no ani trolejbusy nejde donekonečna generálkovať len, tiež si zaslúžia vymeniť. Nie je spravodlivé aby sa ľudia v Petržalke, Karlovke a všade tam kde sú nosné linky autobusové alebo aspoň vykonávajú veľkú časť obsluhy (Dúbravka) vyvážali novými vozidlami a napr. ľudia v Trnávke, Dolných honoch a Kramároch aby sa vozili v zastaralých 14 a 15Tr a TrMkách,čo podľa mňa ani jedno vozidlo nespĺňa nároky na modernú dopravu, resp. dopravu na úrovni roku 2010.
Teda neviem aký si z matematiky, ale zrejme veľmi počítať nevieš.
Za tých cca 7 030 000 eur by sme dostali obťažmo 15 kĺbových vozov.
Otázka znie, čo by sme spravili s hnijúcimi 14Tr a 15Tr(M)?
To je rovnako ako s tymi mercedesmi na 21. Prvy den chodili po skupinkach aj na -10 ale teraz uz pri prazdnych cestach aj ked je vela ludi tak maju maximalne do -3. O.i. s tym sa musia naucit jazdit aj vodici, lebo predsalen je to so stvornapravovym vozom trochu ine.
hej, nájde sa niečo čo by mi vyhovovalo ale to je v prdeli, lebo DPB radšej než Solaris kúpi low-cost SOR od kámošov z J&T ☠ Napr. ani MAN nie je zlý, ale tam nie je žiadna finančná skupina nasáčkovaná ktorá by sľubovala magoriátu a predstavenstvu DPB nejaké vreckovné, takže prd...
ročne to určite nebude kupovať náš DP, moja upravenejšia verzia je 100ks každý 4-tý rok + 20 opcia. U nás sa začalo s tendrom na klbáky uvažovať fakt "skoro", mali ho chystať už v roku 2006/2007 aby behom roku 2007 bol známy víťaz a v 2008 aby tu už boli prvé klbáky, ktoré už bolo vtedy treba... Je rok 2010 a prvé klbáky nikde, okrem jedného Capacity. Inak je fakt škoda, že nikto ten tender nenapadol, lebo aj ten "smrdel" keď sa Gardener prekecol, že spraví všetko preto aby vysúťažili tieto autobusy pre Bratislavu, to rovno mohol aj povedať, že spraví všetko preto aby vysúťažili SORky 10.5 BN a 18 NB City, v podstate by tiež neklamal. Parametre posudzovania ponúk boli aj primerane tomu nastavené.
Je nejaky bus vyrobeny v tomto tisicroci co ti vyhovuje? Na vsetko co tu doteraz bolo si reptal.
Na fotobunku si ludia casom zvyknu, som o tom presvedceny. Ja som sa pocas mojej jazdy s nim niekolko krat presunul na rozlicne miesta, vsade sa dalo stat, sedadla komfortne, miesta na batozinu tiez neurekom, tak neviem kde je problem.
dnes som šiel s Capacity na L83 a už na Sokolskej mal od Dúbravky meškanie asi tak 3-4min, na Hrobákovej mal už 6min, vďaka zatváraniu dverí s fotobunkou... Ten autobus nie je moc vhodný na našu MHD, od druhých dverí po koniec vozidla je tam fakt tesný priestor na státie a tá dvojka sedadiel za kĺbok na ľavej strane pri tretích dverách je somarina, zbytočne to tam zavadzia. Tiež mohli ubrať jednu dvojku sedadiel ako je priestor pre kočík, bolo by viac miesta na státie, keď už nemôžu ľudia stáť v priestore dverí (to je pre DPB strata, lebo dosť ľudí cestuje v špičke nacapených na dverách).
chcem hlavne to aby vo vozovom parku boli vozidlá od čo najmenšieho počtu výrobcov. Teda nie ako teraz SOR, Tedom, Irisbus, Solaris, Mercedes, Ikarus, Karosa, TAMBUS. DPB mohol kľudne pri nahradzovaní 12m vozidiel vypísať tender na 12m vozidlá a postupovať rovnako ako pri tendri na 100ks 18m busov, teda najviac zohľadniť cenu a vyhral by to SOR, síce low-cost, ale podľa ľudí tuto na DF je low-cost aj Tedom a Irisbus... Solaris u nás nemá šancu (čo ma neteší...) a také dačo ako MAN, Volvo a Van Hool zatiaľ Slovensko obchádza úspešne ?
No, ak mas predplatene data tak je to casto praktickejsie cez web (Android dokonca uz wap ani nebere)...
Data nemusis mat predplatene, nevyjde to vela a v dnesnej dobe je naozaj trochu problem vytvorit nieco co by fungovalo na vsetkych dnesnych mobiloch Datove baliky sa budu coraz viac rozsirovat medzi ludi, kedze nove telefony ich casto viac-menej vyzaduju.
medzi capacity a SORom taky priepastny rozdiel nie je, ak vobec nejaky je .. osobne tam fakt moc velky rozdiel nevidim..
2 ufo: mno to hej, ale aj tak.. nepotesi to..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mbordac