hej, nájde sa niečo čo by mi vyhovovalo ale to je v prdeli, lebo DPB radšej než Solaris kúpi low-cost SOR od kámošov z J&T ☠ Napr. ani MAN nie je zlý, ale tam nie je žiadna finančná skupina nasáčkovaná ktorá by sľubovala magoriátu a predstavenstvu DPB nejaké vreckovné, takže prd...
ročne to určite nebude kupovať náš DP, moja upravenejšia verzia je 100ks každý 4-tý rok + 20 opcia. U nás sa začalo s tendrom na klbáky uvažovať fakt "skoro", mali ho chystať už v roku 2006/2007 aby behom roku 2007 bol známy víťaz a v 2008 aby tu už boli prvé klbáky, ktoré už bolo vtedy treba... Je rok 2010 a prvé klbáky nikde, okrem jedného Capacity. Inak je fakt škoda, že nikto ten tender nenapadol, lebo aj ten "smrdel" keď sa Gardener prekecol, že spraví všetko preto aby vysúťažili tieto autobusy pre Bratislavu, to rovno mohol aj povedať, že spraví všetko preto aby vysúťažili SORky 10.5 BN a 18 NB City, v podstate by tiež neklamal. Parametre posudzovania ponúk boli aj primerane tomu nastavené.
Je nejaky bus vyrobeny v tomto tisicroci co ti vyhovuje? Na vsetko co tu doteraz bolo si reptal.
Na fotobunku si ludia casom zvyknu, som o tom presvedceny. Ja som sa pocas mojej jazdy s nim niekolko krat presunul na rozlicne miesta, vsade sa dalo stat, sedadla komfortne, miesta na batozinu tiez neurekom, tak neviem kde je problem.
dnes som šiel s Capacity na L83 a už na Sokolskej mal od Dúbravky meškanie asi tak 3-4min, na Hrobákovej mal už 6min, vďaka zatváraniu dverí s fotobunkou... Ten autobus nie je moc vhodný na našu MHD, od druhých dverí po koniec vozidla je tam fakt tesný priestor na státie a tá dvojka sedadiel za kĺbok na ľavej strane pri tretích dverách je somarina, zbytočne to tam zavadzia. Tiež mohli ubrať jednu dvojku sedadiel ako je priestor pre kočík, bolo by viac miesta na státie, keď už nemôžu ľudia stáť v priestore dverí (to je pre DPB strata, lebo dosť ľudí cestuje v špičke nacapených na dverách).
chcem hlavne to aby vo vozovom parku boli vozidlá od čo najmenšieho počtu výrobcov. Teda nie ako teraz SOR, Tedom, Irisbus, Solaris, Mercedes, Ikarus, Karosa, TAMBUS. DPB mohol kľudne pri nahradzovaní 12m vozidiel vypísať tender na 12m vozidlá a postupovať rovnako ako pri tendri na 100ks 18m busov, teda najviac zohľadniť cenu a vyhral by to SOR, síce low-cost, ale podľa ľudí tuto na DF je low-cost aj Tedom a Irisbus... Solaris u nás nemá šancu (čo ma neteší...) a také dačo ako MAN, Volvo a Van Hool zatiaľ Slovensko obchádza úspešne ?
No, ak mas predplatene data tak je to casto praktickejsie cez web (Android dokonca uz wap ani nebere)...
Data nemusis mat predplatene, nevyjde to vela a v dnesnej dobe je naozaj trochu problem vytvorit nieco co by fungovalo na vsetkych dnesnych mobiloch Datove baliky sa budu coraz viac rozsirovat medzi ludi, kedze nove telefony ich casto viac-menej vyzaduju.
Ale on napísal "30 klbakov rocne, ak by sa to obnovovalo pravidelne." Teda keby sa od 1994 kupovalo pravidelne 30 klbakov rocne az dodnes, tak aj nadalej nam staci kupovat 30 klbakov rocne ? ?
Bratislava nepotrebuje 30 kĺbákov ročne, Bratislava potrebuje 200 kĺbákov teraz hneď a potom 30 ročne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo