pozerám niekoľko vizualizácií http://www.athe.sk/images/stories/ipr-stanica/ipr-2006-final20000-b-copy.jpg ale všade tam vidím nastrkané len nejaké hotely, nákupné centrá a pod. Napadlo ma, že neviem načo zbytočne zložite riešiť prístup k Hlavnej stanci MHDčkou keď sa uvoľní priestor na Pražskej ulici a teoreticky keby tam vznikla zastávka (posunutá Sokolská o pár metrov bližšie k SAV), tak by mohla byť zastávka pre ľudí cestujúcich NA a Z vlaku tam práve namiesto tej budovy čo je tam nasáčkovaná. Čo ma však vytáča, že ten kto robil vizualizáciu nemal problémy vyhodiť koľaje čo sú pri múzeu dopravy a stoja tam historické vozidlá ?
Reakcia na: m@rtin #146355:
Plánuje ho SOR vyrábať aj s duálnym pohonom? ?
Reakcia na: vlado13 #146352:
Rozpíšem ti to do viacero bodov.

1. Električka by pri prechode z Pražskej do priestoru Predstaničného nám. bola zapustená pod úroveň terénu a trať by sa mimoúrovňovo križovala aj so Šancovou ulicou, bola by pod úrovňou komunikácie - tento variant by pripadal do úvahy za predpokladu, že sa nebude uvažovať s vybudovaním električkovej trate na Štefánikovej = ak áno, tak by električková trať prešla do priestoru Predstaničného námestia tam kde kedysi električky mali nástupište, tam by trať vyústila z Pražskej a vetvila by sa pri budove hlavovej stanice na smery Štefanovičova a Štefánikova. Vďaka vyššie položenému terénu by stačilo trať smerom na Štefanovičovu poslať do mierneho stúpania aby sa nekrižovala úrovňovo so Šancovou a potom klesnutie na úroveň terénu Štefanovičovej ulice. Smer na Štefánikovu ulicu by bol vedený v úrovni terénu a tam kde je súčasne električková trať by viedla komunikácia spájajúca Pražskú a Šancovú. Obratisko pre električky by sa zrušilo, nakoľko by linky boli priebežné a spájali Hl. st s centrom a jednou z troch západných radiál (variant 2 linky na radiálu)

2. segregácia trate na Brnianskej a Pražskej by bola zabezpečená rovnako ako na Račianskej, či Karloveskej a pod. Na Štefánikovej by bol povrch trate upravený na pojazďovanie cestnými vozidlami, avšak iba pre MHD, polícia, hasiči a záchranky.

3. Čo sa týka premávky po Štefánikovej, tak tam by ostali trolejbusy a z autobusov len 93, ktorá by mala otočku na Hlavnej stanici, kde by sa prestupovalo z električky na ňu.

Mám v hlave x- variantov ale to už sem nechcem písať, kto by to čítal a jednak mohlo by prísť ľuďom zle ? napíš mi na mail, tam ti to pošlem zakreslené v Google Earth
Reakcia na: Mikimaus #146350:
Aha, takze za to mozu zamestnanci, jasne..
Reakcia na: TeBeCe #146346:
..keby tak radšej zriadili dynamické informačné tabule o aktuálnych odchodoch spojov atď.
Reakcia na: no.ev.di. #146326:

čo je na tom nepochopiteľné, ak už je viac-menej isté, že zámer IPR sa bude realizovať a električka pri hl. stanici bude mať otočku na úrovni, ktorá má byť nižšie o 1 podlažie ako je súčasná, čo sa v porovnaní s úrovňou Pražskej dá vyjadriť ako 2 PP?
ľavé odbočenia sú pre smer od Patrónky na hl. stanicu
ak nemá byť električka do / z Dúbravky zaústená do priestoru pri hl. stanici z Pražskej, aká je predstava jej zaústenia do suterénu pod Predstaničným námestím a spojenie s traťou zo Štefanovičovej, ak by ešte v križovatke Pražská – Štefánikova – Šancová bola na povrchu?
ako by sa zabezpečila segregácia trate na Brnianskej, Pražskej a Štefánikovej? Viedla by stredom, alebo ako už sa objavilo pri jednej zo strán ulíc alebo by sa líšilo jej umiestnenie v jednotlivých úsekoch? Ak by sa trať viedla na ľavej strane v smere do mesta, kde by bol prestup na busy, alebo by nebol?
nahradila by sa L83 električkou aj v úseku na Štefánikovej, alebo by tam bol súbeh?
Reakcia na: Peon #146334:
Práve mi odpísali z Radio Pointu, že budú vysielať aj cez internet. Nenapísali odkedy. Momentálne na tom pracujú.
Reakcia na: Emo #146330:
nie to nie... Ale chcem poukázať na to, že keď už má byť severná tagenta vedená zčasti v tuneli tak nech to je aj nejaký úsek a nech to má zmysel. Si vieš predstaviť prúdy IAD popri vlakovej trati ako je tá stará zástavba? Ľudí tam porazí a preto navrhujem východný portál kúsok od VÚZ ako je vlaková trať a vyústenie na Patrónke, nech sa podarí odľahčiť nielen križovatku pri SAV a Šancovú ale aj Pražskú a Brniansku. Navyše odbočka po Smrečianskej na Račianske mýto je dielo kazisveta. Už teraz na Račko ústi 5 smerov ❗ a my tam ideme ešte hodiť šiesty, tak na to ak potrebujeme dopravných inžinierov, tak zbohom ?
Reakcia na: Petto #146328:
Ja by som bol najradšej keby sa počet vozidiel od SOR čo najmenej zväčšoval. Zvyšovaniu počtu nezabránime nijak, tak aspoň nech nemáme SORky tam kde nemusia byť. Jednoznačne vsádzam na overenú kvalitu Škody a Solarisu ☺ na youtube mali veľmi peknú prezentáciu a myslím, že vyrábajú aj duobusy, tie majú vzadu taký "komín" ako naše Solarisy a potom bez naftového motoru majú vzadu krásnu päťku sedadiel ☺
Reakcia na: TeBeCe #146346:
Vsak nech zriadia, im napisem co si o tom myslim..
http://bratislava.sme.sk/c/5292629/na-frekventovanych-zastavkach-mhd-bude-vysielat-radio.html
"Dopravný podnik zároveň zriadi e-mailovú adresu"...uz by mohli zacat knizne vydavat zoznam e-mailovych adries ? ?
Reakcia na: Peon #146334:
Ano, bol to RadioPoint.
Reakcia na: Emo #146330:
To vies, "podla seba sudim teba" ?
Reakcia na: TeBeCe #146333:
Dnes sme sli okolo jednej takej zastavky autom a vrieskalo to strasne hluposti.. nechapem ako si toto moze dopravca dovolit voci zakaznikom.
Reakcia na: Solider #146303:
Nie som zastanca estakadnych rieseni, lebo mas pravdu, dost to zhovaduje mestske prostredie. Tak isto som proti vystavbe celej tangenty. Ale budem sa opakovat: ak by sa uz malo stavat, tak som radsej za hnusnu estakadu ako by sa malo zdevastovat komplet cele okolie Jaskoveho radu, zburat kopec domov a tym narusit raz celeho uzemia omnoho viac ako nejaka ohyzdna estakada nad zeleznicou. Inak k danemu uzemiu mam aj citovy vztah, kedze som vyrastal a byval na Kramaroch, hned oproti dnesnemu ministerstvu skolstva a tak to tam dobre poznam ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.