Ale on napísal "30 klbakov rocne, ak by sa to obnovovalo pravidelne." Teda keby sa od 1994 kupovalo pravidelne 30 klbakov rocne az dodnes, tak aj nadalej nam staci kupovat 30 klbakov rocne ? ?
problem je, ze za tych 40 mercedesov, z ktorych sa vyklubalo nakoniec len 25 by sme mali cca 60 klbovych SORiek .. a je rozdiel mat 60 a 40 busov .. rozdiel v kapacite je obrovsky, ale v prospech SORiek
Inak mozno by bolo vhodne dat nejake CapaCity na L61 - aj z hladiska kapacity aj reprezentacie mesta by sa tam hodili, navyse Trnavka uz jedno ma, takze z hladiska jednotnosti voz. parku vo vozovni by to problem nebol...
Priateľu, niekedy mám pocit, že nevieš, čo chceš. Nedávno si tu prezentoval svoje rozhorčenie nad nákupom CapaCity, načo taký luxus, radšej malo byť viac SOriek.... a teraz by ich malo byť viac ako 40?...
Mercedes je o kvalite. A páči sa mi, ako pružne vie Mercedes priblížiť kvalitu aj "menej solventným" (drahšia alebo nadštandardná výbava vs. základná výbava). Predpokladám, že až keď si ho videl v reále, si zmenil názor. Ja som rada, že budú tu, aj keď len v malom počte. Konečne prelomia bariéru presvedčenia, že "na také sa slovenské mestá nikdy nezmôžu", "nám stačia aj obyčajnejšie", "je to zbytočný luxus". NIE JE to zbytočný luxus. Zbytočný luxus je voziť sa po meste autami, čím sa upchávajú zastaralé a nevyhovujúc dopravné tepny, o znečistení ovzdušia nehovoriac. A ver mi, že keby bola reálna možnosť totálne ozdraviť vozový park, bolo by viac aj sympatizantov "hromadného vozenia". Ale momentálne, ak si reálne mysliaci človek spočíta, či si povozí zadok na zmrazenej a umastenej sedani za zaokrúhlených 24 EUR mesačne, výsledok je - kúpi si auto. Ale keby videl, že komfort hromadného cestovania je jednoznačný, bude uvažovať inak. Aj o tomto je investícia do tých "strašne predražených a luxusných meďákov". Pouvažuj. ?
Myslim ze sa tam v pohode zmesti kocik aj invalidny vozik + pri dverach je este dalsi priestor na batozinu + na zadnej vyvysenej casti je "polica" pre batozinu, takze aj z tohto hladiska je velmi dobre rieseny
A v čom je problém, keď je náprava natáčacia, nemôže byť poháňaná?
Detto prenos výkonu cez kĺb - existujú aj komplikovanejšie riešenia. Len napr. HDV 850-854, 560, V43 zdroj krútiaceho momentu na skrini a pohon na otočnom, plne odpruženom podvozku.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
Mercedes je o kvalite. A páči sa mi, ako pružne vie Mercedes priblížiť kvalitu aj "menej solventným" (drahšia alebo nadštandardná výbava vs. základná výbava). Predpokladám, že až keď si ho videl v reále, si zmenil názor. Ja som rada, že budú tu, aj keď len v malom počte. Konečne prelomia bariéru presvedčenia, že "na také sa slovenské mestá nikdy nezmôžu", "nám stačia aj obyčajnejšie", "je to zbytočný luxus". NIE JE to zbytočný luxus. Zbytočný luxus je voziť sa po meste autami, čím sa upchávajú zastaralé a nevyhovujúc dopravné tepny, o znečistení ovzdušia nehovoriac. A ver mi, že keby bola reálna možnosť totálne ozdraviť vozový park, bolo by viac aj sympatizantov "hromadného vozenia". Ale momentálne, ak si reálne mysliaci človek spočíta, či si povozí zadok na zmrazenej a umastenej sedani za zaokrúhlených 24 EUR mesačne, výsledok je - kúpi si auto. Ale keby videl, že komfort hromadného cestovania je jednoznačný, bude uvažovať inak. Aj o tomto je investícia do tých "strašne predražených a luxusných meďákov". Pouvažuj. ?