Reakcia na: no.ev.di. #146356:
ad 1 - trať z Pražskej k hl. stanici predlžovať a viesť popod Šancovú je podľa mňa dopravne, technicky i ekonomicky neodôvodnené,
polohu, kde mali kedysi električky nástupište, nie je možné využiť pre napojenie električiek na pražskú, lebo tam s auvažuje s napojením pre autobusy a trolejbusy, jedine ako som písal, o úroveň nižšie, vetvenie na Štefánikovu v hlavovej stanici je pre mňa novinkou, s tým som sa nikde nestretol, ako by sa vetva z 2 PP vyšplhala na povrch, odbočila vpravo a hneď vľavo na Štefánikovu, to mi je trochu záhadou, že by ďalší tunel? kde by na Štefánikovej vyústil?
ad 2 - segregácie na Karloveskej a Račianskej sú na nič, znamenajú zvýšené bezpečnostné riziko,
starší si pamätajú na úpravu na Štefánikovej, ktorá dovoľovala jazdu autom, to nie je žiadna novinka, dôležité je smerové vedenie - v strede, alebo pri jednej zo strán,
ad 3 - takže na Štefánikovej by mal byť säúbeh, dokoca všetkých troch druhov MHD, asi zbytočný luxus, ak to porovnám s podmienkami v iných častiach mesta,
810zssk