Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #145091:
Co som si vsimol - miesta pre kocik oproti 2. dveram je tam dost podla mna,nie ako nase 25 TR ? ., Okrem toho na strane dveri chybaju pred 2. dvermi asi 2 rady sedadiel . Kukni si to video z markizy, co dal luky133 par prispevkov nizsie. Zrejme aj tam by sa dal dat kocik
Reakcia na: no.ev.di. #145089:
Ja som zvedavy,ze ci budu mat este aj tie SORy NB 18 klimu ako sa uvadzalo. Interier bude asi rieseny ako BN 10,5 - sedadla s logom BA. Vonkajsi nater bude asi podobny ako CapaCity , t.j. podokenna cast cierna , spodok a vrch cerveny
Reakcia na: Petto #145086:
ja som sedel v 25Tr veľmi málo krát, poslednou dobou keď som šiel na DD, ale keďže bola poloprázdna, tak to nebolo tak badať. Keď však 25Tr suplovali na L204 a bolo okolo 13-14h tak mi prišli ozaj úzke. Čo sa týka Capacity, tak pri kĺbe ako začína vlečka by nemusela byť tá dvojka sedadiel a tiež vpredu ako je priestor pre kočík by mohli ubrať jednu dvojku sedadiel, komfort by neutrpel a získalo by sa viac miesta aspoň.
Reakcia na: Emo #145061:
Nech ide radšej fotiť tie nesprávne osadené stopky na križovatke a do tohto sa nemontuje.
Reakcia na: Petto #145086:
budiš aj Capacity, uvidí sa čo všetko prežije na našich cestách a ako sa vysporiada s ne-údržbou. Len ma mrzí, že keď sa už nakupujú také luxusné vozidlá, tak sa nesnaží mesto zachovať nejaký štandard aj v druhom tendri. Keď už sme sa rozhodli pre taký luxus, tak by bolo lepšie keby bolo takých autobusov viac ako len 40.
Reakcia na: luky133 #145087:
co ine mu ostava, ked horko-tazko naskrabe len na tych 35 SORov...
Reakcia na: Petto #145086:
Tak potom je teda možné, že časom mu pribudne nakoľko v Mercedese si dali spraviť asi len prípravu informačného systému a neobjednali aj jeho namontovanie. ? Ináč tu: http://tvnoviny.sk/spravy/regiony/taketo-krasne-autobusy-uz-jazdia-v-bratislave.html píšu, že DPB zrazu uvažuje o lízingu na autobusy...
Reakcia na: no.ev.di. #145084:
Ja som videl prvykrat v zivote VANHOOL tento piatok v Nitre. Tiez velmi pekny design, no pride mi to vozidlo tiez uzke ako Citelisy.

Re #145085 luky133: Nema ani 2. bocny transperent ?
Všimol som si, že CapaCity má malú chybičku na kráse. A to takú, že vo vnútri má len jeden display a to v predu. Pri takom dlhom autobuse by som už považoval za samozrejmosť, že bude mať ten display aj vzadu ako napr. väčšina kĺbových vozidiel.
Reakcia na: Petto #145076:
mne sa veľmi ľúbi Van Hool ☺
Reakcia na: Petto #145082:
Sedadlá v pravom uhle, špecialita sedadiel v 25Tr a v 6619-6621 ?
Reakcia na: Mike #145079:
Ja uz dufam, ze dalsi Citelis v BA ani v podobe 25 TR neuvidim. Soferi su tam jak sardinky detto aj cestujuci, a ak by to malo mat sedadla ako tie brnenske vozy (alebo ako nase 25 TR ) ,no tak dakujem pekne - sklon sedadla pre cestujucich takmer vsade pravy uhol. Ja mam vyhradenych asi len 10 miest kde si sadam,lebo inak riskujem bolest chrbta ?
Reakcia na: Mike #145079:
? tiez si to neviem vynachvalit,a na dlzku a manevrovatelnost si zvyknes presne ako hovoris.
Reakcia na: no.ev.di. #145072:
Ja osobne si myslím, že Siflis je tiež low-cost.
Reakcia na: Petto #145076:
Solaris by aj vodiči brali všetkými 10timi.. lebo tieto 15 metrove co mame co sa tyka vyhotovenia kabiny vsetci co s tym chodia si to nevedia vynachvalit.. pohodlne ergonomicke... este lepsie ako v aute.. a ak niektorym vodicom nieco vadi pri solarise tak je to jeho atypicka dlzka a manevrovatelnost.. ake to je otazka zvyku,, teda keby tu bol 12, ci 18 m solaris s touto kabinou a prvkami co maju 15m, tak je to idealny voz..

A 18m sifilisy su napr v Brne dieslove a do kopca je to tiez priserne lenive .. a ked toto neviem ci je vykonom motora alebo nastavenim prevodovky... ale proste v Ke cng siflisy klbove a tiez do kopca lenive..
Reakcia na: Valec #145073:
To, že nie je odborník na tarifu, neznamená, že je debil. Zmysel článku bol, že sa idú vyhodiť peniaze na niečo, čo už DPB má v kvalitnejšej podobe. (Náhrada palubných počítačov Buse Emtrestom.)
Reakcia na: Petto #145076:
sme dvaja ? -myslim na ten solaris ?
Reakcia na: no.ev.di. #145072:
Klbove Citelisy su fakt vyhra !!! ? Interier najuzsi, kapacita najmensia - spomedzi klbakov. Co som cital fora, tak KE vozy Citelisy 18 CNG su este aj lenive. Ano Capacity su drahe,ale som rad, ze tu su a este pribudnu dalsie. Mas pravdu s tym klasickym 18metrovym CITAROM ( bol by to lepsi a lacnejsi variant ako CapaCity ),ale ten voz tu nikdy nebude,kedze ho vzdy predbehne low-cost SOR alebo ini vyrobcovia ( SOLARIS , IVECO ). Hoci Solaris by som bral všetkými desiatimi ?
Reakcia na: S499.1023 #145074:
Ok tak ako kukať do späťáku a zistiť ako zobrazuje realitu trvá profíkovi dve zastávky, avšak tú jazdu až kolo som dal aby si prešiel každou zastávkou a zistil v akom je stave...najmä ak danú linku ideš prvý krát.. (alebo po dlhej dobe)
Reakcia na: Mike #145049:
Jazdil som síce len so 14Tr, 15Tr a Sanosmi, ale typov zrkadiel bolo vtedy ajajaj a nikdy som nemal problém zastavovať tesne pri obrubníku (ak tomu nebránili iné okolnosti, ako napr. dementná zastávka v ľavom oblúka) po prejdení asi tak dvoch zastávok. Skôr starší a skúsenejší vodiči to pri spolujazde sprevádzali revom "Nendzi tak blízko teho pangejtu, odereš gumu!" ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.