Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #145073:
To, že nie je odborník na tarifu, neznamená, že je debil. Zmysel článku bol, že sa idú vyhodiť peniaze na niečo, čo už DPB má v kvalitnejšej podobe. (Náhrada palubných počítačov Buse Emtrestom.)
Reakcia na: Petto #145076:
sme dvaja ? -myslim na ten solaris ?
Reakcia na: no.ev.di. #145072:
Klbove Citelisy su fakt vyhra !!! ? Interier najuzsi, kapacita najmensia - spomedzi klbakov. Co som cital fora, tak KE vozy Citelisy 18 CNG su este aj lenive. Ano Capacity su drahe,ale som rad, ze tu su a este pribudnu dalsie. Mas pravdu s tym klasickym 18metrovym CITAROM ( bol by to lepsi a lacnejsi variant ako CapaCity ),ale ten voz tu nikdy nebude,kedze ho vzdy predbehne low-cost SOR alebo ini vyrobcovia ( SOLARIS , IVECO ). Hoci Solaris by som bral všetkými desiatimi ?
Reakcia na: S499.1023 #145074:
Ok tak ako kukať do späťáku a zistiť ako zobrazuje realitu trvá profíkovi dve zastávky, avšak tú jazdu až kolo som dal aby si prešiel každou zastávkou a zistil v akom je stave...najmä ak danú linku ideš prvý krát.. (alebo po dlhej dobe)
Reakcia na: Mike #145049:
Jazdil som síce len so 14Tr, 15Tr a Sanosmi, ale typov zrkadiel bolo vtedy ajajaj a nikdy som nemal problém zastavovať tesne pri obrubníku (ak tomu nebránili iné okolnosti, ako napr. dementná zastávka v ľavom oblúka) po prejdení asi tak dvoch zastávok. Skôr starší a skúsenejší vodiči to pri spolujazde sprevádzali revom "Nendzi tak blízko teho pangejtu, odereš gumu!" ?
Reakcia na: Ike #145033:
A bude to vyhľadávať aj fotky použité v tlačených verziách našich bulvárnych plátkov? Bo v (chvála bohu už nebohom) Večerníku ich to nikdy nenašlo. ?

Re #145045 Hug0: A že iba jeden, hneď dva také máme. Keby tam vystavili všetky vysúťažené počty, tak máme kĺbov aj nadstav.

Re #145061 Emo: Doteraz som si myslel, že Drahovský je debil. Teraz to už viem určite.
http://imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8057

Zatiaľ čo my sa vytešujeme z jedného Capacity, pričom ani nevieme kedy dojde zvyšných 24 a či uvidíme aj ďalších 15 a k tomu low-cost 30-35 ks SORov + všetko na naftu (nie je to tak dávno, čo DPB chcel mať vozidlá na CNG čo bol dôvod aj prečo volili 15M CNG Solaris..., niet nad pokrytectvo), tak na druhej strane sa zvýši počet kĺbových CNG Citelisov v Košiciach na 29ks. Keby neboli na čele DPB idioti, mohli sme aj my mať už nejaké klbáky od nanajvýš dvoch výrobcov a v slušnom počte,možno aj len od jedného výrobcu (to by bola unifikácia akú náš vozový park nikdy nezažil).
? co si myslite-je to svinska nahoda alebo si pan Zahradnik presadil svoje inicialy este aj do špz-tky????? ?
Reakcia na: Ike #145067:
kedysi mal tak CPéčka aj dpb.sk, ešte mám doma vytlačené staré CP 68,84 a 89. 68 a 89 tam majú také intervaly, že radšej sem nepíšem, asi by podaktorých vynášali krátko na to napred nohami ?
Dnes som bol pozriet ten nas akozedlhy zazrak a musim vyjadrit velku spokojnost 🙂

Po prvy krat som mal dojem ze cestujem kvalitnou MHD, interier je skvele rieseny (dizajnovo aj funkcne), je to tiche, klimatizacia a kamery su tiez velmi vitane (hoci by to chcelo este jednu na monitorovanie prednej casti vozu, ziadnu som tam nevidel :)). Akurat nerozumiem preco ZAS vynechali hlasenie zastavok.

Po dnesnej jazde som trochu upravil nazor na strukturu vozoveho parku... ak by bolo mesto schopne financovat 30 klbovych Mercedesov rocne (nemusia byt CapaCity, staci obycajne Citaro), tak by to bolo idealne. Vozy by sa (pri predpoklade zachovania flotily 243 klbovych busov) obnovovali kazdych 8,1 roka co zhruba zodpoveda zivotnosti, navyse potom by sa urcite este dali odpredat a zisk ciastocne pouzit na dalsie busy... ak by boli z uvodu problemy (lebo niektore vozy sa nam uz rozpadaju), tak by sa na zaciatok mohlo dopomoct jednorazovou pridanou dodavkou SORiek (50 kusov?)... Tendre by sa potom vzdy vyhlasovali kazdych cca 8 rokov na 240 vozov (30 zmluva, 210 ramcovka, ktora by sa v pripade financii kazdy rok podpisovala po 30 kusov).

Zial, toto zostane asi len snom 😞 Nie je to politicky priechodne a asi ani nie su peniaze...
Reakcia na: Ike #145067:
tak už tam CP nemajú vôbec, zato však majú vo fotogalérii okato retušované fotky ? ? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #145065:
Podobne funguje prímestská doprava aj na Sicílii... autobus príde kedy príde ? a napr. v Sarajeve maju na stránke ich DP uvedené odchody linky z konečných a čas príchodu na svoju zastávku si vypočítaj 🙂
Reakcia na: Emo #145061:
Jezis, to je vol.
Hoci ta druha cast je OK.
Reakcia na: zakaznik #145003:
to akože oni nemajú žiadne vývesky na zastávkach či čo? ? keď píšu, že doprava v Aténach je otázkou šťastia a nebolo možné nájsť spoľahlivé info o príchodoch/odchodoch spojov a cestovné.
Reakcia na: Solider #145059:
No teraz musím uznať, neviem ako som takej informácii mohol venovať vôbec pozornosť, ma to napadlo hneď po odoslaní príspevku. Tak potom sa ospravedlňujem a keď niekdo bude vedieť riešenie určite to bude zaujímať aj mňa.
Reakcia na: Emo #145006:
väčšie exempláre dostali nádej, tak nevidím dôvod prečo nie... ?

Re #145011 kacka: no neviem či je to rezerva zrovna pre odťahovač... pozri si aké "husté" kolesá má odťahovač a porovnaj s tou plackou na ramene ?
Reakcia na: Solider #145059:

přesně tak
Reakcia na: m@rtin #145055:
Kardan cez kĺb ? to by bola technická udalosť roka 2010 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.