http://bratislava.sme.sk/c/5291436/kuzelnici-tohto-mesta.html
"Ďalším mágom verejnej mienky je Branislav. Ten si robí predvolebnú kampaň najmä u cestujúcich v MHD a neváha na to využiť aj bezdomovcov, ktorí musia ráno opustiť nocľažisko." ?
"Ďalším mágom verejnej mienky je Branislav. Ten si robí predvolebnú kampaň najmä u cestujúcich v MHD a neváha na to využiť aj bezdomovcov, ktorí musia ráno opustiť nocľažisko." ?
vlado13
čo je na tom nepochopiteľné, ak už je viac-menej isté, že zámer IPR sa bude realizovať a električka pri hl. stanici bude mať otočku na úrovni, ktorá má byť nižšie o 1 podlažie ako je súčasná, čo sa v porovnaní s úrovňou Pražskej dá vyjadriť ako 2 PP?
ľavé odbočenia sú pre smer od Patrónky na hl. stanicu
ak nemá byť električka do / z Dúbravky zaústená do priestoru pri hl. stanici z Pražskej, aká je predstava jej zaústenia do suterénu pod Predstaničným námestím a spojenie s traťou zo Štefanovičovej, ak by ešte v križovatke Pražská – Štefánikova – Šancová bola na povrchu?
ako by sa zabezpečila segregácia trate na Brnianskej, Pražskej a Štefánikovej? Viedla by stredom, alebo ako už sa objavilo pri jednej zo strán ulíc alebo by sa líšilo jej umiestnenie v jednotlivých úsekoch? Ak by sa trať viedla na ľavej strane v smere do mesta, kde by bol prestup na busy, alebo by nebol?
nahradila by sa L83 električkou aj v úseku na Štefánikovej, alebo by tam bol súbeh?