O udrzbu MB sa neboj - vodic vravel, ze o udrzbu sa bude starat servis MB a ze DPB ma (az na nejake drobnosti) zakazane sa montovat do motora a inych technickych casti autobusu ?
A aj si v ňom sedel? ? Mne teda subjektívne príde o niečo lepší ako Citel, vlečka naozaj pekná preto že tam nie je nič iba kolesá, ta predná už horšie, ale motor sa tam podarilo vopchať v celku super. Toš môj názor. Ale niekedy sa mi páči zasa viac ten SOR NB18, niekedy AG300. V NR je to teda dobré s oboma. + NB18 sa krásne fotí, a v zime ešte viac. ?
Re #145076 Petto: Len dodám, že SOR vydal už aj CNG verziu, kukni/te si k-report, tam je... ?
Re #145055 m@rtin: Pamätám raz na takú historku, čo mi hovoril jeden šofér, že takto na jednej nitrianskej C744. Tieto lanká a podobne trošku pohnevali a rovno za jazdy to "scuclo" komplet celú riadiacu páku spod šoférových rúk. ?
Re #145035 810zssk: A pokiaľ je to rentabilné (čo v tomto prípade určite je! ), tak si celé SME, SITA a Pravda pošle svojich fotografov. Bude to "lacnejšie" (bezproblémové) a verme že títo ľudia spravia tú robotku oveľa lepšie. ?
Re #145021 m@rtin: Viac reakcia hore ( Re #145035 810zssk: ). Ale tak bodovo:
- Všeobecne autorské práva sú problém (ako si správne spomenul, nech si to autor nechá proste doma).
- Proste niekedy treba viac útočiť kvalitou a ľudia si povedia tak sem musím ísť, prípadne hneď keď zainteresový zbadajú foto tak budú vedieť od koho je (post-processingom, kompozíciou alebo tým cítením čo z tej fotky). Vo všeobecnosti dopravnej fotografii chýba kreatívnosť. A veru v meste je ju možné nájsť.
- a tak ďalej, proste všetko čo je na ephoto.sk ?
A Fotiť ❤ .
Mne sa to možno hovorí dobre, fotky sú môj koníček a nefotím len dopravu ale i šport, verejné akcie a portréty a investujem.
To je téma sama o sebe, niekedy sa to ale môže poriešiť. ? ?
Re #145092 Petto: Asi tak, niečo ako prešovské NB18, iba ten spodok bude celý červený.
Co som si vsimol - miesta pre kocik oproti 2. dveram je tam dost podla mna,nie ako nase 25 TR ? ., Okrem toho na strane dveri chybaju pred 2. dvermi asi 2 rady sedadiel . Kukni si to video z markizy, co dal luky133 par prispevkov nizsie. Zrejme aj tam by sa dal dat kocik
Ja som zvedavy,ze ci budu mat este aj tie SORy NB 18 klimu ako sa uvadzalo. Interier bude asi rieseny ako BN 10,5 - sedadla s logom BA. Vonkajsi nater bude asi podobny ako CapaCity , t.j. podokenna cast cierna , spodok a vrch cerveny
ja som sedel v 25Tr veľmi málo krát, poslednou dobou keď som šiel na DD, ale keďže bola poloprázdna, tak to nebolo tak badať. Keď však 25Tr suplovali na L204 a bolo okolo 13-14h tak mi prišli ozaj úzke. Čo sa týka Capacity, tak pri kĺbe ako začína vlečka by nemusela byť tá dvojka sedadiel a tiež vpredu ako je priestor pre kočík by mohli ubrať jednu dvojku sedadiel, komfort by neutrpel a získalo by sa viac miesta aspoň.
budiš aj Capacity, uvidí sa čo všetko prežije na našich cestách a ako sa vysporiada s ne-údržbou. Len ma mrzí, že keď sa už nakupujú také luxusné vozidlá, tak sa nesnaží mesto zachovať nejaký štandard aj v druhom tendri. Keď už sme sa rozhodli pre taký luxus, tak by bolo lepšie keby bolo takých autobusov viac ako len 40.
Všimol som si, že CapaCity má malú chybičku na kráse. A to takú, že vo vnútri má len jeden display a to v predu. Pri takom dlhom autobuse by som už považoval za samozrejmosť, že bude mať ten display aj vzadu ako napr. väčšina kĺbových vozidiel.
Ja uz dufam, ze dalsi Citelis v BA ani v podobe 25 TR neuvidim. Soferi su tam jak sardinky detto aj cestujuci, a ak by to malo mat sedadla ako tie brnenske vozy (alebo ako nase 25 TR ) ,no tak dakujem pekne - sklon sedadla pre cestujucich takmer vsade pravy uhol. Ja mam vyhradenych asi len 10 miest kde si sadam,lebo inak riskujem bolest chrbta ?
Solaris by aj vodiči brali všetkými 10timi.. lebo tieto 15 metrove co mame co sa tyka vyhotovenia kabiny vsetci co s tym chodia si to nevedia vynachvalit.. pohodlne ergonomicke... este lepsie ako v aute.. a ak niektorym vodicom nieco vadi pri solarise tak je to jeho atypicka dlzka a manevrovatelnost.. ake to je otazka zvyku,, teda keby tu bol 12, ci 18 m solaris s touto kabinou a prvkami co maju 15m, tak je to idealny voz..
A 18m sifilisy su napr v Brne dieslove a do kopca je to tiez priserne lenive .. a ked toto neviem ci je vykonom motora alebo nastavenim prevodovky... ale proste v Ke cng siflisy klbove a tiez do kopca lenive..
To, že nie je odborník na tarifu, neznamená, že je debil. Zmysel článku bol, že sa idú vyhodiť peniaze na niečo, čo už DPB má v kvalitnejšej podobe. (Náhrada palubných počítačov Buse Emtrestom.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto