Suhlasim ze cela tangenta je blbos, nakoniec som to napisal hned na uvod mojho prispevku. Verim, ze sa na to peniaze nikdy nenajdu a ak ano, ze tlak verejnosti bude vacsi a nakoniec sa nepodari nic z toho postavit.
Práve som skúsil cez Firefox a tak normálne funguje. Možno iba mne blbne Internet Explorer 8, lebo aj pomerne často mi zamŕza a cez CTRL-ALT-DELETE ho musím reštartovať..
teraz som skúšal a normálne ide
ale veľmi sa mi páči, že pod "ponuka práce" dali foto MBCC, to už na nábor nemali žiadnu foto 17xx alebo 37xx? určite ich je v DPB viac kusov ako Capacity ?
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a.s., v spolupráci so spoločnosťou PAA MEDIA, s.r.o., pozývajú na krátku prezentáciu projektu RADIOPOINT – informačný systém na zastávkach MHD. Uskutoční sa o 11.00 h na zastávke MHD Šafárikovo námestie.
Systém bude počas dňa poskytovať informácie o zmenách a mimoriadnych situáciách v MHD v Bratislave. Okrem informácii z MHD bude systém poskytovať aj informácie o dianí doma, v zahraničí a v športe.
Ak ste si nevsimli tak aj capacity 1999 (svojho casu 4020) stal tiez v Devinskej pri lidli ked prisiel na testy ? Takisto som tam aj v minulych dnoch videl iny capacity
kua, snáď to obíde Slovensko ? vyrába sa krásna a dobrá Škoda/Solaris 26/27/28Tr tak neviem načo robiť pokusného králika SORke. Nech si to kúpi ten kto chce zruinovať t-bus dopravu...
nechápem pár veciam čo si napísal : príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou"
- od Dúbravky po predstaničné nám. by električky kopírovala linky 34 a 83, odtiaľ by premávala ešte L93 na Hodžovo nám
- keď už by sa odbremenila Pražská prejavilo by sa to aj na Štefánikovej, takže by sa dala obnoviť električková trať
- aj keby existovala aj naďalej len električková trať na Štefanovičovej tak na Predstaničnom námestí by sa dalo prestúpiť na bus, či t-bus linky smerom na Hodžovo nám.
- nechápem aký príjazd od Patrónky s ľavým odbočením a kam vlastne by nebolo kde dať? Myslíš odbočku na Kramáre? Posunulo by sa to o jeden pruh doprava, načo tam musí byť 5 pruhov vlastne?
- navyše niesom si istý, či by bol počet autobusov v obratisku pri Hl.st. taký horibilný, keďže by sa dali robiť priebežné linky bez ukončenia na Hlavnej stanici.
však ja som si nič zlé nepovedal, nikde som ťa neoslovil nijak sproste, len som sa ťa opýtal či vieš načo je tunel a rozpísal som dôvody prečo si to predstavujem tak a onak.
Však to je najväčší a neprekonateľný problém, že Brnianska a Pražská musia mať 3 pruhy, ešte k tomu vraj máme jazdné pruhy širšie ako v iných krajinách EÚ čo prispieva k rýchlej jazde IAD. Takže 1) zúžiť jazdné pruhy a 2) po jednom z obidvoch smerov dole a vytvoriť miesto pre električkovú trať.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Pred pár rokmi, to čo bolo na zastávke "Rajská" - to bol tiež RádioPoint alebo niekto iný? Iba tam boli? Nejak rýchlo to vtedy tuším "stíchlo".