Prepáč, pri odpovedaní som si nevšimol, na ktorý môj príspevok reaguješ... potom odvolávam, čo som napísal...
Medzi Plevníkom a Turanmi nie, ale vždy, keď to spojenie natiahneš, bude existovať taká relácia, kde jedna zastávka bude na trati a druhá za traťou... A keď takto budeme ustupovať všetkým reláciám, potom naozaj môžme zaviesť trať BA-ČnT Resp. ty by si kde ukončil to spojenie?
V príspevku, na ktorý som reagoval, si nič také neuvádzal a v tom, kde si to uvádzal, som ti to ako parciálny argument uznal. Aj keď medzi Plevníkom a Turanmi sa ešte pekných pár rokov veľmi nemajú aké meškania prenášať.
a este k L84 ta trat cez bulikovu je nezmysel, mali to radsej nechat Ovsiste - Ek.univerzita - Bosakova -(nova trasa) Krasovskeho - Einsteinova (Halova - Dvory) - Zochova - Hodzovo nam. - Hrobonova
alebo ked uz nieco menili tak mali zamenit v tom pripade L99 a 84 aby nemali spolocnu trasu ved to je uplne zbytocne ked aj tak pridu napr. na halovu naraz ?
59 vyuzivaju zamestnanci na pantoch a na rybnicnej. preto by som to tak nechal no a ta L88 no nejako by sa to prezilo . najlepsia alternativa by bola keby tych par spojov 184 koncilo v ovsisti aj tak tam zacinaju aj koncia ? ?.
práve som ti chcel napísať, že z trasy L84 (alternatívne 99, pričom by prišlo aspoň ku zmenšeniu spoločne obsluhovaných zastávok 84-99) môžu prestúpiť pod most aj na 88
prestup 84-59 si nemyslím, že by bol až taký strašne dôležitý/využívaný, okrem toho 59na chodí do Rače dovedna iba cez týždeň a iba 8 kusov vozidiel, takže to by som za nosné nepovažoval.
skôr sa obávam, že by DPB pindal na to, že sa zruší "preklad" 83-84 Jung-Hál (ktorý aj tak funguje len na papieri, ale páni z DPB predsa nemajú odvahu prizanť si, že im niečo nevychádza)
ale myslím si, že pri presune 84 by prišlo ku skráteniu cestovnej doby a tým by sa mohol znížiť počet vozidiel z 8 na 7 a ten jeden voz (ak by samozrejme neposilnil 133jku ) by sa dal pridať na 83 alebo vytvoriť v rannej špičke 183 (Dostihová dráha-Zochova a späť)
Jediný argument, ktorý beriem, je prenášanie meškaní. A na okraj: Nie je Drieňové (na rozdiel od Drieňovej ulice) ale Drienové. A Plevník-Drienové je len názov zastávky, inak sú to dve obce.
akceptujem tvoju schopnosť nedočítať príspevok a vyvádzať závery, ktoré neexistujú...
"dlhšia trať = väčšia kolíznosť
dlhšia trať = vlak môže nabrať väčšie meškanie...
Prínos pre pár indivíduí, ktorí denne cestujú napr. Plevník-Drieňové - Turany by bol malý v porovnaní s ohrozením možného zdržania vlaku na takejto dlhej trati pre všetkých cestujúcich... "
Prečo? Cui bono? Cui prodest? Aký by z toho mali cestujúci úžitok? Tak, ako si bol kedysi posadnutý vymýšľaním linkového vedenia v mestách, ktoré si ani nenavštívil, tak musíš teraz zase deliť vlaky, len aby si niečo vymyslel? Ty si fakt autista?
Ono existuje niečo také, čomu sa hovorí regionálna spádovitosť, laicky povedané, každé väčšie mesto má určité územie, z ktorého priťahuje obyvateľov (napr. do práce, školy, zábavu).
Keďže sa zhodneme, že osobné vlaky sú najmä pre dennú dochádzku, potom by nebolo na škodu vychádzať z tej spádovitosti. So vzdialenosťou ale vplyv jedného mesta klesá a stúpa vplyv iného...
ak si zoberieme príklad z trate 120, tak potom (ak ideme od BA), na zastávkach a staniciach blízko pri BA je veľký počet cestujúcich čo idú do BA. Postupne, keď sa vzdiaľujeme tak stúpa podiel cestujúcich do TT až dôjdeme k bodu, kde je to pol na pol (to by mohol byť Pezinok). Potom, ako sa blížime k TT podiel BA klesá a stúpa podiel TT až tak, že možno z poslednej obce pred TT cestujú všetci do TT...
takto sa dá pokračovať pri všetkých veľkých mestách a staniciach až do ZA (teda až do KE)...
Čo tým ale chcem povedať? Že hromadne sa cestuje v rámci týchto spádových území, čo však nevylučuje existenciu cestujúcich mimo nich (napr spomínaný Plevník-Drieňové - Turany). Títo cestujúci (pokiaľ tu nie je nejaká existencia významného podniku a pod) sú v malom počte a sú takmer individuálni.
Nevýhodou veľkého množstva spojov, je však nasledovné:
Veľký počet vozov (vozne a lokomotívy)
Zbytočné upchávanie staníc (lebo ten vlak musí niekde aj stáť)
Nevýhodou jedného spoja BA a KE je spomenutá rozdielnosť napajácej sústavy
ale najmä
dlhšia trať = väčšia kolíznosť
dlhšia trať = vlak môže nabrať väčšie meškanie...
Prínos pre pár indivíduí, ktorí denne cestujú napr. Plevník-Drieňové - Turany by bol malý v porovnaní s ohrozením možného zdržania vlaku na takejto dlhej trati pre všetkých cestujúcich...
ale to je len môj názor... nehádam sa, nepresviedčam
po trase 84 Ovsiste - Sustekova - Einsteinova - Zochova - PV, stratis spojenie na Zastavku Dvory resp. Aupark (na novom moste) co ludia vyuzivaju na prestup pod Novy most alternativne na L59 do race . V tom pripade by sa muselo zaviest zastavovanie L59 aj na Zochovej .
ano je tu alternativa L88 pod novy most, ale ked uz je ta prestupna tarifa tak vyuzivat treba vsetky alternativy prestupu ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enge2